SadamJR Postat 16 februari 2010 Trådstartare Postat 16 februari 2010 Bästa pagetop(p)ern på ett halvår. Fast den är faktiskt bra, som pagetopper betraktad.
Dingbats Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Fast den är faktiskt bra, som pagetopper betraktad. Om man betraktar den som tex en ost istället?
SadamJR Postat 16 februari 2010 Trådstartare Postat 16 februari 2010 Ingen aning vad de handlar om. De tre sista är instrumentala. Men jag gillar titlar med attityd. Till vårat noiseprojekt 60 Minutes of Noise har vi på kommande skivan låtar som Crystal Fuck och Cuts & Scars tex. En gång i världen, på min tid, fick alla svenska barn en papperssingel med tandtrollen karius och bactus. Uppenbarligen fick barnen på island samma singel. Björk har refererat till denna i flera intervjuer.
SadamJR Postat 16 februari 2010 Trådstartare Postat 16 februari 2010 Om man betraktar den som tex en ost istället? Varför vill du mej illa?
Micke H Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Tillbaka från akuten. Det visade sig vara en till halsböld, som dom har skärt i och tömt på blod och var. Lika äckligt som sist jag gjorde det. efter att jag blivit helt frisk, och käkat klart all antibiotika, så ska jag boka tid för att operera bort halsmandlarna. Just nu är jag bara glad för att jag mår bra igen. Känner mig något svag, men utöver det mår jag prima, vilket är en jävla skillnad från imorse.
Dingbats Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Tillbaka från akuten. Det visade sig vara en till halsböld, som dom har skärt i och tömt på blod och var. Lika äckligt som sist jag gjorde det. efter att jag blivit helt frisk, och käkat klart all antibiotika, så ska jag boka tid för att operera bort halsmandlarna. Just nu är jag bara glad för att jag mår bra igen. Känner mig något svag, men utöver det mår jag prima, vilket är en jävla skillnad från imorse. Om du levde för hundra år sen skulle du vara död.
Overkill Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Tillbaka från akuten. Det visade sig vara en till halsböld, som dom har skärt i och tömt på blod och var. Lika äckligt som sist jag gjorde det. efter att jag blivit helt frisk, och käkat klart all antibiotika, så ska jag boka tid för att operera bort halsmandlarna. Just nu är jag bara glad för att jag mår bra igen. Känner mig något svag, men utöver det mår jag prima, vilket är en jävla skillnad från imorse. Ouch. 🙁 Skönt att du mår bättre iaf.
SadamJR Postat 16 februari 2010 Trådstartare Postat 16 februari 2010 Nu är det två anonyma igen. Träd fram misslyckade puckon.
SadamJR Postat 16 februari 2010 Trådstartare Postat 16 februari 2010 Om du levde för hundra år sen skulle du vara död. Om du hade sagt det till honom för hundra år sen hade du varit död.
SadamJR Postat 16 februari 2010 Trådstartare Postat 16 februari 2010 Pagetopper igen. Im on a roll, eller vad säjer du overkill? Antar att du inte säjer nånting.
Neosus Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Ska försöka hitta på ett stick med gitarrsolo... Hur fan gör man det? 🙁
Neosus Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Ska försöka hitta på ett stick med gitarrsolo... Hur fan gör man det? 😑 Eller så gör jag lite solo på versparti. Borde ju funka skitbra! 🙁 För sedan blir det refräng och ett jäkla ös. Och sedan blire slut... Låter som en bra idé! 🤪
Neosus Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Det kanske blir bra om gitarren är stämd.. 🤪 Aja! Samtal i kvällen med mig själv! 🙁
Pico Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Nu är det två anonyma igen. Träd fram misslyckade puckon. Skit ned dig, gubbjävel.
Fidden Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Så, blir det dyrt? Har du intervjuat dina framtida grannar? En tvåa på 54 kvdrtmtr för knappa 3500:-/mån. Som hittat tamigfan.
SadamJR Postat 16 februari 2010 Trådstartare Postat 16 februari 2010 Skit ned dig, gubbjävel. Kan jag anta att du var en av dom?
Overkill Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 En tvåa på 54 kvdrtmtr för knappa 3500:-/mån. Som hittat tamigfan. Själv betalar jag 3300:- exkl el och vatten för att få dela 48 kvm med pazo. 🙁 När går flyttlassie?
Pico Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Kan jag anta att du var en av dom? Houston, we have a Sherlock! Var mest bara nyfiken på se din reaktion då jag skippade smilfink. Mycket kan misstolkas. 🙁
SadamJR Postat 16 februari 2010 Trådstartare Postat 16 februari 2010 En tvåa på 54 kvdrtmtr för knappa 3500:-/mån. Som hittat tamigfan. Nästan exakt som jag har det. det är inget kul att bo i en etta.
SadamJR Postat 16 februari 2010 Trådstartare Postat 16 februari 2010 Houston, we have a Sherlock! Var mest bara nyfiken på se din reaktion då jag skippade smilfink. Mycket kan misstolkas. 🙁 Har inte talat om smilfinkar på flera månader. Vad är det du vill uppnå?
Fidden Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Själv betalar jag 3300:- exkl el och vatten för att få dela 48 kvm med pazo. 🙁 När går flyttlassie? nån gång i mars. betalar för hela mars troligtvis, men shit the same.
SadamJR Postat 16 februari 2010 Trådstartare Postat 16 februari 2010 Houston, we have a Sherlock! Var mest bara nyfiken på se din reaktion då jag skippade smilfink. Mycket kan misstolkas. 🙁 Skit ner dej gubbjävul kan väl knappast misstolkas. En ursäkt kunde va på sin plats.
Fidden Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 fy vad trist med halsböld och skit igen micke 🙁 hoppas verkligen operationen hjälper. min brorsdotter opererade bort sina mandlar för att hon alltid hade halsfluss, och nu är hon aldrig sjuk längre typ 🤪
Pico Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Har inte talat om smilfinkar på flera månader. Vad är det du vill uppnå? Det sa jag ju, var bara nyfiken på se hur du reagerade. Och du var rätt neutral i din respons. Dock är jag fortfarande fundersam över ifall du var seriös eller ej med "misslyckade puckon". En smilfink hade kunnat hjälpa en sån gång. Men jag vet inte, det kanske bara är jag som tycker det.
Pico Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Skit ner dej gubbjävul kan väl knappast misstolkas. En ursäkt kunde va på sin plats. Med andra ord säger du att jag är ett misslyckat pucko. En ursäkt kunde va på sin plats.
Recommended Posts