Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
En tidig utövare av hor.

Skulle inte förvåna mig.

Det är nästan så jag blir en sån där irriterande gammal gubbe i förtid och tar min didgeridoo och bankar loss i taket.

Postat
Skulle inte förvåna mig.

Det är nästan så jag blir en sån där irriterande gammal gubbe i förtid och tar min didgeridoo och bankar loss i taket.

Didgeridoo!!! Har du en sån. Jag har funderat på att skaffa. Men så sa nån att det inte går att få toner ur den öht, åtminstone inte på 2-3 år. Kan du?

Jag kan inte finska, men testade med Google översätt, som förvisso suger matta.

Postat
Didgeridoo!!! Har du en sån. Jag har funderat på att skaffa. Men så sa nån att det inte går att få toner ur den öht, åtminstone inte på 2-3 år. Kan du?

Jag kan få ton i den i ett par sekunder max innan luften tar slut. Man ska ha monsterlungor. Det är mest en kul grej. Kostar 120 spänn på Thomann (1 kr/cm).

Postat

Ljudet ska komma efter några sekunder, sedan gäller det att hushålla med den i det respiratoriska systemet och kinderna, har jag läst. Man skjuter ut luft samtidigt (!) som man ska dra in ny. Hmm...

Är den i trä? Plast?

Postat
Vafan är det för lek som involverar att en treåring bankar hårt i golvet kontant i en halvtimme?

Ge ungen ett kreditkort! 🙂

Postat
Ljudet ska komma efter några sekunder, sedan gäller det att hushålla med den i det respiratoriska systemet och kinderna, har jag läst. Man skjuter ut luft samtidigt (!) som man ska dra in ny. Hmm...

Är den i trä? Plast?

Bambu. Det är sjukt svårt att ha bra teknik, men bara att få en ton ur den är inte så jättesvårt.

Postat

Och över en döv pensionär. Kanske inte under en döv, döva kan föra rätt mycket oväsen för de inte hör vad de gör. Över en döv, under en död.

Postat

Dingbats, flytta till eget hus istället. Ett torp eller nåt.

Vad f*n betyder anarkokonservativ??? Nån som vet?? Stötte på en tidskrift som säger sig vara det.

Postat
Dingbats, flytta till eget hus istället. Ett torp eller nåt.

Jag planerar att när jag är typ femtio så ska jag flytta ut till Ingarö mitt ute i skogen och bli eremit.

ingaro01.jpg

Ridande_barn_i_skogen_Nysved.jpg

Postat

Anarkokonservatismen är en del av den icke-parlamentariska konservatism som ser med misstänksamhet mot de institutioner som hotar personlig frihet, kristen tro, etnisk identitet och familjens rätt till autonomi (självbestämmande) och överlevnad. Oavsett om det är en person, ett fåtal eller en kvantitativ majoritet (läs: demokrati) som utgör detta hot spelar en underordnad roll.

Detta är förklaringen.

Postat
Jag planerar att när jag är typ femtio så ska jag flytta ut till Ingarö mitt ute i skogen och bli eremit.

🙂

Definiera "mitt ute i skogen"...

Postat
🙂

Definiera "mitt ute i skogen"...

Det är som jag tolkar det den punkt inom ett skogsområde där det är längst till varje enkilt område som inte kan kallas skog.

Postat
Att bo i skogen är nått som alla människor bör göra fast inte på samma ställe för då räknas det inte

Men att bo i stan då vore mest eremitiskt.

😛

Postat

Siffornas humör och personlighet:

1 är stolt

2 är likgiltig

3 är glad

4 är tankspridd

5 är kaxig

6 är uppgiven

7 är produktiv

8 är förvånad

9 är glad

0 är död

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.