Pico Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Ja, det såg jag nu att det gjorde. Pico hade nämnt det. Hade nämnt vad? 😄
drloop (oregistrerad) Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Nu är jag het. En ny låt på g... nu är man på rulle!
SadamJR Postat 1 januari 2010 Trådstartare Postat 1 januari 2010 Tråden för nyttdeceniumlöften är fortfarande öppen. Inget tryck där dock. Trodde att alla skulle skriva något om vad man vill med sitt liv under de närmaste 10 åren.
Pazo Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 De vore ju inte så kul att bli det. Nää ja vet. Det vore tråkigt. Jag har lust att äta pizza idag
Pico Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Käkar grillad fläskkarré och potatissallad. Lagom ansträngning att få till den lunchen.
SadamJR Postat 1 januari 2010 Trådstartare Postat 1 januari 2010 Nää ja vet. Det vore tråkigt.Jag har lust att äta pizza idag Åt pizza igår. Får alltid specialbeställa. Räkor musslor och tonfisk. Det har dom aldrig. Konstigt för det passar perfekt ihop.
SadamJR Postat 1 januari 2010 Trådstartare Postat 1 januari 2010 "Marinara är i Sverige en vanlig men felaktig benämning på en pizza med ost, tomat samt krabba, musslor och räkor, eventuellt också sardeller. I Italien benämns denna pizza frutti di mare, "havets frukter". En äkta marinara innehåller dock inget annat pålägg än tomat, vitlök, oregano och olja (ingen ost). Den kallas "havspizza" inte därför att ingredienserna kommer från havet, utan därför att den åts av hungriga fiskare. Den äkta marinaran är kanske den äldsta pizzavarianten; enligt italienska vikipedin åts den redan 1730." Min blandning är unik och delikat.
slejnard Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Tji där fick jag. Blev pizzasugen av nån anledning.
SadamJR Postat 1 januari 2010 Trådstartare Postat 1 januari 2010 Tji där fick jag. Blev pizzasugen av nån anledning. Gå gärna in på ditt lokala hak och beställ en SadamJR. Vi kan starta en trend här.
Pico Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Ut-fuckin-tråkad. Skulle faktiskt vilja ha något modellflyg eller liknande att pyssla med nu. Bra terapi. xD
Pico Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Ut-fuckin-tråkad. Skulle faktiskt vilja ha något modellflyg eller liknande att pyssla med nu. Bra terapi. xD Kanske skulle progga lite Visual Basic, det är ju nästan som modellflyg.
Recommended Posts