Memphis Postat 11 februari 2010 Postat 11 februari 2010 >Z:F ?? E det typ en upplevlad version av: >:F ?? En 2.0? Eller what?? 😳 Beta-version månne? 😄
Memphis Postat 11 februari 2010 Postat 11 februari 2010 (redigerat) Nu ska jag se film tror jag. Kärlekskomedi. Lite ghey osv jajajajaja xD HErrå. 😄 Redigerat 11 februari 2010 av Memphis
Memphis Postat 11 februari 2010 Postat 11 februari 2010 (redigerat) Förresten, killis! Hörde att det var du som kallade mig Ghey på Pazos msn!! 😄 Men jak er snel, inte doom. Do for lefa, jak inte doda dej 😳 Han blev Msn-raped. xD Redigerat 11 februari 2010 av Memphis
Overkill Postat 11 februari 2010 Postat 11 februari 2010 hur fan säger man egentligen... "Jag har certifikat i engelska"? 😄
Neosus Postat 11 februari 2010 Postat 11 februari 2010 På finska säger man Borstu Bastu Koskenkorva Fiskpinnonen
Overkill Postat 11 februari 2010 Postat 11 februari 2010 fidden! i slutet av ett personligt brev, kan man skriva "...ser fram emot att höra av från er" eller bör man undvika det?
Dingbats Postat 11 februari 2010 Postat 11 februari 2010 hur fan säger man egentligen... "Jag har certifikat i engelska"? 😄 Vad betyder det?
Overkill Postat 11 februari 2010 Postat 11 februari 2010 Vad betyder det? Jag har ju ett certifikat från Cambridge som visar på mina engelskakunskaper men hur säger man det? "Jag har certifikat i engelska"?
Overkill Postat 11 februari 2010 Postat 11 februari 2010 fidden! i slutet av ett personligt brev, kan man skriva "...ser fram emot att höra av från er" eller bör man undvika det? bara så inte fidden missar xD
Fidden Postat 11 februari 2010 Postat 11 februari 2010 fidden! i slutet av ett personligt brev, kan man skriva "...ser fram emot att höra av från er" eller bör man undvika det? vet inte, jag brukar nog ha med nåt sånt... min förra coach tyckte att man skulle skriva nåt i stil med att man är den bästa i hela världen. och så skulle man helst skicka brevet i en rolig låda 😄
Fidden Postat 11 februari 2010 Postat 11 februari 2010 I brevet som till slut funkade hade jag för övrigt ordet "intressant" tre gånger i första stycket 😄
Fidden Postat 11 februari 2010 Postat 11 februari 2010 ... och där avslutade jag med "och ser fram emot att få träffa er på en intervju".
Fidden Postat 11 februari 2010 Postat 11 februari 2010 när jag träffade VD'n för slutintervjun började han med att hacka på brevet. Han pekade på ett stycke, där han seriöst hade skrivit "va fan?!". Och så sa han det också. "Va fan?!". Han tyckte inte om det stycket xD
Fidden Postat 11 februari 2010 Postat 11 februari 2010 jag tar det som ett kvitto på att jag kan vara helt ok på en intervju också.
Overkill Postat 11 februari 2010 Postat 11 februari 2010 xD en till fråga: ska man skriva sina egna kontaktuppgifter först och sen företagets?
Overkill Postat 11 februari 2010 Postat 11 februari 2010 mäh vafan ska man ha för rubrik. "sommarjobb" känns ju lite tafatt 😄
Fidden Postat 11 februari 2010 Postat 11 februari 2010 xD en till fråga: ska man skriva sina egna kontaktuppgifter först och sen företagets? I sidhuvudet skriver du datum och referensnummer till vänster och sedan företagets kontaktuppgifter till höger. Dina egna kontaktuppgifter skriver du längst ner under ditt namn.
Fidden Postat 11 februari 2010 Postat 11 februari 2010 mäh vafan ska man ha för rubrik. "sommarjobb" känns ju lite tafatt 😏 vad är det för jobb? "Social affärsman med stort intresse för att vända hamburgare" kanske?
Dingbats Postat 11 februari 2010 Postat 11 februari 2010 Jag har ju ett certifikat från Cambridge som visar på mina engelskakunskaper men hur säger man det? "Jag har certifikat i engelska"? "Jag har ett certifikat i engelska från Cambridge"? Eller nåt 😏
debatt Postat 11 februari 2010 Postat 11 februari 2010 (redigerat) xD en till fråga: ska man skriva sina egna kontaktuppgifter först och sen företagets? Är det ett brev så ska deras uppgifter stå uppe till vänster och företagets namn överst då såklart. På höger sida av pappret (långt mellanrum från företagsnamnet) ska ärendet stå (t.ex. ordet ANSÖKAN eller PERSONLIGT BREV). På samma rad som du skriver företagets postnummer och ort (till vä) så ska datumet för brevets tillblivelse stå (fast med en massa mellanrum efter postnr och ort såklart, alltså långt till höger, och börja under ÄRENDEMENINGEN. 4 radmatningar (=enterslag, med enkelt radavstånd) så ska dina kontaktuppgifter stå. Där börjar du med ditt namn med STORA bokstäver, därunder gatuadress, därunder postnr o ort, därunder fast telefon, därunder mobil telefon och avslutningsvis adress för elektronisk postöverföring. 😏 Redigerat 11 februari 2010 av debatt
debatt Postat 11 februari 2010 Postat 11 februari 2010 "Jag har ett certifikat i engelska från Cambridge"? Eller nåt 😏 T.ex. Certificate of Proficiency in English om det är vad det gäller... men du kanske har en annan nivå?!
Fidden Postat 11 februari 2010 Postat 11 februari 2010 nu satte nog grahn kaffet i halsen när jag var så rolig.
Overkill Postat 11 februari 2010 Postat 11 februari 2010 Alltså typ såhär: ? Och så avslut med: Vänliga hälsningar, Sebastian Andersson SIGNATUR Kontaktuppgifter
Fidden Postat 11 februari 2010 Postat 11 februari 2010 ja alltså, för han brukar ju alltid fika i tid och otid.
Fidden Postat 11 februari 2010 Postat 11 februari 2010 Alltså typ såhär: ? Och så avslut med: Vänliga hälsningar, Sebastian Andersson SIGNATUR Kontaktuppgifter Det tycker jag iaf.
Recommended Posts