Dingbats Postat 10 februari 2010 Postat 10 februari 2010 "Busted a sports car mechanic to repair holy water on the day advanced and will meet a rich man's daughter, Eun Joo. Sung Soo Lee Eun Joo sour because of rude eloquence that went into town to buy the book back to her face and hit the horse with holy water and went to Lee Eun Joo is a sudden feeling of passion and intimacy she shares." Låter det som en film man vill se?
Memphis Postat 10 februari 2010 Postat 10 februari 2010 Det är onsdag och jag har redan druckit öl två kvällar denna veckan.. xD Studentlivet börjar komma igång.. XD
Memphis Postat 10 februari 2010 Postat 10 februari 2010 Lite ball att José González är från götet ändå! 😆
debatt Postat 10 februari 2010 Postat 10 februari 2010 Hon lär ju skriva tillbaks på mitt mejl jag skrev nu att hon har bra musiksmak, och säga att hon inte alls är 29 som det står i folkbokföringen utan 19 och fotona är på nån släkting och att hon hemskt gärna vill träffas och knulla mot att jag lär henne hur man taggar musikfiler på ett bättre sätt. ... och att hon brukar skriva på detta forum under den helt falska pseudonymen Analogfreak, som är sååå fel eftersom hon just är 19 bast som du skrev. Nu tvekar hon dock efter ditt vulgära inlägg. Vad tror du om det? 😆
Dingbats Postat 10 februari 2010 Postat 10 februari 2010 ... och att hon brukar skriva på detta forum under den helt falska pseudonymen Analogfreak, som är sååå fel eftersom hon just är 19 bast som du skrev. Nu tvekar hon dock efter ditt vulgära inlägg. Vad tror du om det? 😆 Rimligt, fast jag tror hon kallar sig debatt.
debatt Postat 10 februari 2010 Postat 10 februari 2010 IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII I IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH.. . snart OS! 😆 Ja, det ska bli lite kul. Själv ska jag se allt Lindsey Vonn företar sig. Läste precis på text-tv att hon har en skada, så jag vet inte om det blir mindre tv-tittande än jag tänkt då kanske. I övrigt vet jag inte.
debatt Postat 10 februari 2010 Postat 10 februari 2010 Rimligt, fast jag tror hon kallar sig debatt. FA-AN!!! *busted* 😆
debatt Postat 10 februari 2010 Postat 10 februari 2010 Sadam har fått ett liv utanför Längstah va...? Är sällan här, eller hur?
debatt Postat 10 februari 2010 Postat 10 februari 2010 IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII I IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH.. . snart OS! 😄 Vilka håller du på? 😆
slejnard Postat 10 februari 2010 Postat 10 februari 2010 "Busted a sports car mechanic to repair holy water on the day advanced and will meet a rich man's daughter, Eun Joo. Sung Soo Lee Eun Joo sour because of rude eloquence that went into town to buy the book back to her face and hit the horse with holy water and went to Lee Eun Joo is a sudden feeling of passion and intimacy she shares." Låter det som en film man vill se? nä för i hellvette! 😆
Overkill Postat 10 februari 2010 Postat 10 februari 2010 Mamma och jonas har lagt ett bud på ett hus.
Dingbats Postat 10 februari 2010 Postat 10 februari 2010 Mamma och jonas har lagt ett bud på ett hus. Vad gör din mamma med min farbror. Han som ska ha barn vid midsommar.
Memphis Postat 10 februari 2010 Postat 10 februari 2010 (redigerat) Japp! Och du fick..? Du sökte? Utveckla gärna.. xD Redigerat 10 februari 2010 av Memphis
Neosus Postat 10 februari 2010 Postat 10 februari 2010 jag vill köpa grejer kan jag söka stipendium för det? 😕
Memphis Postat 10 februari 2010 Postat 10 februari 2010 (redigerat) Nej!VOre kanske inte så dumt att göra det! Jag gjorde nyss en ansökan på stipendier.se , värsta softa tjänsten. Man fyller i möjliga grejor och så kolla de upp lämpliga stipendium och om man tror att det e vettiga stipendium de har hittat så betlar man 250spänn så får man informationen för att kunna söka dom. Redigerat 10 februari 2010 av Memphis
slejnard Postat 10 februari 2010 Postat 10 februari 2010 Sök mycket på en gång! Jag och Elin skrev ihop en ansökan på en kvart att vi skulle göra 2 "gratiskonserter". Gratis för publiken alltså. Tribute to Eva Cassidy och vi fick 30 000:-. Nu låg iofs pengarna i nån fond som aldrig verkade sina... 😕
Recommended Posts