Fidden Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Det beror på, är den utomhus är det en tamburut. men den är inomhus 😄 tänk om jag sitter i en tamburin 🙁
Fidden Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6613604.ab 😄 HAHA 🙁
Overkill Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 men den är inomhus 😄tänk om jag sitter i en tamburin 🙁 det vore ju jobbigt. ställ dig upp och hoppa lite och låter det så är det nog så.
Overkill Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 najs! them crooked vultures kommer till peace & love.
Gote Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Det kunde varit värre. Du kunde suttit i en tuba. 😄
Micke H Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Jag tror vi får åka in till akuten IGEN ikväll. Dom sa att det bara skulle vara vanlig feber, det här är WAY worse än det. Min hals är så uppsvullen och full av slem att jag inte får i mig vatten, än mindre pencilinet. Jag har itne ätit på flera dagar och känner mig sjukt svag.
Gote Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Jag tror vi får åka in till akuten IGEN ikväll. Dom sa att det bara skulle vara vanlig feber, det här är WAY worse än det. Min hals är så uppsvullen och full av slem att jag inte får i mig vatten, än mindre pencilinet. Jag har itne ätit på flera dagar och känner mig sjukt svag. Äh, ta bara två Alvedon så ska du se att det går över... 😄
Gote Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Nä, men allvar, hur länge till kommer de att dra ut på det?
Pico Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Har käkat lunch. Nu skall jag bränna på en kaffehurvel och dra i mig en semla. 😄
Gote Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Åh, om man bara hade en semla i handen. Visst, det står 50 stycken där borta, men jag vill ju ha en här och nu... 😄
Micke H Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Nä, men allvar, hur länge till kommer de att dra ut på det? Morsan är på väg hem nu (ja, jag har bott hos päronen dom senaste veckorna, när jag mått så dåligt) och vi åker in till sjukan direkt. Det här påminner EXTREMT mycket om när jag hade halsböld förut...och dom sa att om det händer igen, om jag får halsböld igen, så opererar dom bort halsmandlarna. Alltså, först får jag en halsböld stor som en tennisboll! Några månader senare får jag en böld i ljumsken i liknande storlek, som dom skar upp under stor jävla smärta. Och nu kan halsbölden vara på väg tillbaka igen. Nånting seriöst fel är det med min kropp... 😄
Gote Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Morsan är på väg hem nu (ja, jag har bott hos päronen dom senaste veckorna, när jag mått så dåligt) och vi åker in till sjukan direkt. Det här påminner EXTREMT mycket om när jag hade halsböld förut...och dom sa att om det händer igen, om jag får halsböld igen, så opererar dom bort halsmandlarna. Alltså, först får jag en halsböld stor som en tennisboll! Några månader senare får jag en böld i ljumsken i liknande storlek, som dom skar upp under stor jävla smärta. Och nu kan halsbölden vara på väg tillbaka igen. Nånting seriöst fel är det med min kropp... 😄 🙁 Men vet de vad som är fel? Eller de bara chansar och provar lite olika behandlingar?
Micke H Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 😄 Men vet de vad som är fel? Eller de bara chansar och provar lite olika behandlingar? Dom behandlar hela tiden symptomet, dvs halsbölden eller bölden i ljumsken. Men eftersom problemen kommer tillbaka hela tiden så finns det ju något annat som är fel.
debatt Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 men ååh så fick min lillebror teven i mellanrummet 😄 Har han en slida?
Pico Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Dom behandlar hela tiden symptomet, dvs halsbölden eller bölden i ljumsken. Men eftersom problemen kommer tillbaka hela tiden så finns det ju något annat som är fel. 😄
debatt Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 sjukt gott med lunch idag iaf. hade så lågt blodsocker att jag var helt virrig när jag skulle ta maten. typ förstod inte hur man skopade ris eller läste på lapparna vad de olika sakerna innehöll. Då har du ju diabetes... eller insulinkänslighet Allan
Gote Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Dom behandlar hela tiden symptomet, dvs halsbölden eller bölden i ljumsken. Men eftersom problemen kommer tillbaka hela tiden så finns det ju något annat som är fel. 😄 Låter bekant på något vis. Verkar vara många som bemöts så i sjukvården... Men lycka till idag, och pressa de djävlarna på ett besked!
Pico Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 😏 Låter bekant på något vis. Verkar vara många som bemöts så i sjukvården... Men lycka till idag, och pressa de djävlarna på ett besked! Eller åtminstone en silversked!
debatt Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Min granne hade det MickeH har, de sa att det berodde på dålig hygien. Jag själv har haft halsböld och då sa man att det fick inga före 85 års ålder och så var de arga på mig för det... Jag var runt 19 då har jag för mig.
Pico Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Min bror hade en böld på halsen en gång i tiden.
Recommended Posts