Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Du är mycket mer kvicktänkt än vad jag är. för mig tog det först 6 månader, sen 2+1+2+1 månader, sen 3 månader till. SEN fattade jag.

HELVETE vad tjeckien dominerar!

var det samma tjej eller olika?

Postat
shit tänk om man blir den där typiska tv-serie-killen som är afraid of commitments

men commitments är ett skittråkigt band. jag skulle lätt kunna bli rädd för dem.

Postat

MEN VAD ALLA ÄR EMOT MIG

Kan ni inte fatta att en ensam kille ENSAM INTE SJÄLV som bara sitter hemma på sitt rum och runkar till avlägsna bekanta på Facebook och asiatisk porr som han har sparat ihop ratio till på en privat tracker, att han vill ha NÅN jävla person att KRAMA och PUSSA och KÄNNA KÄÄÄÄRLEEEK TILL, MED MERA???

Postat
MEN VAD ALLA ÄR EMOT MIG

Kan ni inte fatta att en ensam kille ENSAM INTE SJÄLV som bara sitter hemma på sitt rum och runkar till avlägsna bekanta på Facebook och asiatisk porr som han har sparat ihop ratio till på en privat tracker, att han vill ha NÅN jävla person att KRAMA och PUSSA och KÄNNA KÄÄÄÄRLEEEK TILL, MED MERA???

jo, det är klart, inte så jag menade. jag vet inte vad jag menade faktiskt mer än att jag delade med mig lite av lite tankar jag funderat på.

Postat
nehepp, dags att dra på sig byxorna igen. såhär kan man ju inte sitta hela kvällen.

nej, det är ju lite task-igt.

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

ha.

Postat

den där playlistan som man håller på att bygga på spotify inför morgondagens kalas kan nog bli användbar. många folk med bra musiksmak som pillat in låtar i den.

Postat
den där playlistan som man håller på att bygga på spotify inför morgondagens kalas kan nog bli användbar. många folk med bra musiksmak som pillat in låtar i den.

Jag vet nåt annat som många med både bra och dålig musiksmak har pillar in saker i.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.