Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

har ni tänkt på en sak?

De e skitmånga som fyller år idag.. 😏

Mvh // Blondin

Edit: Stavfel som vanliggtt

Redigerat av Neosus
Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Kan jag få semla om du får selma?

tjugan_27425919.jpg

Dålig deal. Jag betalade 22... 😄

Eller, rättare sagt, jag betalade 1100, men det var ju för 50 stycken... 😕

Postat

Men för i helvete... *sigh*

Har en dator i sovrummet, preppad för OS på TV. Funkat klockrent i några dagar så när som på att det blir lite delay med ljudet när man

kollar TV en längre tid. Så nu då öppnade jag upp burken, stoppade i dubbelt med ram-minne och bytte även ut 15-tummaren mot en 17".

Större bild och förhoppningsvis mindre delay var tanken.

Skall boota upp datorn osså får jag ntfs-fel. Så nu måste jag bort med skärm, öppna upp för att kunna koppla in en CD-spelare, sen köra repair

alt. ominstallation för att vara på banan igen.

Jag orkar bara inte. 😉

I-land? xD

Postat
Men för i helvete... *sigh*

Har en dator i sovrummet, preppad för OS på TV. Funkat klockrent i några dagar så när som på att det blir lite delay med ljudet när man

kollar TV en längre tid. Så nu då öppnade jag upp burken, stoppade i dubbelt med ram-minne och bytte även ut 15-tummaren mot en 17".

Större bild och förhoppningsvis mindre delay var tanken.

Skall boota upp datorn osså får jag ntfs-fel. Så nu måste jag bort med skärm, öppna upp för att kunna koppla in en CD-spelare, sen köra repair

alt. ominstallation för att vara på banan igen.

Jag orkar bara inte. 😉

I-land? xD

Vaddå i-land? Sånt är ju jä-hättejobbigt! xP

Postat
Hej jag heter sebastian och mitt namn står med liten text på skivomslaget. 😉

🙂

Postat

Jag köpte 2 st semlor och sedan gick ja te brorsan å då fick jag en semla och kaffe. Så ikväll blire kanske semla igen. Orkade inte handla müsli när ja va ut... så ja går ut sen istället och handla müsli. Känns inte som prio numro 1 att handla müsli nu eftersom jag har annat man kan äta dock inte semlor för de e kanske inte så bra att äta semlor till frukost för de ska man ju äta på fikat jag har iofs fikarast dygnet runt men iallafall såattääääää.

Hajjar ni? 😉

Postat

Läste att en semla innehåller 500 kalorier. Räknar man med att dagsbehovet är 2000-3000 kalorier så behöver man bara äta 4-6 semlor om dagen... 😉

Postat
Jag köpte 2 st semlor och sedan gick ja te brorsan å då fick jag en semla och kaffe. Så ikväll blire kanske semla igen. Orkade inte handla müsli när ja va ut... så ja går ut sen istället och handla müsli. Känns inte som prio numro 1 att handla müsli nu eftersom jag har annat man kan äta dock inte semlor för de e kanske inte så bra att äta semlor till frukost för de ska man ju äta på fikat jag har iofs fikarast dygnet runt men iallafall såattääääää.

Hajjar ni? 😉

Jag sitter och funderar vad jag ska radera ur minnet för att det där ska få plats.

Postat
Läste att en semla innehåller 500 kalorier. Räknar man med att dagsbehovet är 2000-3000 kalorier så behöver man bara äta 4-6 semlor om dagen... 😉

Då är de sista tre jag har ätit senaste veckan okynnes då!

Postat
Då är de sista tre jag har ätit senaste veckan okynnes då!

Näfan. Det var resten av maten som var okynnes... 🙂

Jag har ätit tre denna veckan. En igår och två idag. 😉

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.