Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
men helvete, 2 av lägenheterna jag skulle kolla imorgon har redan blivit uthyrda 😆

bara en kvar. den som ligger i miljonprogram-området xD

AKTA VOGEL!

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Städar i mitt rum nu och vad hittar jag på golvet om inte pazos kvitto på solglasögonen han köpte! och vad råkar jag se då om inte "säljare:" 😆

Det var ett lite ovanligt namn. Är det ett för eller efternamn? Seljare hade kunnat vara italienskt, men nu när det var ett ä med så måste det nästan vara finskt. Mirja Sääljare tror jag hon heter.

Postat

Ibland orkar jag inte skriva långa inlägg så jag klistrar in från Facebook:

Micke Hasselqvist har börjat få många spam-inbjudningar på personer på MSN som vill bli nakna framför webcamen om jag ger dom mitt kreditkortnummer. Jag ser två alternativ här - jag har ovetande blivit väldigt, väldigt rik eller jag har ovetande blivit väldigt, väldigt attraktiv. Alternativ nummer två känns väldigt osannolikt med tanke på att jag är oduschad och sjuk i feber, så jag ska nog gå och kolla vad jag har kvar på kontot...
Postat
Mina planer för imorron är:

1. Handla Semlor

2. Handla Semlor

3. Handla Semlor

4. Handla Müsli

😛

🥰😛

Häromdagen åt jag smaskig semla. 😛 Och idag åt jag Müsli. Fast det gör jag iof varje dag. Nej alltså, jag äter inte semlor varje dag, eller jo, om Müsli är semlor så äter jag det varje dag. fast det skulle betyda att jag häromdagen åt en smaskig Müsli... 😆

😆

Postat
Jag vet inte var min mobil är
Nu är den i min ficka.

Har du så stora fickor att du först inte hittar den? 😉

Postat (redigerat)
😉 vad har jag missat?

Tja, typ när Memphis alldeles nyss frågade efter namnet på din T-shirt-tjej. Ville du inte svara hade du bara behövt säga det.

EDIT: fair enough

Redigerat av Micke H
Postat
Mäh, varför inte liksom. 😉

Mäh, det är väl redan inte särskilt schysst att hålla på och snacka sådär om folk och om man då slänger in namn med så blir det ju en annan nivå.

Postat

Och fråga efter hennes namn tror jag inte att jag ska. Jag är lite rädd att hon ska heta nåt som inte låter bra.

Postat
Och fråga efter hennes namn tror jag inte att jag ska. Jag är lite rädd att hon ska heta nåt som inte låter bra.

Typ bajs. Nä men det roliga med hela grejen var ju att jag inte visste något. Men sen råkade jag se hennes namn och så facebookade jag henne (dock gav den ingenting som tur är!) och sen råkade jag googla med. Hon håller på med smycken och är minst 19, troligen 20-21. Bor sjukt nära oss med.

Postat
Typ bajs. Nä men det roliga med hela grejen var ju att jag inte visste något. Men sen råkade jag se hennes namn och så facebookade jag henne (dock gav den ingenting som tur är!) och sen råkade jag googla med. Hon håller på med smycken och är minst 19, troligen 20-21. Bor sjukt nära oss med.

birthday.se

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.