Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Jag tänker på Emma Watson när jag ser den bilden av nån anledning. Dessutom ser hon inte ut att vara 21 där som hon är på den bilden, snarare 17.

Postat

Söt tjej.

Jag tycker det e jobbigt med alla stora sportevent. Då snackar typ alla om det och så är man själv så djävulskt ointresserad och inte har något att tillföra i diskussionerna. 😄 :D

>:F

Postat

Jag är också sjukt ointresserad i 99% av fallen, men jag bor ju med en familj som bryr sig, och i just det här fallet var det faktiskt spännande.

Jag vill sätta på henne.

Postat (redigerat)
Jag vill sätta på henne.

eeh.. Så du vill inte först lära känna henne? Eller ta henne ut på picknik på en grön kulle, cykla längs landsvägar och plocka henne en blombukett, lära henne spela gitarr och laga en romantisk middag först?.... 😄

Redigerat av Memphis
Postat
eeh.. Så du vill inte först lära känna henne? Eller ta henne ut på picknik på en grön kulle, cykla länge landsvägar och plocka henne en blombukett, lära henne spela gitarr och laga en romantisk middag först?.... 😄

Jo först det, sen sätta på henne.

Fast om jag ska vara äääääääääääääärlig, men det är ju så himla tråkigt, så vill jag nog hellre bara göra det du sa än sätta på henne. Kan ju spara det som en liten touch på slutet.

Postat
Fast om jag ska vara äääääääääääääärlig, men det är ju så himla tråkigt, så vill jag nog hellre bara göra det du sa än sätta på henne. Kan ju spara det som en liten touch på slutet.

That´s what I thought. 😄

Postat

Jag är så sjukt sugen på att skriva något men jag vet verkligen inte vad. Det vill bara ut men jag kan inte klämma ut något att skriva. Har i alla fall hittat ett skrivprogram som verkar bra.

Postat
Jag är så sjukt sugen på att skriva något men jag vet verkligen inte vad. Det vill bara ut men jag kan inte klämma ut något att skriva. Har i alla fall hittat ett skrivprogram som verkar bra.

Jag brukar trycka på fast reply bara...

Postat
MEMPHIS! 😄 Ge mig sommarjobb!

Mja, ifall du orkar stå i 10timmar/dag och filéa/rensa fisk så kan du få mitt. 😄

Haken är att du måste fixa något annat å bättre till mig. 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.