Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Postat (redigerat)

Nu ska jag se film tror jag. Kärlekskomedi. Lite ghey osv jajajajaja xD HErrå.

😄

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Förresten, killis! Hörde att det var du som kallade mig Ghey på Pazos msn!! 😄

Men jak er snel, inte doom. Do for lefa, jak inte doda dej 😳

Han blev Msn-raped. xD

Redigerat av Memphis
Postat
fidden! i slutet av ett personligt brev, kan man skriva "...ser fram emot att höra av från er" eller bör man undvika det?

bara så inte fidden missar xD

Postat
fidden! i slutet av ett personligt brev, kan man skriva "...ser fram emot att höra av från er" eller bör man undvika det?

vet inte, jag brukar nog ha med nåt sånt... min förra coach tyckte att man skulle skriva nåt i stil med att man är den bästa i hela världen. och så skulle man helst skicka brevet i en rolig låda 😄

Postat

när jag träffade VD'n för slutintervjun började han med att hacka på brevet. Han pekade på ett stycke, där han seriöst hade skrivit "va fan?!". Och så sa han det också. "Va fan?!".

Han tyckte inte om det stycket xD

Postat
xD

en till fråga: ska man skriva sina egna kontaktuppgifter först och sen företagets?

I sidhuvudet skriver du datum och referensnummer till vänster och sedan företagets kontaktuppgifter till höger. Dina egna kontaktuppgifter skriver du längst ner under ditt namn.

Postat
mäh vafan ska man ha för rubrik. "sommarjobb" känns ju lite tafatt 😏

vad är det för jobb?

"Social affärsman med stort intresse för att vända hamburgare" kanske?

Postat
Jag har ju ett certifikat från Cambridge som visar på mina engelskakunskaper men hur säger man det? "Jag har certifikat i engelska"?

"Jag har ett certifikat i engelska från Cambridge"? Eller nåt 😏

Postat (redigerat)
xD

en till fråga: ska man skriva sina egna kontaktuppgifter först och sen företagets?

Är det ett brev så ska deras uppgifter stå uppe till vänster och företagets namn överst då såklart. På höger sida av pappret (långt mellanrum från företagsnamnet) ska ärendet stå (t.ex. ordet ANSÖKAN eller PERSONLIGT BREV). På samma rad som du skriver företagets postnummer och ort (till vä) så ska datumet för brevets tillblivelse stå (fast med en massa mellanrum efter postnr och ort såklart, alltså långt till höger, och börja under ÄRENDEMENINGEN. 4 radmatningar (=enterslag, med enkelt radavstånd) så ska dina kontaktuppgifter stå. Där börjar du med ditt namn med STORA bokstäver, därunder gatuadress, därunder postnr o ort, därunder fast telefon, därunder mobil telefon och avslutningsvis adress för elektronisk postöverföring.

😏

Redigerat av debatt
Postat
"Jag har ett certifikat i engelska från Cambridge"? Eller nåt 😏

T.ex. Certificate of Proficiency in English om det är vad det gäller...

men du kanske har en annan nivå?!

Postat
Alltså typ såhär:

5x351s.jpg

?

Och så avslut med:

Vänliga hälsningar,

Sebastian Andersson

SIGNATUR

Kontaktuppgifter

Det tycker jag iaf.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.