Memphis Postat 13 februari 2010 Postat 13 februari 2010 (redigerat) Hittade en Live-koncert me Liquid tension som hade bra kvalité på tuben!! 🙂 Acid rain. 😮 Redigerat 13 februari 2010 av Memphis
Memphis Postat 13 februari 2010 Postat 13 februari 2010 Blir godis och rulle nu. 🙂 Nej Grahn, inte toalettrulle. 😮
Micke H Postat 13 februari 2010 Postat 13 februari 2010 Hittade en Live-koncert me Liquid tension som hade bra kvalité på tuben!! 🙂 Acid rain. 😮 Här säljs en massa LTE-konserter dom filmade när dom ganska nyligen hade en del konserter i USA.
Overkill Postat 13 februari 2010 Postat 13 februari 2010 jag ska plugga nu och sen ska jag väl kanske dra och kolla när pazo spelar!
Overkill Postat 13 februari 2010 Postat 13 februari 2010 Haha vafan, smålands nation i lund har valt att inte skriva på ett avtal där man måste vara med i kåren för att få gå med i nationen. Anledningen: Det föreliggande avtalet är inte ett steg framåt utan snarare tvärtom. Det gör ingenting för att på ett progressivt sätt föra studentlivet i Lund in i framtiden utan verkar enbart för att reproducera förlegade, sexistiska och heteronormativa strukturer. Det förstärker bara bilden av Lunds studentliv som en dekadent och borgerlig sfär där studenterna åtskiljs från övriga lundabor. Jag har verkligen svårt att förstå hur sexistiska och heteronormativa strukturer kommer in i bilden. 😮
Neosus Postat 13 februari 2010 Postat 13 februari 2010 Haha vafan, smålands nation i lund har valt att inte skriva på ett avtal där man måste vara med i kåren för att få gå med i nationen. Anledningen: Det föreliggande avtalet är inte ett steg framåt utan snarare tvärtom. Det gör ingenting för att på ett progressivt sätt föra studentlivet i Lund in i framtiden utan verkar enbart för att reproducera förlegade, sexistiska och heteronormativa strukturer. Det förstärker bara bilden av Lunds studentliv som en dekadent och borgerlig sfär där studenterna åtskiljs från övriga lundabor. Jag har verkligen svårt att förstå hur sexistiska och heteronormativa strukturer kommer in i bilden. 😮 Men HALLÅ! Prickarna ligger galet fel nu ser jag... skare va så? 🙂
Overkill Postat 13 februari 2010 Postat 13 februari 2010 Gillar översättningen av Joe Sixpack i simpsons till Berra Bira 😳
Dingbats Postat 13 februari 2010 Postat 13 februari 2010 Haha vafan, smålands nation i lund har valt att inte skriva på ett avtal där man måste vara med i kåren för att få gå med i nationen. Anledningen: Det föreliggande avtalet är inte ett steg framåt utan snarare tvärtom. Det gör ingenting för att på ett progressivt sätt föra studentlivet i Lund in i framtiden utan verkar enbart för att reproducera förlegade, sexistiska och heteronormativa strukturer. Det förstärker bara bilden av Lunds studentliv som en dekadent och borgerlig sfär där studenterna åtskiljs från övriga lundabor. Jag har verkligen svårt att förstå hur sexistiska och heteronormativa strukturer kommer in i bilden. 😳 MEN HELA JÄVLA SKITEN ÄR JU DET HÄR JÄVLA PATRIARKATETS FEL
Memphis Postat 13 februari 2010 Postat 13 februari 2010 Jag tog nyss ut What a wonderful world på Ukulele, i svängig version då. Fatta va fett till sommarn vid grillelden en varm kväll. 😳
Overkill Postat 13 februari 2010 Postat 13 februari 2010 MEN HELA JÄVLA SKITEN ÄR JU DET HÄR JÄVLA PATRIARKATETS FEL 😳 post-materialister hela högen
Memphis Postat 13 februari 2010 Postat 13 februari 2010 (redigerat) jag fattar nada.. 😳 😆 Sluta då! >:F Redigerat 13 februari 2010 av Memphis
Overkill Postat 13 februari 2010 Postat 13 februari 2010 Hade en kul gästföreläsare häromdagen som hade hållt på i några år med en studie. Det han hade kommit fram till var att om man lagt upp sitt CV på Arbetsförmedlingens databas (där företag kan söka) och man blir kontaktad av företag så har man större chans att få jobb än om man inte blir kontaktad. 😳 No shit, Sherlock!
Overkill Postat 13 februari 2010 Postat 13 februari 2010 Jag har inte sett den, men jag har den på min externa hdd!
Memphis Postat 13 februari 2010 Postat 13 februari 2010 (redigerat) Asså fattar inte. Tänkte hyra en film på Voddler, och så står det att man ska registrera sig på deras hemsida och ange betalningssätt under Payment i menyn. Men det finns ju inte nånstans! 😳 Redigerat 13 februari 2010 av Memphis
Overkill Postat 13 februari 2010 Postat 13 februari 2010 Asså fattar inte. Tänkte hyra en film på Voddler, och så står det att man ska registrera sig på deras hemsida och ange betalningssätt under Payment i menyn. Men det finns ju inte nånstans! 😳 Jo, du får klicka på filmen först i själva programmet. Sen kommer du hit: Payment är längst till höger om loggan.
Memphis Postat 13 februari 2010 Postat 13 februari 2010 Okej, grejen var visst att jag inte hade lyckats logga in. För först när jag försökte så stod det att inte min email fanns med i deras register.. och så kunde jag logga in via facebook tydligen men då fanns inte payment så det var nog något annat. Men nu funkade inloggningen helt plötsligt! 😳 The Gamer nu. 😆
Memphis Postat 13 februari 2010 Postat 13 februari 2010 (redigerat) Alltså e-kort e ju så sjuukt smidigt! 😳 Kort-programmet startar automatiskt när det e betalningsdags, man loggar in med ett lösenord och genererar ett unikt kortnummer som med en knapptryckning fylls i på hemsidan. Klart! 😆 Behöver inte ta fram mitt kort och fabbla me siffror eller gå in på internetbanken. I Lööve it. Redigerat 13 februari 2010 av Memphis
debatt Postat 13 februari 2010 Postat 13 februari 2010 MEN HELA JÄVLA SKITEN ÄR JU DET HÄR JÄVLA PATRIARKATETS FEL har dom papper ?
Recommended Posts