Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Ingen aning vad de handlar om. De tre sista är instrumentala. Men jag gillar titlar med attityd. Till vårat noiseprojekt 60 Minutes of Noise har vi på kommande skivan låtar som Crystal Fuck och Cuts & Scars tex.

En gång i världen, på min tid, fick alla svenska barn en papperssingel med tandtrollen karius och bactus. Uppenbarligen fick barnen på island samma singel. Björk har refererat till denna i flera intervjuer.

Postat

Tillbaka från akuten. Det visade sig vara en till halsböld, som dom har skärt i och tömt på blod och var. Lika äckligt som sist jag gjorde det.

efter att jag blivit helt frisk, och käkat klart all antibiotika, så ska jag boka tid för att operera bort halsmandlarna.

Just nu är jag bara glad för att jag mår bra igen. Känner mig något svag, men utöver det mår jag prima, vilket är en jävla skillnad från imorse.

Postat
Tillbaka från akuten. Det visade sig vara en till halsböld, som dom har skärt i och tömt på blod och var. Lika äckligt som sist jag gjorde det.

efter att jag blivit helt frisk, och käkat klart all antibiotika, så ska jag boka tid för att operera bort halsmandlarna.

Just nu är jag bara glad för att jag mår bra igen. Känner mig något svag, men utöver det mår jag prima, vilket är en jävla skillnad från imorse.

Om du levde för hundra år sen skulle du vara död.

Postat

Ouch. 🙁 Skönt att du mår bättre iaf.

Postat
Ska försöka hitta på ett stick med gitarrsolo...

Hur fan gör man det? 😑

Eller så gör jag lite solo på versparti. Borde ju funka skitbra! 🙁

För sedan blir det refräng och ett jäkla ös. Och sedan blire slut...

Låter som en bra idé! 🤪

Postat
Så, blir det dyrt? Har du intervjuat dina framtida grannar?

En tvåa på 54 kvdrtmtr för knappa 3500:-/mån. Som hittat tamigfan.

Postat

Själv betalar jag 3300:- exkl el och vatten för att få dela 48 kvm med pazo. 🙁

När går flyttlassie?

Postat
Kan jag anta att du var en av dom?

Houston, we have a Sherlock!

Var mest bara nyfiken på se din reaktion då jag skippade smilfink. Mycket kan misstolkas. 🙁

Postat

Nästan exakt som jag har det. det är inget kul att bo i en etta.

Postat

Var mest bara nyfiken på se din reaktion då jag skippade smilfink. Mycket kan misstolkas. 🙁

Har inte talat om smilfinkar på flera månader. Vad är det du vill uppnå?

Postat
Själv betalar jag 3300:- exkl el och vatten för att få dela 48 kvm med pazo. 🙁

När går flyttlassie?

nån gång i mars. betalar för hela mars troligtvis, men shit the same.

Postat

Skit ner dej gubbjävul kan väl knappast misstolkas. En ursäkt kunde va på sin plats.

Postat

fy vad trist med halsböld och skit igen micke 🙁

hoppas verkligen operationen hjälper. min brorsdotter opererade bort sina mandlar för att hon alltid hade halsfluss, och nu är hon aldrig sjuk längre typ 🤪

Postat
Har inte talat om smilfinkar på flera månader. Vad är det du vill uppnå?

Det sa jag ju, var bara nyfiken på se hur du reagerade. Och du var rätt neutral i din respons. Dock

är jag fortfarande fundersam över ifall du var seriös eller ej med "misslyckade puckon". En smilfink

hade kunnat hjälpa en sån gång. Men jag vet inte, det kanske bara är jag som tycker det.

Postat
Skit ner dej gubbjävul kan väl knappast misstolkas. En ursäkt kunde va på sin plats.

Med andra ord säger du att jag är ett misslyckat pucko. En ursäkt kunde va på sin plats.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.