Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Najs! Vad lyssnar hon på då? Bra taggat? Hela album eller random låtar?

Bland annat Anthony and the Johnsons, Bon Iver, The Books med Jose Gonzáles, Cocorosie, The Decemberists, Fever Ray, Grizzly Bear, Kent, Radiohead, Sigur Rós, Sufjan Stevens. Men PISStaggat. "Kings Of Convenience", "The Kings of Convenience", "Kings Of Convenience "; "Sigur Ros &Mogwai". Mycket lösa låtar, men hela skivor med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

jag sitter och funderar på hur jag ska lägga upp det hela... det är ju helt uppenbart att det är jag som ska lägga in stöten på iPod-tjejen.

Hon har lämnat kvar ett fotoalbum på den som kanske är på henne och hennes son. Du kan få det som en guide sen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon jag köpte min nya Ipod av har rätt bra musiksmak!

Hon frågade inte om du var singel då? Som hänt en och annan när man köpt pryl på nätet. 😆😄 Utan att ha träffat mig.. xD

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Ska Dingbats sälja en iPod till Fidden som Dingbats köpt från en tjej som kanske är den tjej som finns med i en iPhone som Dingbats har från samma människa.

😆😄😆😆😆😆😆🥰

Nej... jag har köpt en Ipod och nu ska Fidden ragga på hon jag köpte den av. Som också finns på bild (tror jag) i Ipoden jag köpte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon frågade inte om du var singel då? Som hänt en och annan när man köpt pryl på nätet. 😆😄 Utan att ha träffat mig.. xD

Hon lär ju skriva tillbaks på mitt mejl jag skrev nu att hon har bra musiksmak, och säga att hon inte alls är 29 som det står i folkbokföringen utan 19 och fotona är på nån släkting och att hon hemskt gärna vill träffas och knulla mot att jag lär henne hur man taggar musikfiler på ett bättre sätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...