Pico Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Men för det mesta sticker den ut och är hård och hårig? 😆
Overkill Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Är det här en sån här gång ni tänker vara uppe för evigt? Jag ska upp nio så jag ska nog sova strax (vilket jag även sa för två timmar sen).
Fidden Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 jag skulle egentligen vilja bajsa, men jag tror jag väntar till imorgon
Overkill Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Jag känner igen namnet men vet inte vem det var Hon gjorde propagandafilmer i Nazityskland. Kolla på den här videon och så part två med:
Fidden Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Men för det mesta sticker den ut och är hård och hårig? fittan sticker FRAM. det är FRAM den sticker.
Dingbats Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 den här låten har jag skrivit med papper och penna
Overkill Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 fittan sticker FRAM. det är FRAM den sticker. Ja, fast jag tycker ju kuken snarare sticker ut än fram.
Pazo Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 den här låten har jag skrivit med papper och penna Hey Yo Jag Heter Faktiskt Eddie Jag Har Skrivit Detta Själv, Med Papper Och Penna Hej!
Overkill Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 ja jo, men du har ju fel. Ja, men hon har ju fitta. Bögar har oftast kuk!
Fidden Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Ja, men hon har ju fitta. Bögar har oftast kuk! precis som din mamma
Pico Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Ja, men hon har ju fitta. Bögar har oftast kuk! Fick flashbacks till någon Crocodile Dundee film där han känner nån kvinna i skrevet för att ta reda på ifall det är en bög eller en kvinna.
Overkill Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 röd är bra. speciellt hjärta, sjukhus, svarta linjer och töntarna.
Pazo Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Fick flashbacks till någon Crocodile Dundee film där han känner nån kvinna i skrevet för att ta reda på ifall det är en bög eller en kvinna. Okej
Pazo Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 röd är bra. speciellt hjärta, sjukhus, svarta linjer och töntarna. Nej
Pico Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Okej Crocodile Dundee är en karaktär från en film. Du hade nog underbyxor av plast vid den här tiden då filmen var aktuell, och fann kontakten till en lampa vara oerhört fascinerande.
Pico Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Tyvärr var filmen något äldre än jag mindes, så mitt skämt haltade ju en aning.
Pazo Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 (redigerat) Crocodile Dundee är en karaktär från en film. Du hade nog underbyxor av plast vid den här tidendå filmen var aktuell, och fann kontakten till en lampa vara oerhört fascinerande. Har väl underbyxor av plast nu. Polyester och sånt du vet. Lampkontakter är rätt fascinerande faktiskt. Elektronpotentialer som sätts på och av och som ändrar polaritet Redigerat 6 januari 2010 av Pazo
Pico Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Fast man kan se det så här, på den tiden tog det ju fan ett år eller mer för något att nå Sverige.
Recommended Posts