Dingbats Postat 18 februari 2010 Postat 18 februari 2010 Längtar till min gitarr som e på service.. 🙁😑 Har fått tillbaka suget efter att spela in låtar. Spela in med nåt annat instrument så länge då!
Memphis Postat 18 februari 2010 Postat 18 februari 2010 Spela in med nåt annat instrument så länge då! Iof, har ju ukulelen. 😑
Memphis Postat 18 februari 2010 Postat 18 februari 2010 Fast har dock låtideérna för gura. Hur går det me längstalåten? 😑
slejnard Postat 18 februari 2010 Postat 18 februari 2010 "...bäste svensk på 39e plats". va fan har de knallpulver eller ollonskott i gevären?! 🙁 å hur enormt segt kan mobilt bredband vara?! 😳 bejewled blitz laggar...kanske är fejjarns fel 😑 anja gjorde bronssälen btw! 😄 åsså en kvällsönskan: vill ha en fet grogg å en virre vid sidan tack ☺️
Dingbats Postat 18 februari 2010 Postat 18 februari 2010 Fast har dock låtideérna för gura. Hur går det me längstalåten? 😑 Vi sa att vi gör så att vi kommer överens om ett tempo, taktart och ungefärlig låtlängd, och så börjar nån bara. Sen skickar den vidare en stereowav till nästa, som lägger på sitt, gör en ny wav av det, skickar vidare osv. Jag kanske borde skapa en tråd i allmänna OT om det eller? Det kan ju kanske bli lite konstigt eftersom bara längstastammisar ska vara med?
slejnard Postat 18 februari 2010 Postat 18 februari 2010 Fast har dock låtideérna för gura. Hur går det me längstalåten? 🙁 börja du som har idéerna! 😑
slejnard Postat 18 februari 2010 Postat 18 februari 2010 Jag drack öl innan beer me som homer simpson skulle ha sagt 😑
Memphis Postat 18 februari 2010 Postat 18 februari 2010 MICKEN TILL MIG DÅ!?! 🙁 Det blev inget köp av dom Project B1 mikarna. 😳 Så blir att behålla miken tills vidare. 😑
Memphis Postat 18 februari 2010 Postat 18 februari 2010 Vi sa att vi gör så att vi kommer överens om ett tempo, taktart och ungefärlig låtlängd, och så börjar nån bara. Sen skickar den vidare en stereowav till nästa, som lägger på sitt, gör en ny wav av det, skickar vidare osv. Jag kanske borde skapa en tråd i allmänna OT om det eller? Det kan ju kanske bli lite konstigt eftersom bara längstastammisar ska vara med? Ja, skapa en tråd så fler e på. Kan bli askul ju. 😑
Memphis Postat 18 februari 2010 Postat 18 februari 2010 börja du som har idéerna! 😑 Kunde jag kanske gjort men har ju som sagt ingen gitarr på flera veckor framöver.
SadamJR Postat 18 februari 2010 Trådstartare Postat 18 februari 2010 "...bäste svensk på 39e plats". va fan har de knallpulver eller ollonskott i gevären?! 🙁 å hur enormt segt kan mobilt bredband vara?! 😳 bejewled blitz laggar...kanske är fejjarns fel 😑 anja gjorde bronssälen btw! 😄 åsså en kvällsönskan: vill ha en fet grogg å en virre vid sidan tack ☺️ Har själv fyrat av en del ollonskott genom åren.
Dingbats Postat 18 februari 2010 Postat 18 februari 2010 Ja, skapa en tråd så fler e på. Kan bli askul ju. 😑 Nej jag menar, det kan ju bli lite konstigt att starta en tråd där eftersom bara längstastammisar ska vara med. Men jag kan göra det ändå så blir det lättare att organisera det?
slejnard Postat 18 februari 2010 Postat 18 februari 2010 Kunde jag kanske gjort men har ju som sagt ingen gitarr på flera veckor framöver. kör med käjboarden då 😑 eller så får dingbats styra upp. har ingen guitarro här heller 🙁
Dingbats Postat 18 februari 2010 Postat 18 februari 2010 https://www.studio.se/index.php?showtopic=73995
Memphis Postat 18 februari 2010 Postat 18 februari 2010 Nej jag menar, det kan ju bli lite konstigt att starta en tråd där eftersom bara längstastammisar ska vara med. Men jag kan göra det ändå så blir det lättare att organisera det? Aha, men gör som du vill. 😑
Memphis Postat 18 februari 2010 Postat 18 februari 2010 (redigerat) Jag tog nyss ut Imogen Heap´s låt Hide and Seek på Ukulelen, reggaegung, kan bli en hit tror jag. 😑 Redigerat 18 februari 2010 av Memphis
slejnard Postat 18 februari 2010 Postat 18 februari 2010 en reboot å nu rullar nätet som en räserbil! 😑
Memphis Postat 18 februari 2010 Postat 18 februari 2010 RÄÄSERVÄXELN! Det e därför alla norskar krockar backandes med sina bilar för att dom tror R på växelspaken står för det... 😑
slejnard Postat 18 februari 2010 Postat 18 februari 2010 RÄÄSERVÄXELN! Det e därför alla norskar krockar backandes med sina bilar för att dom tror R på växelspaken står för det... 😑 🙁
Recommended Posts