Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
fick just för mig att jag missat min station, att jag råkade vara påväg till göteborg. Det hade varit jobbigt. då hade jag missat all OS ikväll.

De vore ju inte så bra 😄

Postat
blääää! mina byxor har börjat spricka sådär som det blir när man cyklar mycket så dom nöts sönder där, och u lyfte jag på benet så hörde jag hur dom sprack ännu mer xD

24 sidor att läsa ifatt. Nää.

Postat
jag tror jag blivit med lägenhet förresten.

Första jag kollade på var rätt grym, fönster åt tre olika håll, skitnära till grymt motionsspår, stor, ganska fräsch.

Andra jag kollade på var ännu grymmare, fräsch som fan, värden hade varit där och målat och lagat, ingen insyn, billig hyra, lagom stor.

Tredje jag kollade var fett jävla grym. Nyrenoverad, en såndär fläshig spishäll, assnygga tapeter... men den låg på bottenvåning och i fel vädersträck, vilket gjorde att den inte kändes rätt.

Jag valde lägenhet nr två 😄

Så, blir det dyrt? Har du intervjuat dina framtida grannar?

Postat
fick just för mig att jag missat min station, att jag råkade vara påväg till göteborg. Det hade varit jobbigt. då hade jag missat all OS ikväll.

Typ jaktstart, där alla svenskar ligger ett halvår efter?

Postat
Jag håller på och gå igenom februari månad i längsta år 2007 för att sen är jag började på ttela. 😄

Wot, hur, varfördå?

Postat
Guldstjärna i kanten 😄

Menar du det där på allvar, eller driver du med mej, eller är du en god människa som bara skriver så där, eller......

Postat
Menar du det där på allvar, eller driver du med mej, eller är du en god människa som bara skriver så där, eller......

Närå jag är en god människa som bara skriver så .

Postat

Låttitlar jag älskar:

American Face Dust

Tooth Decay

Neon Syrup for the Cemetery Sisters

Ultra Vomit Craze

Bottom Feeder

Street Dude

Postat
Låttitlar jag älskar:

American Face Dust

Tooth Decay

Neon Syrup for the Cemetery Sisters

Ultra Vomit Craze

Bottom Feeder

Street Dude

Varför? Tooth Decay t ex. Minns att jag fick en flexisingel som handlade om detta, tandtroll. Björk fick oxå samma platta.

Vad handlar dom andra låtarna om?

Postat
Varför? Tooth Decay t ex. Minns att jag fick en flexisingel som handlade om detta, tandtroll. Björk fick oxå samma platta.

Vad handlar dom andra låtarna om?

Ingen aning vad de handlar om. De tre sista är instrumentala. Men jag gillar titlar med attityd. Till vårat noiseprojekt 60 Minutes of Noise har vi på kommande skivan låtar som Crystal Fuck och Cuts & Scars tex.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.