Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Både Sydney och Wien hamnar på topp 10 över bästa städerna att leva i, men även på topp 10 över de mest överskattade städerna.

Behöver ju förstås inte betyda att de måste bort från den ena eller andra listan, men lite roligt var det ju.

Link to comment
Dela på andra sajter

Både Sydney och Wien hamnar på topp 10 över bästa städerna att leva i, men även på topp 10 över de mest överskattade städerna.

Behöver ju förstås inte betyda att de måste bort från den ena eller andra listan, men lite roligt var det ju.

4 städer i Australien och 3 i Kanada? Var kom juryn ifrån? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Sen funderar jag hur fan Helsingfors kunde komma med. Har aldrig varit där själv iofs, men varför

skulle det hindra mig att döma ut staden? 😉

Det som förvånar mig är att Malmö inte var med på listan. Jag menar, hallå? Redhawks?

Link to comment
Dela på andra sajter

ja

Ska försöka se om Driller Killer idag. Vet inte, men min spelare av all slags film stannar då och då. Det gjorde det aldrig förr - hur kommer det sig?

You Tube t.ex. är allra värst - kan jag inte se på alls längre. Det stannar i 30 sekunder varannan sekund. Fatta vad jobbigt att höra en låt haha...

Ska se om Driller Killer innehöll några riktiga karaktärskådespelare, handlingen, se hur ljussättningen var och ljudet.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Ska försöka se om Driller Killer idag. Vet inte, men min spelare av all slags film stannar då och då. Det gjorde det aldrig förr - hur kommer det sig?

You Tube t.ex. är allra värst - kan jag inte se på alls längre. Det stannar i 30 sekunder varannan sekund. Fatta vad jobbigt att höra en låt haha...

Ska se om Driller Killer innehöll några riktiga karaktärskådespelare, handlingen, se hur ljussättningen var och ljudet.

Slö uppkoppling som inte hinner buffra snabbare än den spelar upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Slö uppkoppling som inte hinner buffra snabbare än den spelar upp.

Ja, men i så fall, varför fungerade det förut, typ i januari. Har ju aldrig bytt bredband. Och dessutom, det indikerar på mätaren över mottagningsförhållande ett mycket gott mottagande. Väl bemött om man så säger... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, men i så fall, varför fungerade det förut, typ i januari. Har ju aldrig bytt bredband. Och dessutom, det indikerar på mätaren över mottagningsförhållande ett mycket gott mottagande. Väl bemött om man så säger... 😆

Kan ha god signal men att nätet ändå är tungt belastat, om jag nu tolkar ditt "mottagningsförhållande" rätt. 😄

Se om det är skillnad kl. 3 på morgonen och 15 på eftermiddagen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oops, skulle ju kasta ihop något snabbt html-tjafs åt Pazo idag. Glömde, och nu är han ju M.I.A.

Edit: Det skulle vara ihop kastat idag då alltså, men nu vet jag ju inte riktigt vad han vill ha. 😆

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...