Dingbats Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 eller så tar man the easy way out och röstar på SD. säääh. nä men jag vet inte. valet ska bli kul iaf, framförallt när man går in utan att veta vad man tänker rösta på. Du kommer rösta på KD och sen ångra skiten ur dig när de kommer in i riksdagen med en rösts marginal.
Overkill Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 Kollade på FPs hemsida för nån vecka sedan och dom har ju en del konstiga grejer som typ språktest för invandrare. För det är liberalt. Har för mig dom hade en del andra mystiska grejer som man bara eeeh. KD går ju bort, centern nja och moderaterna? Tveksamt. Vänstern eller socialdemokraterna, nej. Skulle tro att jag kommer välja mellan FP och MP med PP som en bubblare. 😮 På tal om bubblare, ååååh . 😄
SadamJR Postat 9 februari 2010 Trådstartare Postat 9 februari 2010 Ingenting egentligen. Blev tänd på det nu igen, tack vare OK. Har 2-3 böcker inom ämnet liggande, som jag börjat skriva. När nu tid ska ges till det också. Sedan är det ju en lite lustig sak detta med facklitteratur och förlag: de ger inte ut det om de inte har beställt det först!! 😆 Men man kan ju ge ut själv. Handlar inte nationalekonomin väldigt mycket om att alla nationalekonomer tycker samma sak? I vilken mån kommer du att vara avvikande?
debatt Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 eller så tar man the easy way out och röstar på SD. säääh. nä men jag vet inte. valet ska bli kul iaf, framförallt när man går in utan att veta vad man tänker rösta på. Är det verkligen "the easy way out" att rösta på SverigeDemokraterna (SD)? Eller du kanske menar SAP?
SadamJR Postat 9 februari 2010 Trådstartare Postat 9 februari 2010 Men hellre det än att staten ska äga Saab som gör alla fattigare! Och hellre att man skapar ett företagsklimat som gör att alla kan bli rikare istället för att straffa folk med lyckade karriärer. Krya på dej.
debatt Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 Handlar inte nationalekonomin väldigt mycket om att alla nationalekonomer tycker samma sak? I vilken mån kommer du att vara avvikande? Nej. Stor.
Overkill Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 Är det verkligen "the easy way out" att rösta på SverigeDemokraterna (SD)? Eller du kanske menar SAP? Det var ett skämt. Aldrig i livet att jag skulle rösta på dom!
debatt Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 Prata om ickeinlägg. HAHA!! Det var ju sant det jag skrev.
Overkill Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 Men suck. Trodde jag var ledig imorgon (brukar vara ledig onsdagar) men så var det föreläsning 9.15-12 😆
Dingbats Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 Men suck. Trodde jag var ledig imorgon (brukar vara ledig onsdagar) men så var det föreläsning 9.15-12 😆 Du får kolla Frasier-reprisen nån annan gång...
SadamJR Postat 9 februari 2010 Trådstartare Postat 9 februari 2010 Ja men att begränsa sig så sjukt mkt till bara "rockmusik" så är de väl klart 😆Största utvecklingen i rock har väl ändå skett från 1960-2000 dessutom Wot? Beränsa sej så sjukt mycket till rockmusik, men det är ju vad alla kallar det hela tiden, från 1955 osv.
Neosus Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 Jag kommer att rösta på dom som lovar fri sprit och bredare trottoarer
SadamJR Postat 9 februari 2010 Trådstartare Postat 9 februari 2010 Hmm. Det kan ju ha berott på att rocken slog igenom under perioden 1930-1970 och inte mellan 1970-2010, eller hur. Närmare bestämt under 1950-talet. Jag vet när rocken slog igenom. Men efter detta har ingenting av samma betydelse hänt. I synnerhet inte efter punken och den sk new wave ibörjan av 80talet. Detta inser väl ändå alla.
Pazo Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 Jag vet när rocken slog igenom. Men efter detta har ingenting av samma betydelse hänt. I synnerhet inte efter punken och den sk new wave ibörjan av 80talet. Detta inser väl ändå alla. Metal? Som i pricnip tagit över alla rock
Overkill Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 Vadå tagit över? Rocken lever och frodas än! 😆
Memphis Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 (redigerat) Jag satt i skolan och pluggade fram till för en timma sedan.. 😆 Redigerat 9 februari 2010 av Memphis
Overkill Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 mäh! typ de största banden som coldplay, U2, kings of leon, muse, the killers etc spelar ju rock! 😆
Memphis Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 Och så försov jag mig ju fett mycket imorse.. xD
Overkill Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 Jag slutade satt i skolan och pluggade fram till för en timma sedan.. 😆
slejnard Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 Finns ju indieAlla 500 slags metall. EMO xD indie 500 nascar formel 1
Neosus Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 Jag har iallafall fikat varm choklad och det var JÄvlIgT GOTT 😆
Pazo Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 Jag satt i skolan och pluggade fram till för en timma sedan.. 😉 PLUGGIS! 😆
Recommended Posts