Micke H Postat 19 februari 2010 Postat 19 februari 2010 Är det en fågel? Är det ett flygplan? Nej, det är bara Anja Pärson.
Neosus Postat 19 februari 2010 Postat 19 februari 2010 (redigerat) Nu har jag dammsugit och skurat heeeela lägenheten Flitens lampa lyser högt.... 🙂 Gott att bo i en etta ibland Redigerat 19 februari 2010 av Neosus
Micke H Postat 19 februari 2010 Postat 19 februari 2010 https://www.studio.se/index.php?showtopic...t&p=1038557 🙂
Overkill Postat 19 februari 2010 Postat 19 februari 2010 https://www.studio.se/index.php?showtopic...t&p=1038557 🙂 Man undrar ju vad grejen är. Antingen gillar man off-topic och kollar i avdelningen, gillar man den inte så ignorerar man den. Se så enkelt det "problemet" kan lösas.
Micke H Postat 19 februari 2010 Postat 19 februari 2010 Han känner sig nog mobbad av oss off topic-gurus och vill ge igen.
Overkill Postat 19 februari 2010 Postat 19 februari 2010 Han känner sig nog mobbad av oss off topic-gurus och vill ge igen. Vet inte hur seriös du är, men han hängde ju här med oss precis som vem som helst i längsta och sen en dag var hans konto borta. Var väl snarare raka motsatsen till mobbning.
Micke H Postat 19 februari 2010 Postat 19 februari 2010 Vet itne vad du menar med raka motsatsen. Men jag vet heller inte om du minns att han i denna tråd gick väldigt hårt åt Memphis, slej och mig. Vill minnas att han till och med påstod att min flickvän skulle lämna mig, pga något jag skrivit här. Så ja, att han skrev här som "vem som helst" är nog att ta i.
Overkill Postat 19 februari 2010 Postat 19 februari 2010 Vet itne vad du menar med raka motsatsen. Men jag vet heller inte om du minns att han i denna tråd gick väldigt hårt åt Memphis, slej och mig. Vill minnas att han till och med påstod att min flickvän skulle lämna mig, pga något jag skrivit här. Så ja, att han skrev här som "vem som helst" är nog att ta i. Hmm det är iofs sant. Men jag menar det var ju inte direkt så vi mobbade honom, för det mesta så var han ju som de flesta i längsta (förutom de issues du nämnde). Har lite svårt att förstå grejen bara. Någon som är sugen på att diskutera min mamma på facebook då?
Micke H Postat 19 februari 2010 Postat 19 februari 2010 Jag har hört att din mamma ska vara het. Comments?
Overkill Postat 19 februari 2010 Postat 19 februari 2010 Jag har hört att din mamma ska vara het. Comments?
Micke H Postat 19 februari 2010 Postat 19 februari 2010 Höll på att skriva ett svar till AF (inte arbetsförmedlingen, Fidden...) jag också, men gav mig halvvägs. Palla.
Fidden Postat 19 februari 2010 Postat 19 februari 2010 Oftast är jag bara likgiltig inför idioter... men i vissa fall får jag verkligen hålla mig för att inte säga dumma saker. Detta inlägget har varit jättelångt, jättekort, jättelångt, jättekort igen. Det har brutit mot diverse regler (kanske även lagar), men nu ser det bara ut såhär. Det får vara bra så.
Recommended Posts