Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
och här trodde jag man slapp sånt så länge man inte hängde på teatern. 😏

längsta är en pjäs av ingemar bergman har jag hört.

Postat

Soft! Ett program på fyran om korta människor! Han som är huvudpersonen är typ 148 🙂

Och just nu hänger han med en kille som är 162 och har haft "problem" med längden iom att han inte fått brudar 😏

drloop (oregistrerad)
Postat

Gah! Kunde inte sova.

Postat (redigerat)

Segt Loopan.

Nu ska jag strax plugga, det e oxå lite småsegt.

Sedan har vi ju sega råttor som är goda, men nu har jag inga sånna. 😏

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

"Chupame esta?" betyder

"Får det lov att vara skumpa Ester?"

Redigerat av Memphis
drloop (oregistrerad)
Postat

Skall se på Melodifestivalgenrep idag... undrar varför?

drloop (oregistrerad)
Postat

Förresten såg jag K-Special om Ola Salo imorse när jag inte kunde sova... i mobilen... bra program. Känslosam kille den där Ola. Jag blev sugen på att sjunga musikal.

Postat

Vilket jälla äventyr igår asså ändå asså lixom!

De var helt ok allt här i uppsala med lastande av instrument osv... sen åkte vi på e4an lååångsamt hela vägen till stockholm. Väl i stockholm var vi inte säkra på avfarten.. så vi råka köra förbi rätt avfart... åkte av nästa för att försöka vända... slutade med av vi körde runtå sen hamnade på e4an i samma riktning igen 😮

Så vi fick åka bort nån avfart till och försöka vända... här körde vi också runt massa men lyckades hamna på rätt sida om E4an 😆

Aja sen när vi åkt en bit igen och tagit rätt avfart hamnar vi på egentligen rätt väg men åt fel riktning här också 😆

Så vi åker en bra bit och tar en random avfart och på något helt cp sätt lyckas vi komma på rätt sida om denna vägen också, ren sjuk lotto 😆

Sen vare bara att nu försöka hitta rätt avfart till långholmen och nån bro som börjar på V. Tog också massa lotto de också 😆

Sen på långholmen kör vi runt helt förrvirrade.. ringer om vägen men ändå tar vi fel "lilla" bro över till hotellet... så vi får åka runt å vända med släpet å hålla på 😆

Helt sjuk grej. Varenda 50/50 val vi hade tog vi fel. helt cp.

Tog iaf typ massa timmar att packa bilen och hamna på rätt plats i stockholm 😛

Postat
Ja det betyder de du skrev. Används lite som "sug av mig"

AHA

Det var en facebookkommentar på en bild och av sammanhanget skulle jag tro att hon menar "sug på den här".

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.