Dingbats Postat 19 februari 2010 Postat 19 februari 2010 Du kommer säkert vara som Memphis när du börjar till hösten! Nä eller nja men jag kommer ju iaf inte plugga nån tråkig mikroteknik med fysikalisk-pragmatisk ubåtsinriktning eller vad det är han pluggar 😛
Fidden Postat 19 februari 2010 Postat 19 februari 2010 eeh.. Så du vill inte först lära känna henne? Eller ta henne ut på picknik på en grön kulle, cykla längs landsvägar och plocka henne en blombukett, lära henne spela gitarr och laga en romantisk middag först?.... 😛 Sånt där tycker jag bara är jobbigt. Typ "se nu vad duktig jag är för att du ska börja tycka om mig". Det är hela anledningen till att jag inte vill ha nån flickvän. Har mycket hellre vänner som råkar vara flickor, där vänskapen bygger på att man gillar att umgås med den andra personen och man inte måste hävda sig själv hela tiden. Sen kan man komplettera det med sex med främlingar istället.
Memphis Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 (redigerat) Sånt där tycker jag bara är jobbigt. Typ "se nu vad duktig jag är för att du ska börja tycka om mig". Det är hela anledningen till att jag inte vill ha nån flickvän. Har mycket hellre vänner som råkar vara flickor, där vänskapen bygger på att man gillar att umgås med den andra personen och man inte måste hävda sig själv hela tiden. Sen kan man komplettera det med sex med främlingar istället. Waita lite här fidden. Jag menade mer att "är inte sånna saker mer värdefulla än att bara sätta på", alltså lära känna/komma nära, inte att man ska vara "duktig" för att få ligga. Ifall jag själv skulle träffa någon härlig tjej som jag klaffar jättebra med så skulle jag kunna leva ett liv utan sex ifall jag var tvungen, bara jag fick vara tillsammans me henne liksom. De saker jag rabblade upp e saker jag skulle vilja göra med någon tjej för att det e något jag skulle vilja göra, utan någon baktanke. Sex är en så liten del av en kärleksrelation egentligen. Redigerat 20 februari 2010 av Memphis
Memphis Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 Nä eller nja men jag kommer ju iaf inte plugga nån tråkig mikroteknik med fysikalisk-pragmatisk ubåtsinriktning eller vad det är han pluggar 🙂 😛🙂 Ubåt.. 😛
Memphis Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 Det e Maskinteknik Dingis. Nothing more, nothing less. 😛
Fidden Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 Waita lite här fidden.Jag menade mer liksom att "är inte sånna saker mer värdefulla än att bara sätta på", alltså lära känna/komma nära, inte att man ska vara "duktig" för att få ligga. Ifall jag själv skulle träffa någon härlig tjej som jag klaffar jättebra med så skulle jag kunna leva ett liv utan sex ifall jag var tvungen, bara jag fick vara tillsammans me henne liksom. De saker jag rabblade upp e saker jag skulle vilja göra med någon tjej för att det e något jag skulle vilja göra, utan någon baktanke. Ja det är väl bra om man tycker sånt är roligt. Jag är nog helt enkelt en obotlig eremit 😛
Dingbats Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 Waita lite här fidden.Jag menade mer att "är inte sånna saker mer värdefulla än att bara sätta på", alltså lära känna/komma nära, inte att man ska vara "duktig" för att få ligga. Ifall jag själv skulle träffa någon härlig tjej som jag klaffar jättebra med så skulle jag kunna leva ett liv utan sex ifall jag var tvungen, bara jag fick vara tillsammans me henne liksom. De saker jag rabblade upp e saker jag skulle vilja göra med någon tjej för att det e något jag skulle vilja göra, utan någon baktanke. Sex är en så liten del av en kärleksrelation egentligen. +4
Fidden Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 eller vänta nu, jag har nog bara blivit gammal och cynisk!
Dingbats Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 eller vänta nu, jag har nog bara blivit gammal och cynisk! eller sammal och gynisk.......................................................................... .....................................................
Fidden Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 eller sammal och gynisk............................................................................................................................... samlag och mynisk
Overkill Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 Sånt där tycker jag bara är jobbigt. Typ "se nu vad duktig jag är för att du ska börja tycka om mig". Det är hela anledningen till att jag inte vill ha nån flickvän. Har mycket hellre vänner som råkar vara flickor, där vänskapen bygger på att man gillar att umgås med den andra personen och man inte måste hävda sig själv hela tiden. Sen kan man komplettera det med sex med främlingar istället. word på den! håller med. minns för typ två-tre år sen innan pazo träffade clara och jämt höll på och skrev "jag vill ha tjej 😛" till varandra på msn, men nu vet jag att jag nog egentligen inte vill det (förutom tshirtstoretjejen då). jag tycker det är skönt att vara ensam och jag hatar när man måste göra saker hela tiden och när man är uppbokad.
Dingbats Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 word på den! håller med. minns för typ två-tre år sen innan pazo träffade clara och jämt höll på och skrev "jag vill ha tjej 😛 " till varandra på msn, men nu vet jag att jag nog egentligen inte vill det (förutom tshirtstoretjejen då). jag tycker det är skönt att vara ensam och jag hatar när man måste göra saker hela tiden och när man är uppbokad. Jo men som Memphis sa han har ju rätt. Eller jo fast jo jo jo!
Dingbats Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 Lite längre svar: Nämen ingen vill väl vara ensam? Iaf inte hela tiden.
Memphis Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 (redigerat) word på den! håller med. minns för typ två-tre år sen innan pazo träffade clara och jämt höll på och skrev "jag vill ha tjej 😛" till varandra på msn, men nu vet jag att jag nog egentligen inte vill det (förutom tshirtstoretjejen då). jag tycker det är skönt att vara ensam och jag hatar när man måste göra saker hela tiden och när man är uppbokad. Men jag skulle inte klaffa med en tjej som jag MÅSTE göra saker med HELA tiden. Liksom en chill å soft relation, man träffas när man känner att man har tid och ork, så har man kul och skojjigt tillsammans. Svårare än så bör det inte vara. Inga måsten eller krav, då blir det inte roligt nånstans, utan snarare en börda. Jag skulle allt se till att uppvakta henne tillräckligt ändå. Redigerat 20 februari 2010 av Memphis
Overkill Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 Alltså inte eremitensam kanske men ensam som singel.
Dingbats Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 Men jag skulle inte klaffa med en tjej som jag MÅSTE göra saker med HELA tiden. Liksom en chill å soft relation, man träffas när man känner att man har tid och ork, så har man kul och skojjigt tillsammans. Svårare än så bör det inte vara. Inga måsten eller krav, då blir det inte roligt nånstans, utan snarare en börda. Tack, precis. Jag vill ha en tjej som är som en kompis som jag är kär i.
Overkill Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 Jag kallar det hellre "själv". Ja det var ju en ganska bra beskrivning.
Fidden Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 ensam låter så deprimerande och negativt. singel låter som att man är på jakt efter en partner. själv är när man går sin egen väg och skiter i hollywoods bild av livet.
Dingbats Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 Låter lite tråkigt tycker jag. Jag gillar också att vara själv, men om man är tvunget själv för att man inte har nån annan kompis eller tjej eller nånting i tjugo år så tröttnar man. Jag vill ha en tjej som jag kan gå på spelningar med och titta på och få pirr i magen osv osv osv sov sov
Overkill Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 skriva skriva jag vill skriva vad skriva vavavavava jag vetn ite vi får jse
Fidden Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 Låter lite tråkigt tycker jag. Jag gillar också att vara själv, men om man är tvunget själv för att man inte har nån annan kompis eller tjej eller nånting i tjugo år så tröttnar man. Jag vill ha en tjej som jag kan gå på spelningar med och titta på och få pirr i magen osv osv osv sov sov ja men det är ju för att du inte vet bättre. 😛
Overkill Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 Låter lite tråkigt tycker jag. Jag gillar också att vara själv, men om man är tvunget själv för att man inte har nån annan kompis eller tjej eller nånting i tjugo år så tröttnar man. Jag vill ha en tjej som jag kan gå på spelningar med och titta på och få pirr i magen osv osv osv sov sov ja fast nä, jag ser inte riktigt hur jag skulle orka med det. jag har haft ett förhållande i mitt liv och det var i knappt en månad, sen pallade jag i princip inte mer. tröttnade och ville bara vara ensam, även fast det inte var en börda blev det det och jag tyckte allt bara var jobbigt. sen dess har jag insett att jag trivs bäst själv.
Dingbats Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 ja men det är ju för att du inte vet bättre. 😛 Jamen härreguu! SLUTA JAG VILL PUSSAS OCH KRAMAS 🙂
Dingbats Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 ja fast nä, jag ser inte riktigt hur jag skulle orka med det. jag har haft ett förhållande i mitt liv och det var i knappt en månad, sen pallade jag i princip inte mer. tröttnade och ville bara vara ensam, även fast det inte var en börda blev det det och jag tyckte allt bara var jobbigt. sen dess har jag insett att jag trivs bäst själv. jamen du var väl kanske inte kär kär kär på riktigt riktigt.
Overkill Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 nä säker inte men samtidigt tror jag ändå att det är för påfrestande för mig för att klara av det en längre tid.
Fidden Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 ja fast nä, jag ser inte riktigt hur jag skulle orka med det. jag har haft ett förhållande i mitt liv och det var i knappt en månad, sen pallade jag i princip inte mer. tröttnade och ville bara vara ensam, även fast det inte var en börda blev det det och jag tyckte allt bara var jobbigt. sen dess har jag insett att jag trivs bäst själv. Du är mycket mer kvicktänkt än vad jag är. för mig tog det först 6 månader, sen 2+1+2+1 månader, sen 3 månader till. SEN fattade jag. HELVETE vad tjeckien dominerar!
Recommended Posts