Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Håller med om det.. Jag tröttnade redan efter första lyssningen av 2008...

och ändå lyssnade du 2007 ggr till... 😑

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Det hoppas (hahaha den va roli...) jag oxå på. Man vill ju veta vad som händer sen lixom.

"hoppas"... 😑

Grahn.. 🙂😄

Postat
Jag funderar på att byta efternamn.

Jag vet vad du kan byta till!! 😑

Johansson!

Känner flera som heter så! 🙂

Postat

Nej men allvarligt så funderar jag på att byta till Dahlberg istället för Andersson. Det blir lite mindre anonymt då, vilket är bra för då är det enklare att bli ihågkommen när man till exempel söker jobb.

Postat (redigerat)

Jag skickade ett kul sms till Pazo men han svarade aldrig. Så jag antar att han inte tyckte det var lika roligt som jag tyckte det var.. 😑 Eller att det var snuskigt. xD

Redigerat av Memphis
Postat
Jag skickade ett kul sms till Pazo men han svarade aldrig. Så jag antar att han inte tyckte det var lika roligt som jag tyckte.. 😑 Eller att det var snuskigt. xD

Eller att han tappade mobilen i toaletten när han skulle torka sig.

Postat
Jag skickade ett kul sms till Pazo men han svarade aldrig. Så jag antar att han inte tyckte det var lika roligt som jag tyckte.. 😑 Eller att det var snuskigt. xD

Clara är här och när han är med henne så brukar han inte vara så rapp på att svara på sms. 🙂

Postat
Nej men allvarligt så funderar jag på att byta till Dahlberg istället för Andersson. Det blir lite mindre anonymt då, vilket är bra för då är det enklare att bli ihågkommen när man till exempel söker jobb.

Jomän kan förstå det när man har ett så vanligt efternamn. Det har ju blivit mäkta populärt att byta namn och efternamn de senaste åren. Jag röstar oxå på Hörn. 😑

Postat
Clara är här och när han är med henne så brukar han inte vara så rapp på att svara på sms. 🙂

Men det var typ 3 timmar sedan jag skickade det. 😑

men jag överlever väl.. 😄

Postat (redigerat)

Meeeeeh, trodde jag hade lite sovmorgon imorn

men så kom jag på att vi har vår första labb i Termodynamik och strömningslära instoppad där! MEEEEEEh. 🙂😑

Men jak er klat hest endo. 😄 *springer och gömmer mig för debatt så han inte ska slå mig*

Redigerat av Memphis
Postat

Varför inte Bengt-Berit Träskalle?

Det är väldigt uppseendeväckande, tycker nog de flesta.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.