Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Beställ en på putsorder! 😛

fan vad skönt det är när andra spelar vidare på ens dåliga puns, så man inte känner sig så UTSatt 😄

Puns förresten.

Puns puns puns puns.

Nya uts.

Postat

Så vad tycker ni? Ska jag skriva på hyreskontraktet jag fick på posten idag? (pOSTen, haha)

Jag menar, jag är ju inte clearad efter läkarundersökningen än, så i värsta fall får jag ju tre månaders hyra utan att ens flytta dit xD

å andra sidan känns det rätt så klart.

Postat
Så vad tycker ni? Ska jag skriva på hyreskontraktet jag fick på posten idag? (pOSTen, haha)

Jag menar, jag är ju inte clearad efter läkarundersökningen än, så i värsta fall får jag ju tre månaders hyra utan att ens flytta dit xD

å andra sidan känns det rätt så klart.

När får du svar från läkaren och när måste du skriva på kontraktet?

Postat
JAG ÄR FRISK! JAG ÄR FRISK! JAG ÄR FRISK! 😛

Absolut! Visst är du frisk. Inget snack. 😄

Postat
När får du svar från läkaren och när måste du skriva på kontraktet?

Från läkaren om ett par veckor och kontraktet ska skrivas på snarast 😏

Postat
Från läkaren om ett par veckor och kontraktet ska skrivas på snarast 😏

Ah! Snarast, detta meningslösa uttryck... 😛

Om något är "snarast" så ligger det längst ner i högen. Det är sånt man tar tag i om man har tid över. Det som har fasta deadlines är alltid högre prioriterat.

Postat
Äh, du är väl som jag, sjuk i huvudet, frisk i övrigt. SKRIV PÅ! 😛

Jaja, du är frisk, vi har hört det nu... 😏

Postat
Ah! Snarast, detta meningslösa uttryck... 😛

Om något är "snarast" så ligger det längst ner i högen. Det är sånt man tar tag i om man har tid över. Det som har fasta deadlines är alltid högre prioriterat.

😏

Postat
Äh, du är väl som jag, sjuk i huvudet, frisk i övrigt. SKRIV PÅ! 😛

jag funderar på om du fått någons slags knark istället för penicillin, men det är ju bra att du mår bra nu iaf 😏

Postat
😏

Jag menar allvar. Om något ska vara klart på torsdag så får man ju se till att det är klart på torsdag, men om det ska fixas "ASAP" så fixar man det när man har tid över. Det är då det är "P".

Postat
Jag menar allvar. Om något ska vara klart på torsdag så får man ju se till att det är klart på torsdag, men om det ska fixas "ASAP" så fixar man det när man har tid över. Det är då det är "P".

Du ska se Crash snarast! 😏

Postat
jag funderar på om du fått någons slags knark istället för penicillin, men det är ju bra att du mår bra nu iaf 😏

Håll käft, jag är frisk! 😛

Postat

jag gjorde en dansbandslåt som hette knark-anna en gång, men knark-elin funkar lika bra... förutom att hon hette anna.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.