Overkill Postat 17 februari 2010 Postat 17 februari 2010 det gör ju inte ont så det kanske går över, men borde jag kolla upp det ändå? debatt: jag ramlade 30 november och 1 december flyttade vi. Då gjorde det ont, inte nu. Kanske bara har samlats lite vätska/blod eller nått i en liten ficka.
Dingbats Postat 17 februari 2010 Postat 17 februari 2010 Jag har sett Black Sheep och den var bra mycket bättre än The Driller Killer. TDK handlar inte om nånting, BS är iaf lite humor.
Micke H Postat 18 februari 2010 Postat 18 februari 2010 Overkill och Memphis: ni båda är rätt korkade som inte kollar upp det där, när det säkert finns hjälp att få. 😛 Är det en sak jag lärt mig om svensk sjukvård så är det det här - dom är kanske för jävliga i att ge dig rätt diagnos, eller har svårt att ta dig på allvar. Men när du VÄL fått rätt läkare tilldelad dig är dom inte bara supertrevliga, dom är förbaskat kompetenta också! Jag ska dock inte argumentera med sådana som debatt, som verkar ha mycket mer erfarenhet av sånt än jag.
Overkill Postat 18 februari 2010 Postat 18 februari 2010 Men jag har ju inte ont eller så så det borde väl vara lugnt.
Overkill Postat 18 februari 2010 Postat 18 februari 2010 Nej. eller? kanske börjar växa en liten alien i knät som äter upp mig.
Neosus Postat 18 februari 2010 Postat 18 februari 2010 Nej. eller? kanske börjar växa en liten alien i knät som äter upp mig. De vore ju fan taskigt!
Memphis Postat 18 februari 2010 Postat 18 februari 2010 Overkill och Memphis: ni båda är rätt korkade som inte kollar upp det där, när det säkert finns hjälp att få. 😛 Är det en sak jag lärt mig om svensk sjukvård så är det det här - dom är kanske för jävliga i att ge dig rätt diagnos, eller har svårt att ta dig på allvar. Men när du VÄL fått rätt läkare tilldelad dig är dom inte bara supertrevliga, dom är förbaskat kompetenta också! Jo, jag ska faktiskt ringa vårdcentralen imorn. Har tänkt att göra det ett bra tag nu men inte blivit av, kommer nog få operera lite, hoppas bara jag inte får vänta typ ett halvår på läkartid. 😛
Dingbats Postat 18 februari 2010 Postat 18 februari 2010 "taskigt", "ballt"... nån mer som ser möjligheterna?
Memphis Postat 18 februari 2010 Postat 18 februari 2010 Sooooovvvaaaa nnuuuuuuuu heeeeeerrrrrrrååååååååå!!!!!!!1111!!!111111!!!!!!!!! 😛
debatt Postat 18 februari 2010 Postat 18 februari 2010 Sverige förlorade mot Canada i hockeyn stort, men nu spelar de igen precis efteråt! Nu mot tyskarna!! Att de orkar. 0-0 ännu.
Neosus Postat 18 februari 2010 Postat 18 februari 2010 Klockan är och förblir densamma imorgon i detta nuet ...eeh 😛
Pazo Postat 18 februari 2010 Postat 18 februari 2010 HEJ! LÄST IKAPP NU FFS! Vare nån som såg curlingen igår? 😮 Damernas. Swe - Suis ...? 😮 Slutade kolla när det stog 3-2 till suizzz 😕
Fidden Postat 18 februari 2010 Postat 18 februari 2010 HEJ!LÄST IKAPP NU FFS! Vare nån som såg curlingen igår? 😮 Damernas. Swe - Suis ...? 😮 Slutade kolla när det stog 3-2 till suizzz 😕 Sverige vann hörde jag. Både damerna och herrarna är obesegrade än så länge.
Fidden Postat 18 februari 2010 Postat 18 februari 2010 jag vaknade ändå överraskande tidigt får man säga.
Recommended Posts