Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Går OS nån annanstans? Jag menar, sänder SVT Play t.ex.? SVT Play kan jag aldrig se ändå förresten, det stannar precis hela tiden.

Men jag tänkte på Pico, om nu hans tv-n definitivt gått sönder och inte hinner lagas.

Antar han ska se OS.

Tror allt sänds på SVTPlay. TV:n är inte sönder heller, får bara ingen mottagning. Nån klåpare som grävt av en sladd eller liknande, antar jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lyssnar på Krösa-Majas gånglåt 😮

Dur-spel e fint 😕

Jo. Såg en gammal svensk långfilm om dragspel, 30-40tal. Såg en massa smågrabbar som stod och drog med armarna över bröstet när de lyssnade på dragspelarna. Tog ett tag innan jag förstod vad de gjorde, de spelade luftdragspel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Går OS nån annanstans? Jag menar, sänder SVT Play t.ex.? SVT Play kan jag aldrig se ändå förresten, det stannar precis hela tiden.

Men jag tänkte på Pico, om nu hans tv-n definitivt gått sönder och inte hinner lagas.

Antar han ska se OS.

Eurosport sänder väl? De kanske skicka ut nåt via internet, denna fluga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Medellivslängden för en svensk man är ca 80 år. Vad tycker ni? Är detta för kort, för långt, eller alldeles lagom?

Levde jag som Hef skulle jag nog tycka att det kändes väl kort.

Just nu då? Näe, inte direkt. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

På Pazos begäran... klickbara länkar för att bespara er. Click att your own risk!

Nasty1

Nasty2

EDIT: det där gröna på andra bilden är alltså nedstucket in i det som var bölden, och inne i det gröna är röret som ska leda ut blod och sånt. Jag öppnade inte upp alltför mycket för jag ville inte gegga till för mycket.

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...