Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Blir visst lite öl idag med, men vet inte om jag ska kolla på pazo sen. Dels så spelar han ju bara covers och sen är det till 2 och jag måste plugga imorgon!

Postat

Sedan har jag djävligt svårt att förstå hur man ska kunna reproducera något överhuvudtaget utan en heteronormativ struktur.

Apropå studentgrejen.

Postat
Sedan har jag djävligt svårt att förstå hur man ska kunna reproducera något överhuvudtaget utan en heteronormativ struktur.

Apropå studentgrejen.

😳

Postat

Om man betalar fem spänn för att se en film på Voddler, får man massa idiotisk reklam mitt i filmen då som både visar en djup brist på respekt för konstverket och får en att känna sig som en fånge i en kapitalistisk skitvärld?

Postat
Ser ut i text nästan så som gravt hörselskadade hör.

Vem har hittat på det?

är inte tvärsäker men tror att det kommer från en dyslektikers blogg. hon kanske tom var mongoloid. detta kan jag inte svära på dock men såg en dokumentär på svt för ett tag sen...så ta det med en nypa salt. alltså mitt associationsminne å inte svt´s dokumentär.

Postat
Jag å dingbats är här. har du ens lyssnat på min fyllehyllning till din loa falkmanlåt? 😛 plockar den snart...blev inte 100 bra, men...

Jag hoppade en massa sidor så jag såg inte det!

Postat
är inte tvärsäker men tror att det kommer från en dyslektikers blogg. hon kanske tom var mongoloid. detta kan jag inte svära på dock men såg en dokumentär på svt för ett tag sen...så ta det med en nypa salt. alltså mitt associationsminne å inte svt´s dokumentär.

Och jag är tämligen säker på att det hela kommer från en apa som en man håller, ofta ser det ut som om de står i en gammal hiss eller i ett arkiv. Det var ett ständigt inslag i en talk show på tv. Folket i publiken vred sig av skratt och tårarna rann. Han pratade exakt så!! Bröt på nåt östeuropeiskt språk och sa Jak er snel hest etc etc.

Jag tyckte det var för djävla tråkigt, ärligt talat. Tänk vad folk är lättroade, särskilt om de är fulla. Men den där apan kanske "bara" härmade den där dyslektikern i sin tur, inte vet jag.

Är det då en dyslektiker, och tillråga på allt en mogoloid, så är det enbart beklämmande.

Lika djävla tråkig var den där tjejen som pratade mycket i tv i s.k, "sketcher" för ett tag sedan. Hon lät både hörselskadad och hjärndöd på en gång. Inte ett dugg kul.

Finns ju folk med såna reella problem, eller såna som fött såna barn.

😛

Postat

Har precis cyklat 3 mil och ätit rå äggvita.

Idag rakade jag mina ytteröron.

Enda stället på hela kroppen jag inte svettas på är handflatorna!

Udda.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.