Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Du Debatt!?, jag minns att du gjorde ett kryptiskt inlägg här i längsta ang min låt RnR Music. Vad tycvker du om den då? 😲

Har jag inget minne av. Är det sånt som finns på MySpace-sidan JamaOne?? I så fall var det lovord. Bra stuff!!

😆

Postat

Nu fattar jag.. hehe.... trött som ett ägg...

Rock and Roll music, menar du? Låten alltså. Ja, den är ju hur bra som helst! Hört den minst 20 gånger.

Tänkte att RnR var en ny musikstil, typ Rhytm and Rhytm, va fan... 😲

Postat
3574660245615.jpg

OB skyr man numera. Läste att försäljningen gått ned för dem.

😲

Nja.

Detta utspelade sej för flera årtiondenden sedan,

Kalle, fem år gammal kom in i affären och sträckte sej så långt han nådde efter OB+,

Väl framme i kassan sa kassörskan till honom, vad snäll du är som handlar åt mamma

Sade Kalle; dom här ska jag ha själv

För i reklamen står det att om man använder OB+ kan man både simma och cyckla.

Postat
Om du bara visste 😏

... sa han och såg drömsk ut, för han ville ju inget hellre än att Micke H skulle ta reda på det.

Postat

Jag såg inte hockeyn i natt, jag såg heller inte någon invigning. Men den senare hade jag inte planerat att se heller så...

Postat
jag tittade inte på invigningen. gjorde ni?

Såg bara några små klipp här i morse. Georgien och Sverige. Kanske var några fler också.

Postat
Såg bara några små klipp här i morse. Georgien och Sverige. Kanske var några fler också.

ja kanske nån mer nation, jag tror det var nån norrman som var med också.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.