Dingbats Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 NU ska jag kolla på The Driller Killer. Nu får jag inte skjuta upp det längre. Sammanfattning: Fy faaaan vad b. Den hade ingen handling överhuvudtaget. Det var inte så fruktansvärt stor del våld, och det som var lämnades helt utan förklaring till varför. De slängde in en erotisk lebbscen också helt utan motivering. Och jag tror inte jag nånsin har sett så dåligt skådespeleri.
debatt Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 "Smsa" säger alla jag känner iaf. Jag också! 🙂
debatt Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 Sammanfattning: Fy faaaan vad b. Den hade ingen handling överhuvudtaget. Det var inte så fruktansvärt stor del våld, och det som var lämnades helt utan förklaring till varför. De slängde in en erotisk lebbscen också helt utan motivering. Och jag tror inte jag nånsin har sett så dåligt skådespeleri. En snubbe som jagar folk med borrmaskin. Men du, var det inte sladd på den också?? Vilket superfel i så fall. Kollade ju bara stötvis i veckan. Men nu kanske jag slipper se den ordentligt då. Har inte hunnit. Erotisk scen, var då nånstans?? Musiken var det bästa! Han var ok som skådis. Jag har sett mycket värre.
Dingbats Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 En snubbe som jagar folk med borrmaskin. Men du, var det inte sladd på den också?? Vilket superfel i så fall. Kollade ju bara stötvis i veckan. Men nu kanske jag slipper se den ordentligt då. Har inte hunnit. Erotisk scen, var då nånstans?? Musiken var det bästa! Han var ok som skådis. Jag har sett mycket värre. Ja, han var okej, men en av tjejerna där.
Pazo Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 MOrrn! Istället fär att INTE väcka mig igårkväll så skickade killis sms 7.50 imorsoe och väckte mig... Aja! Svängde förbi ica å köpte ägg iaf 😆 Nu käka mina pärents osv.. får skjuts te plugget mä 😉
Fidden Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 vilken tabbe... jag trodde det var ben gibbard som sjöng i den där fireflies-låten xD
Fidden Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 MOrrn! Istället fär att INTE väcka mig igårkväll så skickade killis sms 7.50 imorsoe och väckte mig... Aja! Svängde förbi ica å köpte ägg iaf 😆 Nu käka mina pärents osv.. får skjuts te plugget mä 😉 AKTA! inte äta föräldrar! DET ÄR FARLIG!
drloop (oregistrerad) Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 Nu har jag jobbat sedan klockan 7. Dags för rakning och klippning.
Dingbats Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 men heeeelveeeeteeeeeeeeeeeeee ångestmåndag 😆 Är du emo?
Fidden Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 fast iofs, det ena utesluter kanske inte det andra...
Overkill Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 MOrrn! Istället fär att INTE väcka mig igårkväll så skickade killis sms 7.50 imorsoe och väckte mig... Aja! Svängde förbi ica å köpte ägg iaf 😉 Nu käka mina pärents osv.. får skjuts te plugget mä 🙂 haha, förlåt då 😆 tänkte att eftersom du började 10 så borde du vara uppe vid 8!
Fidden Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 Morgondagen ser ut såhär. 5:00 - gå upp och duscha 5:20 - gå till tåget 5:46 - tåg mot falköping 6:05 - framme i falköping 7:05 - tåg mot köping 9:31 - framme i köping så fort som möjligt - provtagning ~12:00 - FRUKOST!!! 13:00 - 16:00 kolla lägenheter
Fidden Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 sen åker jag iofs hem också, men det glömde jag visst att skriva med på schemat... SÅ DÅ BLIR DET INGET MED DET 😆
Recommended Posts