SadamJR Postat 21 februari 2010 Trådstartare Postat 21 februari 2010 Hej!Nu har jag duschat och gjort munnen superfräsh Har du den där tandläkarrena känslan?
Memphis Postat 21 februari 2010 Postat 21 februari 2010 Börjar bli spännande i skidskyttet nu. 😉 Nej, inte nånstans. 🙂
Memphis Postat 21 februari 2010 Postat 21 februari 2010 (redigerat) Hade ju grannbesök av söt flicka förut. 😉 Redigerat 21 februari 2010 av Memphis
Memphis Postat 21 februari 2010 Postat 21 februari 2010 (redigerat) okej. Lät helt okej. 😉 Jag fick dock en idé till hur man ganska lätt kan bygga en trumpad typ gratis. Tänk dig att man spänner upp två myggnät av metall med ca 2 millimeters mellanrum. Sedan tar man en gammal midikeyboard som man skruvar isär och löder på kablar från tangentkontaktplattorna hos en tangent till var sitt nät, på detta vis så går signalen istället via näten, så midisignalen går fram när de uppspända näten kommer i kontakt, alltså när man slår på det översta nätet (skinnet). Man har en trumpad! SMART VA?? Redigerat 21 februari 2010 av Memphis
Pico Postat 21 februari 2010 Postat 21 februari 2010 E4:an stängs av under förmiddagen SÄVAR E4:an i höjd med Gryssjön, Sävar, stängs av cirka 09.45. Orsaken är att en renhjord ska gå över vägen. 😉
Overkill Postat 21 februari 2010 Postat 21 februari 2010 😉 Hej loop! Du är ju duktig på reason och synthar, hur gör jag för att få fram knorren? Sågtand, men sen? Jag har försökt pilla lite men vet inte riktigt hur jag ska åstadkomma en fin liten knorrig synth.
Dingbats Postat 21 februari 2010 Postat 21 februari 2010 okej. Lät helt okej. 😉 Jag fick dock en idé till hur man ganska lätt kan bygga en trumpad typ gratis. Tänk dig att man spänner upp två myggnät av metall med ca 2 millimeters mellanrum. Sedan tar man en gammal midikeyboard som man skruvar isär och löder på kablar från tangentkontaktplattorna hos en tangent till var sitt nät, på detta vis så går signalen istället via näten, så midisignalen går fram när de uppspända näten kommer i kontakt, alltså när man slår på det översta nätet (skinnet). Man har en trumpad! SMART VA?? Prova!
Overkill Postat 21 februari 2010 Postat 21 februari 2010 Pazo vill att jag ska följa med honom till stockholm på torsdag men jag vet inte om jag kan. 😉
Fidden Postat 21 februari 2010 Postat 21 februari 2010 kul hockeymatch... eller det kanske är för att man känner igen så många lirare xD till och med jagr är ju med liksom.
Pico Postat 21 februari 2010 Postat 21 februari 2010 kul hockeymatch... eller det kanske är för att man känner igen så många lirare xD till och med jagr är ju med liksom. 😄 Han gjorde väl landslagsdebut 422 år sedan eller något liknande.
Pico Postat 21 februari 2010 Postat 21 februari 2010 Fajn, jag överdrev väl något... 360 år sedan kanske... Jag har ju trots allt druckit en folköl, blir lite fel då. 😄
Fidden Postat 21 februari 2010 Postat 21 februari 2010 😄 Han gjorde väl landslagsdebut 422 år sedan eller något liknande. Jag tror det, har precis för mig att han gjorde debut ungefär samtidigt som engelska flottan lyckades stoppa spanska armadan i Engelska kanalen.
Pico Postat 21 februari 2010 Postat 21 februari 2010 Jag tror det, har precis för mig att han gjorde debut ungefär samtidigt som engelska flottan lyckades stoppa spanska armadan i Engelska kanalen. en spansk armada vill man aldrig ha i kanalen.
Pico Postat 21 februari 2010 Postat 21 februari 2010 (redigerat) Råkade visst sätta fokus på liknelsen, inte Jagr himself. Redigerat 21 februari 2010 av Pico
Fidden Postat 21 februari 2010 Postat 21 februari 2010 jag tror hans debut filmades med en camera obscura.
Recommended Posts