Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

"Plåstret" heter "Allevyn, Gentle Border" enligt förpackningen. 10x10 cm. Det är som en stor kudde i mitten, som tydligen ska absorbera blod och samtidigt låta såret andas.

"Allevyn, Gentle Border"

Låter som en perfekt titel på en Countryrocklåt!

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade det itne fortfarande vart lite ömt, så hade jag tagit några danssteg. 😆

Dom har satt in ett stort rör rätt in där bölden var tidigare, för att kroppen lättare ska kunna leda ut blod och var. Ja, det kommer fortsätta blöda några dagar till. Men det kommer inte göra ont. Ovanpå själva röret har jag ett stort fucking plåster. Eller inte plåster, det ser ut som ett men är mycket tjockare och större, vet inte vad det heter.

en inbäddad kompress

Link to comment
Dela på andra sajter

Det som kändes var att bölden tryckte på nerverna helt enkelt. Sedan när man skär så går ju en del nerver åt då också, vilket känns.

Antar att du menar att det utfördes helt obedövat.

Själv tar jag aldrig något smärtdämpande, inte ens mot diskbråck och har inte ens vetat att min handled var bruten, mina fingrar av etc.

Det har bara synts på röntgen.

Så frågan blir:

Vilket är värst?

Att vara smärtkänslig eller okänslig för smärta?

Jag fick smärtstillande. En spruta rätt in i bölden, som ändå inte hjälpte särskilt mycket, vilket dom varnade mig för.

Djävla fräckt "plåster"... 😄

Där har vi det!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är fina grejer! Vad jag förstår så har du inte varit aktiv vad anbelangar inspelningar pga utrustningsbrist.

Ja, eller snarare platsbrist. har inte haft utrymme att smäcka upp studiodatorn, som för övrigt börjar få ganska många år på nacken också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, eller snarare platsbrist. har inte haft utrymme att smäcka upp studiodatorn, som för övrigt börjar få ganska många år på nacken också.

Jag minns att den låg i en låda.

Jag har en gammal stor dator som jag plockat helt isär i lösa delar och ska sälja.

Hoppas nån ute i vida världen sitter med en Pentium som han vill förbättra.

Ebay.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...