Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Längtar till min gitarr som e på service.. 🙁😑 Har fått tillbaka suget efter att spela in låtar.

Spela in med nåt annat instrument så länge då!

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

"...bäste svensk på 39e plats". va fan har de knallpulver eller ollonskott i gevären?! 🙁

å hur enormt segt kan mobilt bredband vara?! 😳 bejewled blitz laggar...kanske är fejjarns fel 😑

anja gjorde bronssälen btw! 😄

åsså en kvällsönskan: vill ha en fet grogg å en virre vid sidan tack ☺️

Postat
Fast har dock låtideérna för gura.

Hur går det me längstalåten? 😑

Vi sa att vi gör så att vi kommer överens om ett tempo, taktart och ungefärlig låtlängd, och så börjar nån bara. Sen skickar den vidare en stereowav till nästa, som lägger på sitt, gör en ny wav av det, skickar vidare osv.

Jag kanske borde skapa en tråd i allmänna OT om det eller? Det kan ju kanske bli lite konstigt eftersom bara längstastammisar ska vara med?

Postat
MICKEN TILL MIG DÅ!?! 🙁

Det blev inget köp av dom Project B1 mikarna. 😳 Så blir att behålla miken tills vidare. 😑

Postat
Vi sa att vi gör så att vi kommer överens om ett tempo, taktart och ungefärlig låtlängd, och så börjar nån bara. Sen skickar den vidare en stereowav till nästa, som lägger på sitt, gör en ny wav av det, skickar vidare osv.

Jag kanske borde skapa en tråd i allmänna OT om det eller? Det kan ju kanske bli lite konstigt eftersom bara längstastammisar ska vara med?

Ja, skapa en tråd så fler e på. Kan bli askul ju. 😑

Postat
börja du som har idéerna! 😑

Kunde jag kanske gjort men har ju som sagt ingen gitarr på flera veckor framöver.

Postat
"...bäste svensk på 39e plats". va fan har de knallpulver eller ollonskott i gevären?! 🙁

å hur enormt segt kan mobilt bredband vara?! 😳 bejewled blitz laggar...kanske är fejjarns fel 😑

anja gjorde bronssälen btw! 😄

åsså en kvällsönskan: vill ha en fet grogg å en virre vid sidan tack ☺️

Har själv fyrat av en del ollonskott genom åren.

Postat
Ja, skapa en tråd så fler e på. Kan bli askul ju. 😑

Nej jag menar, det kan ju bli lite konstigt att starta en tråd där eftersom bara längstastammisar ska vara med. Men jag kan göra det ändå så blir det lättare att organisera det?

Postat
Nej jag menar, det kan ju bli lite konstigt att starta en tråd där eftersom bara längstastammisar ska vara med. Men jag kan göra det ändå så blir det lättare att organisera det?

Aha, men gör som du vill. 😑

Postat (redigerat)

Jag tog nyss ut Imogen Heap´s låt Hide and Seek på Ukulelen, reggaegung, kan bli en hit tror jag. 😑

Redigerat av Memphis
Postat

RÄÄSERVÄXELN!

Det e därför alla norskar krockar backandes med sina bilar för att dom tror R på växelspaken står för det... 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.