Dingbats Postat 21 februari 2010 Postat 21 februari 2010 Typ en roman, typ en diktsamling, typ en experimentell sörja à la "iiiiiiiiiiiiiiigggggggggggggeeeeeeeeeeevvvvvvvvvväääääääääääääärrrrrrrrrrrr", typ en redogörelse för Finlands roll i första världskriget?
Dingbats Postat 21 februari 2010 Postat 21 februari 2010 Söt argentinsk tjej ska duscha nu och då kommer hon vara naken tror jag. Men jag bryr mig inte för jag är inte ett ÄCKEL WOO
Overkill Postat 21 februari 2010 Postat 21 februari 2010 [dʒænɪsˈpʰɹiːsfœʂʈaˈalbɵmʉːtɛˈnʉː] nej på fredag!
Dingbats Postat 21 februari 2010 Postat 21 februari 2010 Det är så synd att [ingenting] inte är nå bra längre.
Neosus Postat 21 februari 2010 Postat 21 februari 2010 Nu fick jag min Edirol PCR-500 att sluta fungera men alla reglar fungerar som dom ska nu... Jag och Midi e inte bra vänner. 😉
slejnard Postat 21 februari 2010 Postat 21 februari 2010 midi sax big time! en svensk på långgriller nu! 😉
Overkill Postat 21 februari 2010 Postat 21 februari 2010 Nu började jag skriva på en artikel. Får se om jag klarar av att skriva klart den.
Memphis Postat 21 februari 2010 Postat 21 februari 2010 Fick till lite feta grejor i Reason faktiskt. 😄 Måste sova nu. Herrå! 😉
Overkill Postat 21 februari 2010 Postat 21 februari 2010 Jag fattar inte riktigt när och hur Hellner knäckte Northugs stav.
SadamJR Postat 21 februari 2010 Trådstartare Postat 21 februari 2010 Jag hatar när billarm går igång.. 😄 Är det som bryr sej om ett billarm nuförtiden? Har aldrigs ens sett nån ägare som verkar intresserad. Biljävlarna kan stå och tjuta hur länge som helst, men ingen dyker upp.
Overkill Postat 21 februari 2010 Postat 21 februari 2010 Pappa ringde precis och väckte mig men det var ganska lagom ändå.
Dingbats Postat 21 februari 2010 Postat 21 februari 2010 Det finns nog inget jag ogillar mer än rar-arkiv. Förutom sjukt många andra irriterande grejer.
Fidden Postat 21 februari 2010 Postat 21 februari 2010 Memphis, du kan sluta läsa här. Mitt inlägg handlar om skidor xD Jag funderar på hur det bästa svenska stafettlaget ska se ut. Vi har följande nissar att välja på: Rickardsson, klassisk stil Olsson, klassisk och fristil Södergren, klassisk och fristil Jönsson, fristil(?) Hellner, fristil Jag räknar bort Jönsson direkt, eftersom han är sprintåkare och halkar efter direkt om det blir hårdåkning från början. Rickardsson ska ju köra en klassisk sträcka och hellner ska köra en fristilssträcka, så långt är det givet. Sedan är frågan bara vad Olsson och Södergren ska köra. Södergren är bättre på fristil än klassiskt, men visade på jaktstarten att han hänger med även i klassiskt. Olsson är bättre på klassiskt än fristil, MEN är för tillfället troligen bättre än södergren på fristil. Den som är överlägset bäst i klassisk stil i världen just nu är Lukas Bauer. Han har inga lagkamrater som kan backa upp honom på allvar, så tjeckien kan vi nog räkna bort. Finnar och norrmän brukar också vara bra på klassiskt, men de är ur form. Ryssarna är de enda som möjligen skulle kunna bryta sig loss och stanna före hela vägen. Jag tror dock att de två första sträckorna kommer bli en transportsträcka, och att det är på de två sista (fristil) som det avgörs. Därför vill jag ha Olsson på näst sista sträckan och Hellner på sista, för att toppa laget inför loppets avslutning. Om detta scenariot stämmer, får vi se upp med Frankrike, som har ruskigt bra skejtare i sitt lag. Lyckas Norge hålla sig kvar till sista sträckan, blir även de riktigt farliga med en revanchsugen Northug som spurtman. Laget enligt mig: Rickardsson, Södergren, Olsson, Hellner. I den startordningen. Värsta konkurrenter: Ryssland och Frankrike. Norge som outsider. Svagheter: Södergren Styrkor: Ett lag där södergren är svagheten, det är ett jävligt starkt lag! Skrällvarning: Tjeckien och kanada. Floppvarning: Tyskland.
Recommended Posts