Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Oftast är jag bara likgiltig inför idioter... men i vissa fall får jag verkligen hålla mig för att inte säga dumma saker. Detta inlägget har varit jättelångt, jättekort, jättelångt, jättekort igen. Det har brutit mot diverse regler (kanske även lagar), men nu ser det bara ut såhär. Det får vara bra så.

Det känns som AF vill ha bort OT för att han inte ska riskera en HS med AK när han BC:ar i CT:s bas är rädd att han ska börja posta här igen annars.

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat (redigerat)

Jag minns när jag blev mordhotad här på forat. Någon som skulle skjuta mig med en AK då jag försökte hjälpa honom fixa egen avatar.

Redigerat av Pico
Postat

midi är inte så bra. det är bättre att bara ha vanliga syntar med vanliga syntkablar. eller ännu bättre med riktiga instrument som låter bättre´, typ piano.

Postat

Fidden, om jinx o sånt... sitter nu och funderar "Hur var det jag sa igår när jag fick det att funka? Ifall jag skulle behöva det igen?" xD

Postat (redigerat)
(22:15:46) Pico: ÅK UR

(22:15:49) Pico: din satans subba!

(22:16:09) Pico: !!!!

(22:16:09) Fredrik: JAAAAA

(22:16:13) Pico: JAG ÄGER

(22:16:14) Pico: xD

Hittade.. xD

Redigerat av Pico
Postat
Fidden, om jinx o sånt... sitter nu och funderar "Hur var det jag sa igår när jag fick det att funka? Ifall jag skulle behöva det igen?" xD

nu är ju problemet att vi har lika skräpigt minne du och jag 🙂

Postat (redigerat)
nu är ju problemet att vi har lika skräpigt minne du och jag 🙂

Tack och lov finns online-livet loggat. xD

Vackert hur snabb jag var att ta äran för det inträffade också.

Redigerat av Pico
Postat
Jag är inte alls något stort geni

Jag tänker i min alldeles egna takt

Långsamt, lagom snabbt

Det är så som jag är

För jag är en annan sort

en som längtar bort

som drömmer mer

för jag är en egen sort

en som kommer bort

men är lyckligast ändå

genialt egentligen...

Postat
Tack och lov finns online-livet loggat. xD

Vackert hur snabb jag var att ta äran för det inträffade också.

Vadå "ta äran"? Det var ju helt uppenbart din förtjänst 😆

Postat

Vad kallas det när ingen skriver i en tråd på jättelänge och så plöstligt skriver två personer precis efter varann oberoende av varann?

Postat

Och vad kallas det när man ninjar nån så nära inpå att person efters inlägg också syns när man kommer tillbaka till tråden efter man har postat?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.