Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Om man betalar fem spänn för att se en film på Voddler, får man massa idiotisk reklam mitt i filmen då som både visar en djup brist på respekt för konstverket och får en att känna sig som en fånge i en kapitalistisk skitvärld?

På voddler är det bara reklam innan filmen. Så då kan man göra någonting annat medan reklamen håller på.

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

råkade visst bli att vi hamnade på smålands ändå och såg ricardo spela. han är duktig trummis. lite min idol men det behöver ni ju inte säga till honom.

Postat

jag har nog även kommit fram till slutsatsen att jag inte vill ha tjej. förutom hon på tshirtstore då. jag gillar att vara ensam utan krav och måsten.

Postat
jag har nog även kommit fram till slutsatsen att jag inte vill ha tjej. förutom hon på tshirtstore då. jag gillar att vara ensam utan krav och måsten.

Vad sa hon senast du pratade med henne?

Postat
Vad sa hon senast du pratade med henne?

Eh ja vi var där igår för vi skulle till systemet så gick vi förbi och så jobbade hon då så då var vi ju tvungna att gå in. Kollade lite, jag köpte en tygpåse och pazo solglasögon så det var mest kallprat du vet, hon kommenterade designen på tygpåsen typ och sa vem som designat den och så frågade jag vad den designern gjort mer osv. Inte särskilt spännande.

Postat
Eh ja vi var där igår för vi skulle till systemet så gick vi förbi och så jobbade hon då så då var vi ju tvungna att gå in. Kollade lite, jag köpte en tygpåse och pazo solglasögon så det var mest kallprat du vet, hon kommenterade designen på tygpåsen typ och sa vem som designat den och så frågade jag vad den designern gjort mer osv. Inte särskilt spännande.

Nähä. Kände hon igen dig då?

Postat

Jag vene, hon hejar liksom alltid på folk som går in. Med tanke på jobbet (mycket folk som är där och som går förbi och så, dvs många ansikten) och hur obetydlig jag är så förmodligen inte.

Postat

fråga om hon vill vara kk enbart.

debatt: nä jag gillar inte heller när de gör narr av vissa. fiskade bara i minnet.

Postat

haha, vore kul att gå in och bara hej jag tar den här t-shirten och så jo förresten vill du vara kk med mig nämen så bra imorgon klockan sju at your place?

Postat
Bakorumbakorumbakorum..

Hoppades (?) på att det skulle bli något snuskigt men nä? Ljudfil, Overkill!

Det ska låta som korumpa men man måste kanske säga bakorum på ett visst sätt för att det ska bli så.

Postat
Hej!

Snel hest kommer från snel hest. Inte relaterat till nåt speciellt mer än just Snel hest

Nej, snel hest är ju bra mycket äldre än Alejandro Fuentes Bergström.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.