Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
det var fan mycket närmre än vad jag trodde!

ja, jag menar det. vi får ha någon ytterst awkward gettoghether nån gång, men då måste ju pazo vara med annars så kommer vi implodera i awkwardness.

Postat
ja, jag menar det. vi får ha någon ytterst awkward gettoghether nån gång, men då måste ju pazo vara med annars så kommer vi implodera i awkwardness.

Då får ni titta på mig och tänka "där är han som runkar balley hela tiden" så kan jag titta på er och tänka på nakna tjejer.

Postat

haha, ja! 😄

Postat
Då får ni titta på mig och tänka "där är han som runkar balley hela tiden" så kan jag titta på er och tänka på nakna tjejer.

Absolut! xD

Postat

nu kom jag på att jag visst har en polare i flen också, men henne har jag inte pratat med på allvar på flera år.

Postat
jag tror domarna gav honom minuspoäng för den så kallade frisyren.

vadå, skulle konståkning vara nån slags bögsport då eller?

Postat
MEN DU SKOJAR MED MIG! Så är det danska fucking undertexter på skiten. 5,5 gb i ONÖDAN

(den där bilden på han som skrattar och så står det "HA - HA" under)

Postat
MEN DU SKOJAR MED MIG! Så är det danska fucking undertexter på skiten. 5,5 gb i ONÖDAN

MÄH Tejpa över texten med gaffatejp 😄

mvh // Smartass

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.