Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Jag väntar fortfarande på någon form av respons från Pazo på mitt sms. 😉

Jag skrev såhär:

"-Fan va gött me rakad pung!"

😉

Postat
Pazos farfar hade många barn har jag för mig?!? Var det 87?

82 väl? 😉😉 Eller var 82 det där talet som inte hade någon betydelse överhuvudtaget men som det ändå var sånt jäkla rabalder om här i längsta för ett tag sedan? 😉

Postat
82 väl? 😉😛 Eller var 82 det där talet som inte hade någon betydelse överhuvudtaget men som det ändå var sånt jäkla rabalder om här i längsta för ett tag sedan? 😉

Hur gick det till?

Inte med samma kvinna va?

Vilken bock!

😉

Postat

Har nån sätt den där där skräckfilmen där getter och får blir zombies? 😉 ;) Minns jag sätt trailern en gång. Verkar grym. 😉

Postat
Fan surt att Anja åkte ur

Ja ja vet att ja e lite efter 😉

Ja, det var tråkigt, men tur att hon klarade sig. Såg särskilt hemskt ut med bakhuvudet i backen i början av fallet där.

Men min favorit Lindsey Vonn vann trots allt.

Postat
Har nån sätt den där där skräckfilmen där getter och får blir zombies? 😉 ;) Minns jag sätt trailern en gång. Verkar grym. 😉

Jepp. Hette den Black Sheep eller nåt. Gick på Canal Plus.

Zombies är de väl inte dock?

Men de liksom blir onda och äter folk.

Postat
Jepp. Hette den Black Sheep eller nåt. Gick på Canal Plus.

Zombies är de väl inte dock?

Men de liksom blir onda och äter folk.

Då e dom väl Zombies? 😉 Det e ju precis vad Zombies brukar göra. Iallfall dom jag träffat.. 😉

Postat
Hur lång tid tar det för ett sår att läka egentligen? såret jag fick sista november när jag ramlade med cykeln är fortfarande kvar.

7 år ungefär.

Postat
Då e dom väl Zombies? 😉 Det e ju precis vad Zombies brukar göra. Iallfall dom jag träffat.. 😉

Nja, det var lite dåligt skapat i så fall. De spg uppstoppade ut bara, eller nästan som vanliga levande.

Extrem B-film.

Värre än Driller Killer har jag för mig.

Men jag brukar ju aldrig komma ihåg filmer.

Postat
Hur lång tid tar det för ett sår att läka egentligen? såret jag fick sista november när jag ramlade med cykeln är fortfarande kvar.

Inom ett dygn ska ett skrapsår, skärsår och liknande vara läkt om man är hyfsat frisk.

Beror ju iofs på omfattningen.

Ditt ser ut att ha en svullnad.

Kanske varit en blodutgjutelse också.

Nån vecka.

Annars är det ett ärr.

Postat
Ärr är väl knappast väldigt rödlila. Snart haft det i tre månader så när det är väl är borta lär det ju vara ett härligt ärr.

Du är säker på att du inte har en spricka?

Då kan ju en blödning ligga kvar ett bra tag.

Postat
Men wow Killis, vilket monstersår. 😛

Är ju snart tre fucking månader! Du skulle sett det när jag precis ramlat. Inte kul att ha ett stort sår som gör jätteont när man ska flytta heller kan jag ju meddela. Nästa gång ska jag inte ramla med cykeln dan innan. 😛

Postat
Är ju snart tre fucking månader! Du skulle sett det när jag precis ramlat. Inte kul att ha ett stort sår som gör jätteont när man ska flytta heller kan jag ju meddela. Nästa gång ska jag inte ramla med cykeln dan innan. 😛

Har du ONT där fortfarande dessutom??

Låter definitivt som en fraktur i form av en spricka eller liknande.

Kräv en röntgen.

Iofs gör man inte så mycket åt det troligen.

Mer än att du måste vara i stillhet och inte får röra benet.

😛

Postat
Hade jag haft en spricka hade det väl gjort ont? Jag har aldrig brutit någonting så att ha ett sår i tre månader är typ det värsta som hänt mig.

Du skrev att det gör ont när du flyttar.

En spricka kan kännas rätt mycket, men det beror på hur hög smärttröskel man har.

Postat (redigerat)

Men sluta weina! 😆🙂 Då skulle du pröva på mitt nageltrång som haft ett öppet sår i 1,5 år! 😠 Gör ont varje steg jag tar. 😛 Så min smärttröskel e rätt hög nu, tänker knappt på det längre.

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.