Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

"Busted a sports car mechanic to repair holy water on the day advanced and will meet a rich man's daughter, Eun Joo. Sung Soo Lee Eun Joo sour because of rude eloquence that went into town to buy the book back to her face and hit the horse with holy water and went to Lee Eun Joo is a sudden feeling of passion and intimacy she shares."

Låter det som en film man vill se?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Hon lär ju skriva tillbaks på mitt mejl jag skrev nu att hon har bra musiksmak, och säga att hon inte alls är 29 som det står i folkbokföringen utan 19 och fotona är på nån släkting och att hon hemskt gärna vill träffas och knulla mot att jag lär henne hur man taggar musikfiler på ett bättre sätt.

... och att hon brukar skriva på detta forum under den helt falska pseudonymen Analogfreak, som är sååå fel eftersom hon just är 19 bast som du skrev.

Nu tvekar hon dock efter ditt vulgära inlägg.

Vad tror du om det?

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

... och att hon brukar skriva på detta forum under den helt falska pseudonymen Analogfreak, som är sååå fel eftersom hon just är 19 bast som du skrev.

Nu tvekar hon dock efter ditt vulgära inlägg.

Vad tror du om det?

😆

Rimligt, fast jag tror hon kallar sig debatt.

Link to comment
Dela på andra sajter

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

I

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH..

.

snart OS! 😆

Ja, det ska bli lite kul. Själv ska jag se allt Lindsey Vonn företar sig.

Läste precis på text-tv att hon har en skada, så jag vet inte om det blir

mindre tv-tittande än jag tänkt då kanske.

I övrigt vet jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

I

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH..

.

snart OS! 😄

Vilka håller du på?

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

"Busted a sports car mechanic to repair holy water on the day advanced and will meet a rich man's daughter, Eun Joo. Sung Soo Lee Eun Joo sour because of rude eloquence that went into town to buy the book back to her face and hit the horse with holy water and went to Lee Eun Joo is a sudden feeling of passion and intimacy she shares."

Låter det som en film man vill se?

nä för i hellvette! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej!

VOre kanske inte så dumt att göra det!

Jag gjorde nyss en ansökan på stipendier.se , värsta softa tjänsten. Man fyller i möjliga grejor och så kolla de upp lämpliga stipendium och om man tror att det e vettiga stipendium de har hittat så betlar man 250spänn så får man informationen för att kunna söka dom.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...