Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Det sa jag ju, var bara nyfiken på se hur du reagerade. Och du var rätt neutral i din respons. Dock

är jag fortfarande fundersam över ifall du var seriös eller ej med "misslyckade puckon". En smilfink

hade kunnat hjälpa en sån gång. Men jag vet inte, det kanske bara är jag som tycker det.

Vad har jag gjort dej? Har inga problem med att diskutera med människor men du tyx ha tappat greppet.

Postat (redigerat)
Vad har jag gjort dej? Har inga problem med att diskutera med människor men du tyx ha tappat greppet.

Gå gärna tillbaka till inlägget där jag först svarar dig och läs därifrån igen, så förstår du mig nog.

Jag är inte alls så irriterad/arg/upprörd eller hur du nu tolkar mig.

Trots att du kallade mig ett misslyckat pucko.

Redigerat av Pico
Postat
Gå gärna tillbaka till inlägget där jag först svarar dig och läs därifrån igen, så förstår du mig nog.

Jag är inte alls så irriterad/arg/upprörd eller hur du nu tolkar mig.

Trots att du kallade mig ett misslyckat pucko.

Det var inte dig personligen jag kallade dig detta, och, jo, du är arg. Och jag gillar inte, förstår inte, varför man loggar in anonymt. Problemet när du loggar in anonymt är att man inte vet vem man talar med. Tror att vi har haft en del givande diskussioner tidigare, men om du ska kalla mig gubbdjävul i fortsättningen blir det som det blir.

Postat
Precis! Och vi kom fram till att vi har ju tillgång till rätt olika infallsvinklar och instrument. Vi har ju ganska många gitarrister, folk som spelar piano, sångare, trumpet, ukulele, dragspel, trummor med mera!

jag är på men åker ju bort imorn...hemma måndag.

ska kappläsa lite...låten kanske redan är klar 🙁

Postat
Det var inte dig personligen jag kallade dig detta, och, jo, du är arg. Och jag gillar inte, förstår inte, varför man loggar in anonymt. Problemet när du loggar in anonymt är att man inte vet vem man talar med. Tror att vi har haft en del givande diskussioner tidigare, men om du ska kalla mig gubbdjävul i fortsättningen blir det som det blir.

Jag var en av de anonyma, och du kallade "oss" misslyckade puckon. Hur svårt är det att få ihop?

Varför jag är anonym har jag ju redan talat om. Sen kan väl ingen jävel påstå att jag är speciellt anonym här i längsta?

Postat

Men att kalla folk för misslyckade puckon är helt okej menar du? Jag borde ta åt mig egentligen men gör inte det efter som du är för puckad för att fatta... 🙁

Postat
Jag var en av de anonyma, och du kallade "oss" misslyckade puckon. Hur svårt är det att få ihop?

Varför jag är anonym har jag ju redan talat om. Sen kan väl ingen jävel påstå att jag är speciellt anonym här i längsta?

Upplys mej igen om varför man vill logga in som anonym. Är du så lättsårad? Varför tycker du ha dig rätt att kalla mig gubbdjävul?

Postat
Jag tror vi får åka in till akuten IGEN ikväll. Dom sa att det bara skulle vara vanlig feber, det här är WAY worse än det. Min hals är så uppsvullen och full av slem att jag inte får i mig vatten, än mindre pencilinet. Jag har itne ätit på flera dagar och känner mig sjukt svag.

du kanske är allergisk mot penicillin? har inte tagit det sen jag fick maxade biverkningar som liten.

Postat (redigerat)
Upplys mej igen om varför man vill logga in som anonym. Är du så lättsårad? Varför tycker du ha dig rätt att kalla mig gubbdjävul?

Jag kallade dig gubbjävul utan smilfink av den enkla anledningen att jag inte kunde förstå ifall du var seriös eller ej med

"misslyckade puckon" om ett par anonyma användare. Då ditt inlägg var utan smilfink fick jag för mig att du var seriös, men ville ändå kolla av.

Sen var karusellen igång...

När det sen stod klart att du var seriös, och i nästa andetag tycker att en ursäkt om "gubbjävel" är på sin plats, mja... då blir det

snudd på komiskt om du frågar mig.

Varför tycker du dig ha rätt att kalla mig ett misslyckat pucko?

Lättsårad om vad, bli kallad misslyckat pucko? Tänk om jag är det, hur förhåller du dig till något sånt?

Redigerat av Pico
Postat
Men att kalla folk för misslyckade puckon är helt okej menar du? Jag borde ta åt mig egentligen men gör inte det efter som du är för puckad för att fatta... 🙁

Jag kunde ha uttryckt mig bättre. Dock, om alla loggade inte under sitt eget namn skulle vi slippa dessa problem.

Postat
Tillbaka från akuten. Det visade sig vara en till halsböld, som dom har skärt i och tömt på blod och var. Lika äckligt som sist jag gjorde det.

efter att jag blivit helt frisk, och käkat klart all antibiotika, så ska jag boka tid för att operera bort halsmandlarna.

Just nu är jag bara glad för att jag mår bra igen. Känner mig något svag, men utöver det mår jag prima, vilket är en jävla skillnad från imorse.

bra de då! ja jag vet 2 kompisar som haft ena jävla besvär med halsmandlarna. hoppas det ordnar till sig snart så du kan ta en rakkabajsare! 🙁

ganska många såna här 😄😄😄 under kappläsningsvägen....fortsätter...

Postat
Jag kallade dig gubbjävul utan smilfink av den enkla anledningen att jag inte kunde förstå ifall du var seriös eller ej med

"misslyckade puckon" om ett par anonyma användare. Då ditt inlägg var utan smilfink fick jag för mig att du var seriös, men ville ändå kolla av.

Sen var karusellen igång...

När det sen stod klart att du var seriös, och i nästa andetag tycker att en ursäkt om "gubbjävel" är på sin plats, mja... då blir det

snudd på komiskt om du frågar mig.

Varför tycker du dig ha rätt att kalla mig ett misslyckat pucko?

Lättsårad om vad, bli kallad misslyckat pucko? Tänk om jag är det, hur förhåller du dig till något sånt?

Om du är ett misslyckat pucko har det inte framgått hittills, och då ber jag oförbehållsamt om ursäkt om jag har insinnuerat något liknande.

Postat
vi har väl diskuterat smilisar förr och det underlättar för att veta hur folk menar. tror ingen är arg på dig. skulle underlätta om det fanns en "fyllefink" ibland när jag skriver dock. 🙁

Den kanske? --> gw.gif

😄

Postat
vi har väl diskuterat smilisar förr och det underlättar för att veta hur folk menar. tror ingen är arg på dig. skulle underlätta om det fanns en "fyllefink" ibland när jag skriver dock. 🙁

Tror inte att det handlar om detta. Det är snarare några få som loggar in anonymt. Dom kan få det som dom vill.

Postat
Om du är ett misslyckat pucko har det inte framgått hittills, och då ber jag oförbehållsamt om ursäkt om jag har insinnuerat något liknande.

Nu skulle jag nästan vara lite rolig och säga att det får andra avgöra, ifall jag är ett misslyckat pucko eller ej. 🙁

Ptja, insinuation...

Men tack för ursäkten i alla fall, och önskar själv få be om ursäkt för min "gubbjävel-kommentar".

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.