Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Det finns några på min förra skola som gjort en blogg i stil med gossip girl, alltså massa kul stuff som skrivs av folk som inte vet vilka det är. Skitkul att läsa 😛

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Det finns några på min förra skola som gjort en blogg i stil med gossip girl, alltså massa kul stuff som skrivs av folk som inte vet vilka det är. Skitkul att läsa 😛

länkarå!

Postat

Flashback är fan skitkul att läsa! 😛 Läser en tråd om hur man hypotetiskt skulle döda Obama under hans besök i Oslo. Skitintressant!

Postat

Shit, att man snart redan har läst 45 högskolepoäng. 😉 Går så sjukt fort. känns som jag nyss började typ.

Postat (redigerat)

Labben i Termon idag gick sjukt bra. Förrutom att spana in tjejerna i gruppen bredvid ett stort antal gånger så gjorde jag en bra insats i vår grupp tycker jag. 😉

Redigerat av Memphis
Postat
Shit, att man snart redan har läst 45 högskolepoäng. 😉 Går så sjukt fort. känns som jag nyss började typ.

Samma här! Jag har läst 45 om typ en månad när vi har tenta på mikro- och makroekonomi.

Postat
😉

Ni får en preview innan alla andra. 😉

Nej Dingbats, jag hade inga problem alls med krasch från denna nöjeslänken. Eller blev du ninjad?

Kul videoklipp Micke H! Elgitarren lät som ett stråkinstrument i inledningen.

Sedan var ju hela låtens upplägg som ett slags medley (potpurri).

Nice!

Pinnar till folket!

Postat

Betvivlar starkt att det var den Dingbats menade.

Men tack för kommentarerna, debatt. 😉 Ja, det var lite meningen att gitarren i början skulle låta mer stråkaktig. Ett trick jag lånat från John Petrucci, som i sin tur lånat ifrån gitarristen i Rush som jag inte minns vad han heter just nu. Han har väl också antagligen snott det nånstans ifrån...

Postat

Så den stora frågan är ju alltså, vad kom först? Gitarristen eller den stråkaktiga gitarren? Ägget eller hönan liksom?

Postat
Samma här! Jag har läst 45 om typ en månad när vi har tenta på mikro- och makroekonomi.

Ball! 😉 Då tentar vi av Mekaniken och Termodynamiken. Sjuuuuuukt mycket att göra. 😉 Har det iofs varit från början.. 😉

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.