Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

drloop (oregistrerad)
Postat

Nu är jag het. En ny låt på g... nu är man på rulle!

Postat

Tråden för nyttdeceniumlöften är fortfarande öppen. Inget tryck där dock. Trodde att alla skulle skriva något om vad man vill med sitt liv under de närmaste 10 åren.

Postat
Nää ja vet. Det vore tråkigt.

Jag har lust att äta pizza idag

Åt pizza igår. Får alltid specialbeställa. Räkor musslor och tonfisk. Det har dom aldrig. Konstigt för det passar perfekt ihop.

Postat

"Marinara är i Sverige en vanlig men felaktig benämning på en pizza med ost, tomat samt krabba, musslor och räkor, eventuellt också sardeller. I Italien benämns denna pizza frutti di mare, "havets frukter". En äkta marinara innehåller dock inget annat pålägg än tomat, vitlök, oregano och olja (ingen ost). Den kallas "havspizza" inte därför att ingredienserna kommer från havet, utan därför att den åts av hungriga fiskare. Den äkta marinaran är kanske den äldsta pizzavarianten; enligt italienska vikipedin åts den redan 1730."

Min blandning är unik och delikat.

Postat
Tji där fick jag. Blev pizzasugen av nån anledning.

Gå gärna in på ditt lokala hak och beställ en SadamJR. Vi kan starta en trend här.

Postat
Ut-fuckin-tråkad. Skulle faktiskt vilja ha något modellflyg eller liknande att pyssla med nu. Bra terapi. xD

Kanske skulle progga lite Visual Basic, det är ju nästan som modellflyg.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.