Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
den där playlistan som man håller på att bygga på spotify inför morgondagens kalas kan nog bli användbar. många folk med bra musiksmak som pillat in låtar i den.

det kanske är din kommande flickvän som petat in låtarna xD

Postat
är det där nåt slags gränsvärde? typ informationen går mot för mycket?

Det är ju det jag säger, det är ju inget fullständigt uttryck om man bara skriver sådär.

lim (I -> TM) Fidden = runkaballey

kanske

Postat
Jag vet nåt annat som många med både bra och dålig musiksmak har pillar in saker i.

ja jo, fast nu har vi ju fått tillsägelse att inte prata mer om overkills mamma.

Postat
Fiddens inlägg som jag citerade.

jahaaa nu förstår jag. tyckte det var konstigt när det enda roliga inlägget var det du citerade vilket du rimligtvis borde ha läst.

Postat
det kanske är din kommande flickvän som petat in låtarna xD

Tja, jag har ju använt min hand för att pilla in ett par stycken själv, så...

Postat

men vafan. jay leno är på teven som står bredvid mig här, kollar lite fort förbi och vad står det på undertexten om inte "Killar får lära sig att kärlek är hårt jobb." 🥰

Postat
Vet ni vad!

Jag har VÄRLDENS upplägg till smash på att få en asschysst msn-tjejkompis som jag sen om några veckor kan fråga sexfrågor till! Jag tror det kan funka!

OCH

Idag har den där argentinska tjejen som ni inte minns laddat upp en bild på fejan på sina ben och en klänning med handen på så det ser ut som hon onanerar!

Postat
Förklara upplägget till en sexmsnkompis!

Satt på Omegle skitlänge med henne. Hon är från Jamaica, gillar och är bra på språk, har en katt, tycker att jag är skitrolig. Sen av det följer då enligt min enkelspåriga logik att hon kommer vara på att snacka om sex! Underbart!

Postat
jag läste engelskspråkiga logik och undrade vad som var speciellt med den.

men najs!

det kan man nog ha med i sitt CV...

Postat

Va lustigt, sitter just och skriver mitt CV. 😄 Råkade se ett jobb som truckförare i Götet så fräschar upp det lite och tänkte söka. Så kanske jag slipper rensa fisk hela sommarn. 😄

Postat
Va lustigt, sitter just och skriver mitt CV. 😄 Råkade se ett jobb som truckförare i Götet så fräschar upp det lite och tänkte söka. Så kanske jag slipper rensa fisk hela sommarn. 😄

Gå och lägg dig pojk, du ska plugga imorrn.

Postat
När jag flyttat till köping kommer dingbats, micke, pazo och overkill vara mina geografiskt närmsta vänner.

det var fan mycket närmre än vad jag trodde!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.