Gote Postat 12 februari 2010 Postat 12 februari 2010 lol, guns n' roses till SRF xD Vilka av dem är fortfarande med i bandet? 😮
debatt Postat 12 februari 2010 Postat 12 februari 2010 (redigerat) rosa cykel 😮 dessutom DAMcykel, såg jag nu... Redigerat 12 februari 2010 av debatt
Overkill Postat 12 februari 2010 Postat 12 februari 2010 Vilka av dem är fortfarande med i bandet? 😮 Av originalmedlemmarna så är det bara Axl. Dizzy Reed gick med 1990 så han har varit med ett tag.
Micke H Postat 12 februari 2010 Postat 12 februari 2010 (redigerat) Vilka av dem är fortfarande med i bandet? 😕 Axl såklart, men även keyboardisten Dizzy Reed som ju varit med ett tag. EDIT: ninjad... 😮 Redigerat 12 februari 2010 av Micke H
Pico Postat 12 februari 2010 Postat 12 februari 2010 Går OS nån annanstans? Jag menar, sänder SVT Play t.ex.? SVT Play kan jag aldrig se ändå förresten, det stannar precis hela tiden.Men jag tänkte på Pico, om nu hans tv-n definitivt gått sönder och inte hinner lagas. Antar han ska se OS. Tror allt sänds på SVTPlay. TV:n är inte sönder heller, får bara ingen mottagning. Nån klåpare som grävt av en sladd eller liknande, antar jag.
debatt Postat 12 februari 2010 Postat 12 februari 2010 Är det SVT1, SVT2 och TV4 som gäller för detta OS?
Pico Postat 12 februari 2010 Postat 12 februari 2010 Är det SVT1, SVT2 och TV4 som gäller för detta OS? TV4 har nog inget med OS:et att göra.
SadamJR Postat 12 februari 2010 Trådstartare Postat 12 februari 2010 Jag lyssnar på Krösa-Majas gånglåt 😮 Dur-spel e fint 😕 Jo. Såg en gammal svensk långfilm om dragspel, 30-40tal. Såg en massa smågrabbar som stod och drog med armarna över bröstet när de lyssnade på dragspelarna. Tog ett tag innan jag förstod vad de gjorde, de spelade luftdragspel.
Micke H Postat 12 februari 2010 Postat 12 februari 2010 Your browser does not support the HTML5 audio tag . 😕 Han skrev allting, och jag spelar all gitarr enligt hans instruktioner. Han går nog löst lite väl mycket med samplingar, men jaja... 😮
Overkill Postat 12 februari 2010 Postat 12 februari 2010 Your browser does not support the HTML5 audio tag . 😕 Han skrev allting, och jag spelar all gitarr enligt hans instruktioner. Han går nog löst lite väl mycket med samplingar, men jaja... 😮 Känns lite nya Guns N' Roses över det 😄
Gote Postat 12 februari 2010 Postat 12 februari 2010 Your browser does not support the HTML5 audio tag . 😕 Han skrev allting, och jag spelar all gitarr enligt hans instruktioner. Han går nog löst lite väl mycket med samplingar, men jaja... 😮 Roger Waters goes metal. 😄
debatt Postat 12 februari 2010 Postat 12 februari 2010 Your browser does not support the HTML5 audio tag . 😕 Han skrev allting, och jag spelar all gitarr enligt hans instruktioner. Han går nog löst lite väl mycket med samplingar, men jaja... 😮 Gillar orgelljudet.
SadamJR Postat 12 februari 2010 Trådstartare Postat 12 februari 2010 Går OS nån annanstans? Jag menar, sänder SVT Play t.ex.? SVT Play kan jag aldrig se ändå förresten, det stannar precis hela tiden.Men jag tänkte på Pico, om nu hans tv-n definitivt gått sönder och inte hinner lagas. Antar han ska se OS. Eurosport sänder väl? De kanske skicka ut nåt via internet, denna fluga.
SadamJR Postat 12 februari 2010 Trådstartare Postat 12 februari 2010 rosa cykel 😮 dessutom DAMcykel, såg jag nu... Tänker själv köpa en damcykel. Pazo är cool.
SadamJR Postat 12 februari 2010 Trådstartare Postat 12 februari 2010 Ganska underhållande fredagsläsning Vi har alltså bilder på dessa poliser. Var är namnen?
Gote Postat 12 februari 2010 Postat 12 februari 2010 Vi har alltså bilder på dessa poliser. Var är namnen? Förhoppningsvis i den anmälan som borde vara inlämnad vid det här laget.
Fidden Postat 12 februari 2010 Postat 12 februari 2010 Vi har alltså bilder på dessa poliser. Var är namnen? Möjligt att det kommit fram på flashback, men jag orkar inte följa en tråd om det 😛 fast jag tycker det luktar lite fake över det...
SadamJR Postat 12 februari 2010 Trådstartare Postat 12 februari 2010 Medellivslängden för en svensk man är ca 80 år. Vad tycker ni? Är detta för kort, för långt, eller alldeles lagom?
Pazo Postat 12 februari 2010 Postat 12 februari 2010 LOL, men va fan? Till och med en Blocket-keps dissar mig! xD 😛
Pico Postat 12 februari 2010 Postat 12 februari 2010 Medellivslängden för en svensk man är ca 80 år. Vad tycker ni? Är detta för kort, för långt, eller alldeles lagom? Levde jag som Hef skulle jag nog tycka att det kändes väl kort. Just nu då? Näe, inte direkt. 😛
Micke H Postat 12 februari 2010 Postat 12 februari 2010 (redigerat) På Pazos begäran... klickbara länkar för att bespara er. Click att your own risk! Nasty1 Nasty2 EDIT: det där gröna på andra bilden är alltså nedstucket in i det som var bölden, och inne i det gröna är röret som ska leda ut blod och sånt. Jag öppnade inte upp alltför mycket för jag ville inte gegga till för mycket. Redigerat 12 februari 2010 av Micke H
Recommended Posts