Overkill Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 Om du försöker flasha matematiska symboler (jag bedömer den sannolikheten till 0,4) så ska det vara =>. Men det där är ju en konstig smiley.
Dingbats Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 läste aldrig vad? vi är ju bara tre så tempot är ju inte sådär fasligt högt 🥰 Fiddens inlägg som jag citerade.
Fidden Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 I -> TM är det där nåt slags gränsvärde? typ informationen går mot för mycket?
Overkill Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 den där playlistan som man håller på att bygga på spotify inför morgondagens kalas kan nog bli användbar. många folk med bra musiksmak som pillat in låtar i den. det kanske är din kommande flickvän som petat in låtarna xD
Dingbats Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 är det där nåt slags gränsvärde? typ informationen går mot för mycket? Det är ju det jag säger, det är ju inget fullständigt uttryck om man bara skriver sådär. lim (I -> TM) Fidden = runkaballey kanske
Fidden Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 Jag vet nåt annat som många med både bra och dålig musiksmak har pillar in saker i. ja jo, fast nu har vi ju fått tillsägelse att inte prata mer om overkills mamma.
Overkill Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 Fiddens inlägg som jag citerade. jahaaa nu förstår jag. tyckte det var konstigt när det enda roliga inlägget var det du citerade vilket du rimligtvis borde ha läst.
Fidden Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 det kanske är din kommande flickvän som petat in låtarna xD Tja, jag har ju använt min hand för att pilla in ett par stycken själv, så...
Overkill Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 nästa gång ska jag skriva informationen går mot too much så inte fidden behöver fundera för mycket.
Overkill Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 men vafan. jay leno är på teven som står bredvid mig här, kollar lite fort förbi och vad står det på undertexten om inte "Killar får lära sig att kärlek är hårt jobb." 🥰
Dingbats Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 Vet ni vad! Jag har VÄRLDENS upplägg till smash på att få en asschysst msn-tjejkompis som jag sen om några veckor kan fråga sexfrågor till! Jag tror det kan funka! OCH Idag har den där argentinska tjejen som ni inte minns laddat upp en bild på fejan på sina ben och en klänning med handen på så det ser ut som hon onanerar!
Dingbats Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 Förklara upplägget till en sexmsnkompis! Satt på Omegle skitlänge med henne. Hon är från Jamaica, gillar och är bra på språk, har en katt, tycker att jag är skitrolig. Sen av det följer då enligt min enkelspåriga logik att hon kommer vara på att snacka om sex! Underbart!
Overkill Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 jag läste engelskspråkiga logik och undrade vad som var speciellt med den. men najs!
Fidden Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 jag läste engelskspråkiga logik och undrade vad som var speciellt med den. men najs! det kan man nog ha med i sitt CV...
Overkill Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 det kan man nog ha med i sitt CV... sen kan man vara en mobbad low geek
Fidden Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 När jag flyttat till köping kommer dingbats, micke, pazo och overkill vara mina geografiskt närmsta vänner.
Memphis Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 Va lustigt, sitter just och skriver mitt CV. 😄 Råkade se ett jobb som truckförare i Götet så fräschar upp det lite och tänkte söka. Så kanske jag slipper rensa fisk hela sommarn. 😄
Dingbats Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 Va lustigt, sitter just och skriver mitt CV. 😄 Råkade se ett jobb som truckförare i Götet så fräschar upp det lite och tänkte söka. Så kanske jag slipper rensa fisk hela sommarn. 😄 Gå och lägg dig pojk, du ska plugga imorrn.
Overkill Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 När jag flyttat till köping kommer dingbats, micke, pazo och overkill vara mina geografiskt närmsta vänner. det var fan mycket närmre än vad jag trodde!
Neosus Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 Apropå geek så finns guitargeek fortfarande kvar. Fasiken ja va ju ett litet barnarschle när jag hittade den sidan första gången. Nu är jag bara ett jäkla arschle 😄
Overkill Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 http://maps.google.se/maps?f=d&source=...ie=UTF8&z=9
Recommended Posts