Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
😆 Haha, ja folk. 😛 Fast skräckfilmen Paranormal Activity som kom för ett tag sedan var typ första halvan en komedi. 😄

Jag pallar inte folk som alltid måste veta massa bakgrundsfakta om en film för att kunna se den. "Är det en komedi eller? Det står ju drama. Eller vadå, dramakomedi? Är det inte lite thriller? Hur lång är den? När är den ifrån?". Vad fan spelar det för roll. Jag ställer alltid för nånting för displayen på dvd-spelaren så jag inte kan se hur lång tid det är kvar.

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Nej det har jag inte! För tillfället är jag inne i en hiphopperiod så när jag försöker göra något så blir det hiphop. Förutom låten vi gjorde på min födelsedag då xD

Postat
Nej det har jag inte! För tillfället är jag inne i en hiphopperiod så när jag försöker göra något så blir det hiphop. Förutom låten vi gjorde på min födelsedag då xD

Postat
Jag formaterade datorn för nån vecka sen och då blev det konstigt med min backup sen så allt jag gjorde mellan 23 januari och 7 februari försvann.

Fan va drygt! 😄

Lite sopigt gjort men fett jobbigt! xD

Postat

Vadå sopigt! Jag gjorde en backup samma dag som jag formaterade men sen när jag skulle hämta saker från hårddisken så hittade den inte den senaste backupen.

Postat
Vadå sopigt! Jag gjorde en backup samma dag som jag formaterade men sen när jag skulle hämta saker från hårddisken så hittade den inte den senaste backupen.

aha. Surt.

Postat (redigerat)

En låt ligger på forumet men ge mig din msn istället så blir det enklare att skicka flera låtar. xD

Redigerat av Memphis
Postat

min msn är sebbe punkt a snabela telia punkt com men du måste tyvärr ladda upp dom för skickar man filer på msn på mac så tar det typ en halvtimme för att få över en musikfil.

Postat

Denna gjorde vi typ ett år senare, blev rätt cool. 😄

Orkester-Hiphop liksom. 😆

Postat

vi har tänkt köpa massa billiga gamla 70-talsvinyler för att hitta saker att sampla. förr i tiden såg jag alltid massa folk på blocket som sålde hela backar fulla med vinyl asbilligt men nu hittar jag inga.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.