Overkill Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Om man betalar fem spänn för att se en film på Voddler, får man massa idiotisk reklam mitt i filmen då som både visar en djup brist på respekt för konstverket och får en att känna sig som en fånge i en kapitalistisk skitvärld? På voddler är det bara reklam innan filmen. Så då kan man göra någonting annat medan reklamen håller på.
Overkill Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 råkade visst bli att vi hamnade på smålands ändå och såg ricardo spela. han är duktig trummis. lite min idol men det behöver ni ju inte säga till honom.
Overkill Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 jag har nog även kommit fram till slutsatsen att jag inte vill ha tjej. förutom hon på tshirtstore då. jag gillar att vara ensam utan krav och måsten.
Dingbats Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 jag har nog även kommit fram till slutsatsen att jag inte vill ha tjej. förutom hon på tshirtstore då. jag gillar att vara ensam utan krav och måsten. Vad sa hon senast du pratade med henne?
Overkill Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Vad sa hon senast du pratade med henne? Eh ja vi var där igår för vi skulle till systemet så gick vi förbi och så jobbade hon då så då var vi ju tvungna att gå in. Kollade lite, jag köpte en tygpåse och pazo solglasögon så det var mest kallprat du vet, hon kommenterade designen på tygpåsen typ och sa vem som designat den och så frågade jag vad den designern gjort mer osv. Inte särskilt spännande.
Dingbats Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Eh ja vi var där igår för vi skulle till systemet så gick vi förbi och så jobbade hon då så då var vi ju tvungna att gå in. Kollade lite, jag köpte en tygpåse och pazo solglasögon så det var mest kallprat du vet, hon kommenterade designen på tygpåsen typ och sa vem som designat den och så frågade jag vad den designern gjort mer osv. Inte särskilt spännande. Nähä. Kände hon igen dig då?
Overkill Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Jag vene, hon hejar liksom alltid på folk som går in. Med tanke på jobbet (mycket folk som är där och som går förbi och så, dvs många ansikten) och hur obetydlig jag är så förmodligen inte.
Dingbats Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Denna stör jag mig på enormt. Han är hur jävla kul som helst så det förvånar mig inte.
slejnard Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 jag har nog även kommit fram till slutsatsen att jag inte vill ha tjej. förutom hon på tshirtstore då. jag gillar att vara ensam utan krav och måsten. fråga om hon vill vara kk enbart. debatt: nä jag gillar inte heller när de gör narr av vissa. fiskade bara i minnet.
Overkill Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 haha, vore kul att gå in och bara hej jag tar den här t-shirten och så jo förresten vill du vara kk med mig nämen så bra imorgon klockan sju at your place?
slejnard Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 ja typ! 😄 pang på rödbetan ba! rödbetan-----> 😮
Overkill Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 jaså är det rödbetan ni kallar det där uppe? här vi säger vi oftast bara fitta.
Overkill Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 annars kan du säga bakorum många gånger snabbt!
slejnard Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 jag åker till götet nästa onsdag med tåg. kommer fram torsdag för den som vill ge mig en öl på perrongen! 😮
Pico Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Var uppe 7:35, fan kan inte vända dygnet när jag tom försöker. xD
laxlaxlax Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 annars kan du säga bakorum många gånger snabbt! Bakorumbakorumbakorum.. Hoppades (?) på att det skulle bli något snuskigt men nä? Ljudfil, Overkill!
Overkill Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Bakorumbakorumbakorum.. Hoppades (?) på att det skulle bli något snuskigt men nä? Ljudfil, Overkill! Det ska låta som korumpa men man måste kanske säga bakorum på ett visst sätt för att det ska bli så.
Pazo Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Hej! Snel hest kommer från snel hest. Inte relaterat till nåt speciellt mer än just Snel hest
Dingbats Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Hej! Snel hest kommer från snel hest. Inte relaterat till nåt speciellt mer än just Snel hest Nej, snel hest är ju bra mycket äldre än Alejandro Fuentes Bergström.
Pazo Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Nej, snel hest är ju bra mycket äldre än Alejandro Fuentes Bergström. Ja. De är ju de jag säger? 😳 Tydligen är språket inspirerat av svenska för nybörjare i hipphipp
Recommended Posts