Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Sicken skrytmåns! 😄

Just det, nu kom jag ihåg att jag måste påpeka oftare att jag tog inlägg nummer en miljon på hela forumet!

Postat
bläää. det känns väl rimligt att man på baksidan av skivan skriver vilka som spelat på skivan snarare än vilka som är med i bandet vid release?

Ja, vilka som är med i bandet är väl helt ovidkommande. Möjligen under "tack till" grupperat tillsammans med mamma, pappa, musikläraren, Keith Moon och Bamse. Säg det till dem!

Postat (redigerat)

Överlåter den diskussionen till de andra. Herrå suckers! 😄

Redigerat av Memphis
Postat

De som är med i bandet på skivan är det som ska stå och inte de medlemmar som är med i bandet om drygt 200 år när någon baskerprydd herre med getskägg från Graham Town (f.d. Nashville) hittar namnet på gruppen i en databas med uppseendeväckande skandinaviska förmågor från förrförrförra seklet och snor namnet till sina pubkompisar.

Postat
bläää. det känns väl rimligt att man på baksidan av skivan skriver vilka som spelat på skivan snarare än vilka som är med i bandet vid release?

ja! står du inte med då? borde ju stå vilka låtar du spelar på å även om du är med som låtskrivare på nån låt.

Postat

Försöker prata med richard nu. Först stod jag litet under klaviaturkillarna (som aldrig repade, bara spelade in och på spelningar). Försöker få upp mig stort bland dom andra för jag har ju liksom spelat på skivan, det har inte den nya trummisen.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.