Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Men nu glömmer vi det, för det är viktiga grejer på tv!

Derby-Birmingham ViaSat nu

Sheffield Utd-Bristol City TV4 Sport nu

Manchester City-Stoke kl 18.10 ViaSat

Förut var det Chelsea-Cardiff, som var spännande och 1-1 med halvtimmen kvar. Synd också att Chelsea tog ledningen med ett uppenbart offsidemål i andra minuten. Cardiff föll ihop, 4-1 till slut.

Parallellt nästan så spelade Southampton-Portsmouth i det sedan länge utsålda sydkustderbyt. Hemmalaget från League One hade de bästa chanserna, men Premier League-laget hade bollinnehavet och gjorde målen. 4-1 till slut där med.

Imorgon spelar Fulham-Notts County och Tottenham-Bolton samt Crystal Palace-Aston Villa. Den sistnämnda visas på VaSat 16.45 och framåt.

FA Cup OCH OS-helg!!

SVT:

Skidskytte sprint 20.20.

Sverige-Schweiz Damhockey 21.00.

Antar att Pazo bränner allt, på dvd-r, om han inte e hemma...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har skurit mig i ytterörat igen. Sätt på kirurgtejp. Det rinner. Överhuvudtaget rinner blod väldigt länge på mig om jag skär mig. Hur kommer det sig? Det räcker inte med kallt vatten, snö eller att det ska stoppa bara man kommer ut i kylan. Det stämmer inte alls.

Jag köpte några såna där Ferrero runda med guldpapper runt, choklad nånting... för man kunde plocka i såna i lösgodispåsen om man ville. Fy vad äckligt! Det var nougat i, hata...

Alltid viljat veta hur de smakade.

Spya.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen aning faktiskt.. 😕

Jo, men är det inte han den där apan som var ett inslag i någon talk show eller liknande svenskt tv-program, som skulle vara halvlustigt sådär?

En buktalare alltså, som håller en liten apan i ena armen.

Skittråkigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...