Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat (redigerat)

Nu har jag dammsugit och skurat heeeela lägenheten

Flitens lampa lyser högt.... 🙂

Gott att bo i en etta ibland

Redigerat av Neosus
Postat
Han känner sig nog mobbad av oss off topic-gurus och vill ge igen.

Vet inte hur seriös du är, men han hängde ju här med oss precis som vem som helst i längsta och sen en dag var hans konto borta. Var väl snarare raka motsatsen till mobbning.

Postat

Vet itne vad du menar med raka motsatsen. Men jag vet heller inte om du minns att han i denna tråd gick väldigt hårt åt Memphis, slej och mig. Vill minnas att han till och med påstod att min flickvän skulle lämna mig, pga något jag skrivit här.

Så ja, att han skrev här som "vem som helst" är nog att ta i.

Postat
Vet itne vad du menar med raka motsatsen. Men jag vet heller inte om du minns att han i denna tråd gick väldigt hårt åt Memphis, slej och mig. Vill minnas att han till och med påstod att min flickvän skulle lämna mig, pga något jag skrivit här.

Så ja, att han skrev här som "vem som helst" är nog att ta i.

Hmm det är iofs sant. Men jag menar det var ju inte direkt så vi mobbade honom, för det mesta så var han ju som de flesta i längsta (förutom de issues du nämnde). Har lite svårt att förstå grejen bara.

Någon som är sugen på att diskutera min mamma på facebook då?

Postat

Oftast är jag bara likgiltig inför idioter... men i vissa fall får jag verkligen hålla mig för att inte säga dumma saker. Detta inlägget har varit jättelångt, jättekort, jättelångt, jättekort igen. Det har brutit mot diverse regler (kanske även lagar), men nu ser det bara ut såhär. Det får vara bra så.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.