Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Vaknade upp och fick se 3:e perioden Ryssland - Slovakien. Det är väl bara morgonsex som slår ett OS-hockey-uppvaknande.

Postat
Vaknade upp och fick se 3:e perioden Ryssland - Slovakien. Det är väl bara morgonsex som slår ett OS-hockey-uppvaknande.

Oh, yeah... 😄

Postat

Pigg som en mört säger man, men jag vet inte varför. De mörtar jag har träffat har inte varit särskilt pigga. De har bara legat och slappat på krossad is... 🙁

Postat
Pigg som en mört säger man, men jag vet inte varför. De mörtar jag har träffat har inte varit särskilt pigga. De har bara legat och slappat på krossad is... 🙁

Jag har dödat några!

Postat
Låt oss skapa forumets längsta tråd. Jag har sett trådar på andra forum bestående av ett par tusen sidor. Jag säger: Amatörer! Låt oss slå det.

( Jag kallar alltså inte er "amatörer" och sedan uppmanar er till att slå det. Jag menar att dem är amatörer, och att vi ska slå dem amatörerna. )

Kom igen nu. Ordet är fritt. Let´s spam!

Ja, vilken bra idé! 🙁

Postat
Jag har för mig det! Sprattlade å höll på

De kanske rent av slogs för sina liv? 🙁

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.