Overkill Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 Man ska inte ha bomull på sig när man springer, men när det är kallt är det extra viktigt! Det blir en helt sjuk nedkylningseffekt. Jaså? Vad fan har man på sig då då 😮 Ser folk som springer i underställt och shorts och nån jacka, ok?
Neosus Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 |Öhhh|----|----|----|Am---|----|----|----|Ähhh|----|----|----|
Overkill Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 En tjej som jag kände när jag gick på högstadiet är dotter till Magnus Roupé som spelade hockey i NHL!
Fidden Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 Jaså? Vad fan har man på sig då då 😮 Ser folk som springer i underställt och shorts och nån jacka, ok? ja nåt funktionsmaterial bara. Mitt underställ är av 100% polyester tror jag. Sen har jag minst en tröja av polyester och elastan, och så en jacka av polyester, nylon och spandex xD sen har jag sånna där härligt gayiga löpartajts också, men coola killar springer nog i shorts 😄
Overkill Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 tröja=tröja eller tröja=t-shirt? jag får väl springa i underställ, shorts, springtshirt och min windrunner
Fidden Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 tröja=tröja eller tröja=t-shirt? jag får väl springa i underställ, shorts, springtshirt och min windrunner låter perfekt. tröjan är oftast långärmad såhär års =)
slejnard Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 ja ibland fast jag är inte riktigt återställd efter helgen än så att 😮 😄🙂
Memphis Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 (redigerat) Okej, tillkommit ett nytt verb då alltså. "Att längsta". .. 🙂 Okej, ska längsta lite då. Hade dugga idag i Termodynamik, spännande va?? Ha? HA? Ska det va så!?! 😮😄 Gick hyfsat bra, hade dock inte tränat tillräckligt bra på teoriuppgifterna, men räknandet gick fint. 🙂 Redigerat 15 februari 2010 av Memphis
Memphis Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 (redigerat) Nu käka mina pärents osv.. får skjuts te plugget mä 😄 Soft me skjuts. 🙂 Jag blev aldrig skjutsad när jag bodde hemma. 😮 Redigerat 15 februari 2010 av Memphis
Memphis Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 Klarade duggan med! CONGRATS KILLISMAN! 🙂 I vilket ämne? Kanske i Lingvistisk och kognitiv statsvetar-betéendevetenskap? 😄😮 Dina kurser brukar ju heta typ så. 🙂
Memphis Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 (redigerat) Nej men seriöst, skulle du/ni bli trötta, eller vad? Kaffe fungerar bara som tillfällig upppiggare, som på morgonen eller på eftermiddagen när man pluggar sent och börjar bli seg i hövvet. Men mer trött generellt skulle man nog inte bli, för det har ju å göra me hur mycket man sover. Redigerat 15 februari 2010 av Memphis
Memphis Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 Müsli ska byggas utav glädje.Av glädje bygger man müsli. 🥰 😆😆 Fett skön. 😛
Overkill Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 CONGRATS KILLISMAN! 🥰 I vilket ämne? Kanske i Lingvistisk och kognitiv statsvetar-betéendevetenskap? 😆😆 Dina kurser brukar ju heta typ så. 😛 Haha nä, det var i mikroekonomi 😛
Neosus Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 Mina planer för imorron är: 1. Handla Semlor 2. Handla Semlor 3. Handla Semlor 4. Handla Müsli 😆
slejnard Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 låter som en bra plan! 😆 fast semlor är inte så gott.
slejnard Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 fick erbjudande via snigelpost att sälja min bil till "bilhandlaren i helsingborg" 😆 " du kanske undrar vad som händer med bilen, vi exporterar bilar till afrika". bara en massa telnummer å en obskyr hotmailadress att svara till. hittar inget via nätet. jaja.
Fidden Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 fick erbjudande via snigelpost att sälja min bil till "bilhandlaren i helsingborg" 😆" du kanske undrar vad som händer med bilen, vi exporterar bilar till afrika". bara en massa telnummer å en obskyr hotmailadress att svara till. hittar inget via nätet. jaja. I addition, om du ville gilla att ha en större penis, du kunde beställa vår hög teknologi utrustning, en pump som ökar längden av din penis av på minst 24 cm.
Fidden Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 OMG! jag vet vad tshirtstoretjejen heter 😆 Teesh Ört?
Overkill Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 Städar i mitt rum nu och vad hittar jag på golvet om inte pazos kvitto på solglasögonen han köpte! och vad råkar jag se då om inte "säljare:" 😆
slejnard Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 I addition, om du ville gilla att ha en större penis, du kunde beställa vår hög teknologi utrustning, en pump som ökar längden av din penis av på minst 24 cm. 😆 mkay anade nåt sånt 😆 så spammet börjar komma direkt i låddan nu...hehe.
Fidden Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 men helvete, 2 av lägenheterna jag skulle kolla imorgon har redan blivit uthyrda 😆 bara en kvar. den som ligger i miljonprogram-området xD
Recommended Posts