Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

det gör ju inte ont så det kanske går över, men borde jag kolla upp det ändå?

debatt: jag ramlade 30 november och 1 december flyttade vi. Då gjorde det ont, inte nu. Kanske bara har samlats lite vätska/blod eller nått i en liten ficka.

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Overkill och Memphis: ni båda är rätt korkade som inte kollar upp det där, när det säkert finns hjälp att få. 😛 Är det en sak jag lärt mig om svensk sjukvård så är det det här - dom är kanske för jävliga i att ge dig rätt diagnos, eller har svårt att ta dig på allvar. Men när du VÄL fått rätt läkare tilldelad dig är dom inte bara supertrevliga, dom är förbaskat kompetenta också!

Jag ska dock inte argumentera med sådana som debatt, som verkar ha mycket mer erfarenhet av sånt än jag.

Postat
Overkill och Memphis: ni båda är rätt korkade som inte kollar upp det där, när det säkert finns hjälp att få. 😛 Är det en sak jag lärt mig om svensk sjukvård så är det det här - dom är kanske för jävliga i att ge dig rätt diagnos, eller har svårt att ta dig på allvar. Men när du VÄL fått rätt läkare tilldelad dig är dom inte bara supertrevliga, dom är förbaskat kompetenta också!

Jo, jag ska faktiskt ringa vårdcentralen imorn. Har tänkt att göra det ett bra tag nu men inte blivit av, kommer nog få operera lite, hoppas bara jag inte får vänta typ ett halvår på läkartid. 😛

Postat
HEJ!

LÄST IKAPP NU FFS!

Vare nån som såg curlingen igår? 😮

Damernas. Swe - Suis ...? 😮

Slutade kolla när det stog 3-2 till suizzz 😕

Sverige vann hörde jag. Både damerna och herrarna är obesegrade än så länge.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.