Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Det är över! Det är FUCKING över!

Igår kväll blev smärtorna för stora, så jag åkte in till akuten. Där tog dom en kniv och sprättade upp bölden, och pressade sen ut allt blod och var ut den. 😆😄😮

Nej, det gjorde inte så ont som det låter. DET GJORDE ONDARE! Seriöst, jag har aldrig skrikit hos doktorn tidigare, men nu skrek jag mig hes. HELVETE, vad ont det gjorde!

Men nu är det över! Det gör inte ont längre! 😄 Bara en lätt ömnad efter behandlingen, men det är INGENTING mot hur det var tidigare! 😄

😄 :D 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är över! Det är FUCKING över!

Igår kväll blev smärtorna för stora, så jag åkte in till akuten. Där tog dom en kniv och sprättade upp bölden, och pressade sen ut allt blod och var ut den. 😆😄😮

Nej, det gjorde inte så ont som det låter. DET GJORDE ONDARE! Seriöst, jag har aldrig skrikit hos doktorn tidigare, men nu skrek jag mig hes. HELVETE, vad ont det gjorde!

Men nu är det över! Det gör inte ont längre! 😄 Bara en lätt ömnad efter behandlingen, men det är INGENTING mot hur det var tidigare! 😄

😄 :D 😄

Wooohooo! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är över! Det är FUCKING över!

Igår kväll blev smärtorna för stora, så jag åkte in till akuten. Där tog dom en kniv och sprättade upp bölden, och pressade sen ut allt blod och var ut den. 😆😄😮

Nej, det gjorde inte så ont som det låter. DET GJORDE ONDARE! Seriöst, jag har aldrig skrikit hos doktorn tidigare, men nu skrek jag mig hes. HELVETE, vad ont det gjorde!

Men nu är det över! Det gör inte ont längre! 😄 Bara en lätt ömnad efter behandlingen, men det är INGENTING mot hur det var tidigare! 😄

😄😄😄

FY FAAAAAAAAAAAAAAAAAN

Att du inte dog av chocken!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade det itne fortfarande vart lite ömt, så hade jag tagit några danssteg. 😆

Dom har satt in ett stort rör rätt in där bölden var tidigare, för att kroppen lättare ska kunna leda ut blod och var. Ja, det kommer fortsätta blöda några dagar till. Men det kommer inte göra ont. Ovanpå själva röret har jag ett stort fucking plåster. Eller inte plåster, det ser ut som ett men är mycket tjockare och större, vet inte vad det heter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade det itne fortfarande vart lite ömt, så hade jag tagit några danssteg. 😆

Dom har satt in ett stort rör rätt in där bölden var tidigare, för att kroppen lättare ska kunna leda ut blod och var. Ja, det kommer fortsätta blöda några dagar till. Men det kommer inte göra ont. Ovanpå själva röret har jag ett stort fucking plåster. Eller inte plåster, det ser ut som ett men är mycket tjockare och större, vet inte vad det heter.

Lock. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Det som kändes var att bölden tryckte på nerverna helt enkelt. Sedan när man skär så går ju en del nerver åt då också, vilket känns.

Antar att du menar att det utfördes helt obedövat.

Själv tar jag aldrig något smärtdämpande, inte ens mot diskbråck och har inte ens vetat att min handled var bruten, mina fingrar av etc.

Det har bara synts på röntgen.

Så frågan blir:

Vilket är värst?

Att vara smärtkänslig eller okänslig för smärta?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...