Fidden Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 jo du har fel. högerklicka på bilden och kolla egenskaper.
Pazo Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 Fejjan har blivit invaderat av folk som säger randomnummer å randomfärger verkar det som 🥰
Pico Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 Fejjan har blivit invaderat av folk som säger randomnummer å randomfärger verkar det som 🥰 12 grön
Fidden Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 ja jag har också sett att folk säger färger... varför gör de det?
Overkill Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 Henric Persson Hej! Vi håller på med en lek...lite löjligt kanske men kul:) skriv färgen på din BH i din status..bara vilken färg och inget annat ! Skicka detta vidare till alla tjejer/kvinnor ..INGA MÄN!! Ska bli kul att se hur det sprider sig...och alla män kommer att undra varför alla tjejer har en färg i sin status?? Ha så kul 🥰 Skicka vidare !! 12 minutes ago
Memphis Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 du har fel. högerklicka på bilden och kolla egenskaper. fuck.. 😛 tänkte inte på att SF justerar bilden automatiskt. 🥰 My bad 🥰
Pico Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 fuck.. 😛 tänkte inte på att SF justerar bilden automatiskt. 🥰 My bad 🥰 Annars hade det inte varit någon riktig bio!
Memphis Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 Henric Persson Hej! Vi håller på med en lek...lite löjligt kanske men kul:) skriv färgen på din BH i din status..bara vilken färg och inget annat ! Skicka detta vidare till alla tjejer/kvinnor ..INGA MÄN!! Ska bli kul att se hur det sprider sig...och alla män kommer att undra varför alla tjejer har en färg i sin status?? Ha så kul 😛 Skicka vidare !! 12 minutes ago ahaaaa! 🥰 Looooolll! Va fort det spred sig mellan allas vänner då.. 🥰
Dingbats Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ffordd oren Jag har inga bh-färger.
Pazo Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 i oändligt antal andra dimensioner har jag oändligt antal färger på min BH 🥰
Pico Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 i oändligt antal andra dimensioner har jag oändligt antal färger på min BH 🥰 men bara 82 bröst
Pico Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 nää, oändligt antal bröst 🥰 Så, vid en överdos av bröst blir man bög, äre det du försöker säga? 🥰
Recommended Posts