Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

När jag var yngre skulle jag bli ihjälslagen utan tvekan om jag köpte en damcykel.

Är Pazo kolugn?

Nej, jag tycker han verkar sprallig

Är Pazo sval?

Nej, tycker han verkar något hetlevrad.

Är Pazo ogenerad?

Ja, i tämligen omfattande grad.

Så på frågan, är Pazo cool?

Njaaee.... jo kanske lite.

⚠️

Pazo är både cool och lugn, alltså kolugn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske kan ta lite renskav.

Va slump! Första gången jag stötte på det var i förrgår. xD Åt någon pastagratäng där det fanns i.

Och en polare försökte lura mig att det var rester från renar som blivit överkörda av tåg. 😛

men det e det inte väl..? ⚠️

Link to comment
Dela på andra sajter

Va slump! Första gången jag stötte på det var i förrgår. xD Åt någon pastagratäng där det fanns i.

Och en polare försökte lura mig att det var rester från renar som blivit överkörda av tåg. 😛

men det e det inte väl..? ⚠️

Såg en film en gång från malmbanan, där dom blåste rakt igenom flockar av renar. Filmen var tagen från loket. Ja

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg en film en gång från malmbanan, där dom blåste rakt igenom flockar av renar. Filmen var tagen från loket. Ja

Innan jag flyttade i somras så lyckades en flock kor komma över stängslet nära där vi bor och där finns en tågräls, så när tåget kom blev 14 st kor kapade i delar. Min lillebror cyklade förbi och såg det. Inte mysig syn..

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Va slump! Första gången jag stötte på det var i förrgår. xD Åt någon pastagratäng där det fanns i.

Och en polare försökte lura mig att det var rester från renar som blivit överkörda av tåg. 😉

men det e det inte väl..? 😉

Jag hoppas verkligen de var döda när jag åt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...