Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
NU ska jag kolla på The Driller Killer. Nu får jag inte skjuta upp det längre.

Sammanfattning: Fy faaaan vad b. Den hade ingen handling överhuvudtaget. Det var inte så fruktansvärt stor del våld, och det som var lämnades helt utan förklaring till varför. De slängde in en erotisk lebbscen också helt utan motivering. Och jag tror inte jag nånsin har sett så dåligt skådespeleri.

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Sammanfattning: Fy faaaan vad b. Den hade ingen handling överhuvudtaget. Det var inte så fruktansvärt stor del våld, och det som var lämnades helt utan förklaring till varför. De slängde in en erotisk lebbscen också helt utan motivering. Och jag tror inte jag nånsin har sett så dåligt skådespeleri.

En snubbe som jagar folk med borrmaskin. Men du, var det inte sladd på den också?? Vilket superfel i så fall. Kollade ju bara stötvis i veckan. Men nu kanske jag slipper se den ordentligt då. Har inte hunnit. Erotisk scen, var då nånstans?? Musiken var det bästa! Han var ok som skådis. Jag har sett mycket värre.

Postat
En snubbe som jagar folk med borrmaskin. Men du, var det inte sladd på den också?? Vilket superfel i så fall. Kollade ju bara stötvis i veckan. Men nu kanske jag slipper se den ordentligt då. Har inte hunnit. Erotisk scen, var då nånstans?? Musiken var det bästa! Han var ok som skådis. Jag har sett mycket värre.

Ja, han var okej, men en av tjejerna där.

Postat

MOrrn!

Istället fär att INTE väcka mig igårkväll så skickade killis sms 7.50 imorsoe och väckte mig...

Aja! Svängde förbi ica å köpte ägg iaf 😆

Nu käka mina pärents osv.. får skjuts te plugget mä 😉

Postat
MOrrn!

Istället fär att INTE väcka mig igårkväll så skickade killis sms 7.50 imorsoe och väckte mig...

Aja! Svängde förbi ica å köpte ägg iaf 😆

Nu käka mina pärents osv.. får skjuts te plugget mä 😉

AKTA!

inte äta föräldrar!

DET ÄR FARLIG!

drloop (oregistrerad)
Postat

Nu har jag jobbat sedan klockan 7.

Dags för rakning och klippning.

Postat
MOrrn!

Aja! Svängde förbi ica å köpte ägg iaf 😉

Nu käka mina pärents osv.. får skjuts te plugget mä 🙂

haha, förlåt då 😆 tänkte att eftersom du började 10 så borde du vara uppe vid 8!

Postat

Morgondagen ser ut såhär.

5:00 - gå upp och duscha

5:20 - gå till tåget

5:46 - tåg mot falköping

6:05 - framme i falköping

7:05 - tåg mot köping

9:31 - framme i köping

så fort som möjligt - provtagning

~12:00 - FRUKOST!!!

13:00 - 16:00 kolla lägenheter

Postat

sen åker jag iofs hem också, men det glömde jag visst att skriva med på schemat... SÅ DÅ BLIR DET INGET MED DET 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.