Gote Postat 17 februari 2010 Postat 17 februari 2010 Jag kommer inte åt Pazos släpp för det är äckelflash... Varför kommer du inte åt fläsk? 😏
Dingbats Postat 17 februari 2010 Postat 17 februari 2010 Gillar inte gnash? Jag gillar gnash men gnash gillar inte den sidan.
Pico Postat 17 februari 2010 Postat 17 februari 2010 Jag gillar gnash men gnash gillar inte den sidan. Gotcha. 😏
Pico Postat 17 februari 2010 Postat 17 februari 2010 Fan dårå, nu sitter jag ju och obsessar om semlor. 😏
Pico Postat 17 februari 2010 Postat 17 februari 2010 Obesar heter det väl? xD Näe, det är ifall man har dem! 😛
Pico Postat 17 februari 2010 Postat 17 februari 2010 var tvungen att mata guldfisken först bara Ni är så gulliga med era smeknamn. 😛
Pico Postat 17 februari 2010 Postat 17 februari 2010 "This was back when men knew how to shoot and women knew their role. LOL" 😛🙂
debatt Postat 17 februari 2010 Postat 17 februari 2010 Tänk om en del kunde fatta att man inte behöver ange källa på allt. När man samlat på sig kunskap och erfarenheter är min sin egen källa. En del människor på grundnivå har fastnat i källhänvisningsträsket, där man anger källor ideligen för att man inte skaffat sig erfarenheten. Och enbart för att man ska lära sig tekniken. In absurdum blir det: "Kom nu Nisse, vi ska äta!" Nisses replik: Källa på det? 😛
Dingbats Postat 17 februari 2010 Postat 17 februari 2010 Tänk om en del kunde fatta att man inte behöver ange källa på allt. När man samlat på sig kunskap och erfarenheter är min sin egen källa. En del människor på grundnivå har fastnat i källhänvisningsträsket, där man anger källor ideligen för att man inte skaffat sig erfarenheten. Och enbart för att man ska lära sig tekniken. In absurdum blir det: "Kom nu Nisse, vi ska äta!" Nisses replik: Källa på det? 😛 Föranlett av?
debatt Postat 17 februari 2010 Postat 17 februari 2010 Ja du Dingbats, en del människors hysteri om att de sinsemellan ska ange källan... Vad de glömmer är att i en del fall rör det som erfarenheter och kunskaper utan direkt koppling i minnet till en eller flera specifika källor. Om en person t.ex. berättar för dig hur man kör bil eller konstruerar och bygger en kakelugn, kan man ju inte komma dragandes med "källa på det?" Men det samma gäller oavsett område egentligen, ekonomi, inspelningsteknik, vad fan som helst. Tänker främst på Valle, Demonproducenten, SadamJr m.fl. Och vad jag förstått är ju denna trio inte purung. Därför borde de veta bättre. Annars e d bra!
Micke H Postat 17 februari 2010 Postat 17 februari 2010 Jag ska nu ge mig på att installera Wordpress på Studio51. Har faktiskt aldrig provat det. Men i mitt jobbsökande har jag märkt att en hel del arbetsgivare kräver kunskap i många av dom stora, gratis CMS:en som finns, så det är nog en god idé att sätta sig in i dom.
Micke H Postat 17 februari 2010 Postat 17 februari 2010 Hmm, är Wordpress bara ett bloggverktyg? Trodde det var ett fullblodigt CMS...
Dingbats Postat 17 februari 2010 Postat 17 februari 2010 Hmm, är Wordpress bara ett bloggverktyg? Trodde det var ett fullblodigt CMS... De här använder Wordpress och det ser ju inte ut som en blogg direkt.
Micke H Postat 17 februari 2010 Postat 17 februari 2010 De här använder Wordpress och det ser ju inte ut som en blogg direkt. Nej, efter lite googlande så ser jag att det visst går att använda som ett CMS. Ska utforskas lite grand nu...
Overkill Postat 17 februari 2010 Postat 17 februari 2010 "På apoteken finns oro, dit kan Carl Bildt gå." Kloka ord i utrikespolitikdebatten i riksdagen.
Recommended Posts