Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

ja kanske nån mer nation, jag tror det var nån norrman som var med också.

Mäh, bastage! 😆

Fast jag såg nyss att invigningen finns i sin helhet nu på svtplay.

Jag tror dock inte jag någonsin har sett en hel invigning. 3 timmar boredom mitt i natten, näe... det

överlåter jag åt tjejen jag ligger med istället. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

[...]

För Björn Ferrys del inleds OS i morgon med sprint. Skidskyttarna har installerat sig i OS-byn där Ferry saknar vissa saker.

– Det är ett paradis för den som gillar Coca Cola, hamburgare, och annat skräp. Sämre för den som är van vid älgkött och frigående höns, skriver han

Var någon liten tv-intervju med Järbyn om OS-byn bland annat också. Han hade åsikter på käket med. Saknade osockrade corn flakes bland annat.

Känns inte det lite B? Bjuda in hela världens vintersport-elit, osså har man bara skräpmat att erbjuda?

Sen tog jag inte upp att Björn Ferry förespråkade dödsstraff för dopade, som artikeln handlade om. Något olämpligt ordval, möjligen. 😏

Artikeln i sin helhet för den intresserade.

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Var någon liten tv-intervju med Järbyn om OS-byn bland annat också. Han hade åsikter på käket med. Saknade osockrade corn flakes bland annat.

Känns inte det lite B? Bjuda in hela världens vintersport-elit, osså har man bara skräpmat att erbjuda?

Sen tog jag inte upp att Björn Ferry förespråkade dödsstraff för dopade, som artikeln handlade om. Något olämpligt ordval, möjligen. 😏

Artikeln i sin helhet för den intresserade.

Järbyn och Ferry är ju de klart skönaste lirarna i landslaget xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyssnar nu, låter rätt nice. 😄 Påminner mig om något, men vet bara inte vad... 😏

Tycker mig höra influenser av lite allt möjligt. Partierna med ren sång påminner om Tool, de tunga riffen lite om Messhuggah, sedan lite Freak Kitchen i gitarrspelandet. Trumspelet påminner om Morgan Ågren. Sedan gitarrmelodierna och harmonierna påminner om ett band som hette Dizzy Mizz Lizzy. 😆

Funtar på att köpa deras album som kommer ut i April.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

"Legendariskt blåbär"

"Furstligt blod i årorna.. ådrorna"

Ett par grejor som Jacob Hård precis sa på invigningsreprisen xD

😏

Något sånt man vill lämna efter sig till världshistorien, "legendariskt blåbär". 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur är det man skriver en adress om man ska skicka till en specifik person på ett företag?

Företagsföretaget AB

Att: Per Person

Gatugatan 2

123 45 Staden

?

Eller har man "Att:"-prylen först?

Man skriver precis sådär, med "att" under företaget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...