Neosus Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 (redigerat) har ni tänkt på en sak? De e skitmånga som fyller år idag.. 😏 Mvh // Blondin Edit: Stavfel som vanliggtt Redigerat 16 februari 2010 av Neosus
Overkill Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Hur gammal blir din bror dårå? Byxmyndig... 😏
Overkill Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 NU är det dags för semla! 😄 Kan jag få semla om du får selma?
Gote Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Kan jag få semla om du får selma? Dålig deal. Jag betalade 22... 😄 Eller, rättare sagt, jag betalade 1100, men det var ju för 50 stycken... 😕
Pico Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Men för i helvete... *sigh* Har en dator i sovrummet, preppad för OS på TV. Funkat klockrent i några dagar så när som på att det blir lite delay med ljudet när man kollar TV en längre tid. Så nu då öppnade jag upp burken, stoppade i dubbelt med ram-minne och bytte även ut 15-tummaren mot en 17". Större bild och förhoppningsvis mindre delay var tanken. Skall boota upp datorn osså får jag ntfs-fel. Så nu måste jag bort med skärm, öppna upp för att kunna koppla in en CD-spelare, sen köra repair alt. ominstallation för att vara på banan igen. Jag orkar bara inte. 😉 I-land? xD
Overkill Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 I-land? xD Hej jag heter sebastian och mitt namn står med liten text på skivomslaget. 😉
Gote Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Men för i helvete... *sigh* Har en dator i sovrummet, preppad för OS på TV. Funkat klockrent i några dagar så när som på att det blir lite delay med ljudet när man kollar TV en längre tid. Så nu då öppnade jag upp burken, stoppade i dubbelt med ram-minne och bytte även ut 15-tummaren mot en 17". Större bild och förhoppningsvis mindre delay var tanken. Skall boota upp datorn osså får jag ntfs-fel. Så nu måste jag bort med skärm, öppna upp för att kunna koppla in en CD-spelare, sen köra repair alt. ominstallation för att vara på banan igen. Jag orkar bara inte. 😉 I-land? xD Vaddå i-land? Sånt är ju jä-hättejobbigt! xP
Gote Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Hej jag heter sebastian och mitt namn står med liten text på skivomslaget. 😉 🙂
Neosus Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Jag köpte 2 st semlor och sedan gick ja te brorsan å då fick jag en semla och kaffe. Så ikväll blire kanske semla igen. Orkade inte handla müsli när ja va ut... så ja går ut sen istället och handla müsli. Känns inte som prio numro 1 att handla müsli nu eftersom jag har annat man kan äta dock inte semlor för de e kanske inte så bra att äta semlor till frukost för de ska man ju äta på fikat jag har iofs fikarast dygnet runt men iallafall såattääääää. Hajjar ni? 😉
Gote Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Läste att en semla innehåller 500 kalorier. Räknar man med att dagsbehovet är 2000-3000 kalorier så behöver man bara äta 4-6 semlor om dagen... 😉
Dingbats Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Jag köpte 2 st semlor och sedan gick ja te brorsan å då fick jag en semla och kaffe. Så ikväll blire kanske semla igen. Orkade inte handla müsli när ja va ut... så ja går ut sen istället och handla müsli. Känns inte som prio numro 1 att handla müsli nu eftersom jag har annat man kan äta dock inte semlor för de e kanske inte så bra att äta semlor till frukost för de ska man ju äta på fikat jag har iofs fikarast dygnet runt men iallafall såattääääää. Hajjar ni? 😉 Jag sitter och funderar vad jag ska radera ur minnet för att det där ska få plats.
Dingbats Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Läste att en semla innehåller 500 kalorier. Räknar man med att dagsbehovet är 2000-3000 kalorier så behöver man bara äta 4-6 semlor om dagen... 😉 Då är de sista tre jag har ätit senaste veckan okynnes då!
Gote Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Då är de sista tre jag har ätit senaste veckan okynnes då! Näfan. Det var resten av maten som var okynnes... 🙂 Jag har ätit tre denna veckan. En igår och två idag. 😉
Recommended Posts