Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Jag tror nästan jag har glömt hur man gör.

Är så van vid att bara kunna trycka på en knapp... 😉

Postat

Fast vänta nu, det man får när man trycker på knappen kan ju knappast kallas kaffe... 😉

Postat
Fast vänta nu, det man får när man trycker på knappen kan ju knappast kallas kaffe... 😉

Då har inte provat min kaffebryggare. Älskar den. 🙂

Postat
Då har inte provat min kaffebryggare. Älskar den. 😉

Var det en inbjudan? 🙂

Postat

Men seriöst, mat har en jävla läkande effekt jag aldrig insett förrän nu. Är man hungrig är man mycket mer känslig för smärta än annars.

Undrar om det gäller generellt, eller bara i just den här situationen?

Postat

Har spelat en del Dragon Age, när jag inte har haft alltför ont. Ganska mörkt spel, egentligen. Dom val man ställs inför är mer av "pest eller kolera"-slaget. Jag gillar det. Men jag tror samtidigt man kan ta det ännu längre. Jag vill spela ett übermörkt spel där allting ständigt går åt helvete. Lite som i George Martins noveller.

Postat

Håller på och laddar ner Batman: Dark Asylum. Ska bli intressant att se hur bra det spelet är, det har fått väldigt bra kritik. Trodde först det var nåt slags försök att tjäna lite extra-pengar på populariteten kring Batman, men spelet verkar ju ändå unikt. Ska bli intressant.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.