Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Tänker själv köpa en damcykel. Pazo är cool.

När jag var yngre skulle jag bli ihjälslagen utan tvekan om jag köpte en damcykel.

Är Pazo kolugn?

Nej, jag tycker han verkar sprallig

Är Pazo sval?

Nej, tycker han verkar något hetlevrad.

Är Pazo ogenerad?

Ja, i tämligen omfattande grad.

Så på frågan, är Pazo cool?

Njaaee.... jo kanske lite.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är över! Det är FUCKING över!

Igår kväll blev smärtorna för stora, så jag åkte in till akuten. Där tog dom en kniv och sprättade upp bölden, och pressade sen ut allt blod och var ut den. 🙂😮 :o

Nej, det gjorde inte så ont som det låter. DET GJORDE ONDARE! Seriöst, jag har aldrig skrikit hos doktorn tidigare, men nu skrek jag mig hes. HELVETE, vad ont det gjorde!

Men nu är det över! Det gör inte ont längre! 😄 Bara en lätt ömnad efter behandlingen, men det är INGENTING mot hur det var tidigare! 😄

😄

Grattis Micke! Eller vad man säger. 😄 Men fattar inte, varför bedövade de inte bara me spruta? 🙂 Eller sövde ner dig? 🙂

Gött att det e över iallfall. Längtar tills jag blir av me mitt jävla nageltrång, blir nog operation snart tror jag.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis Micke! Eller vad man säger. 😮 Men fattar inte, varför bedövade de inte bara me spruta? 🙂 Eller sövde ner dig? 🙂

Gött att det e över iallfall. Längtar tills jag blir av me mitt jävla nageltrång, blir nog operation snart tror jag.

Jag fick en bedövning med en spruta, det hjälpte knappt. Jag bad om att bli sövd, men det kunde skapa komplikationer tydligen om jag inte var vaken... 🙂

😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Medellivslängden för en svensk man är ca 80 år. Vad tycker ni? Är detta för kort, för långt, eller alldeles lagom?

Intressant frågeställning Saddam.

Jag tycker 80 år e helt lagom ändå. Tror jag, känns så. Eller hade varit ballt om man blev 200 år eftersom man kunde blivit bra på så mycket mer saker än man hinner med nu.

Övar upp fler färdigheter, tex imorn sport, konst osv, utbildat sig inom flera branscher, lärt sig flera språk, hunnit resa mer.. men 80 år e ganska lång tid ändå, man hinner med mycket.

Sedan kan man ju dö närsomhelst så jag försöker njuta och ha roligt så gott det går hela tiden. 🙂

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick en bedövning med en spruta, det hjälpte knappt. Jag bad om att bli sövd, men det kunde skapa komplikationer tydligen om jag inte var vaken... 🙂

🙂

Jasså okej. Men de kunde tagit fler sprutor tycker jag. Som när jag borrat för hål i tänder, då har dom ibland fått ta 3 sprutor pga det ilar så förbannat för mig. 🙂

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...