debatt Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Har hört Ola och Jenny Silver ännu så länge... nu är det strax en Linda Pritchard...
Memphis Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Jag håller med loop på alla punkter! Att jag e klent byggt!!!????? 😛😠😠
drloop (oregistrerad) Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Att jag e klent byggt!!!????? 😛😠😠 😱
Neosus Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Ajdå 😠 Har du nå bra tips på hur? Ja kör me Spybot Search & Destroy och Ad-Aware free + att jag använder Avasti antivirus och windows egna firewall Räcker det? 😛
Neosus Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 I will never forget when....eeeh... when.............eeeeeeeeeh......... äh 😛
Memphis Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Ja kör me Spybot Search & Destroy och Ad-Aware free + att jag använder Avasti antivirus och windows egna firewall Räcker det? 😛 Tydligen inte. 😠 Till en början får du sluta klicka på frestande länkar där det står tex: DEER WINNER GRAHN! YOU WON 1 MILLION POUNDS! CLICK HERE AND GIVE US YOUR BANK-PASSWORD; WE PROMISE NOT TO STEAL YOU MONEY AND PLANT A VIRUS IN YOUR COMPUTER!
Neosus Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Tydligen inte. 😛 Till en början får du sluta klicka på frestande länkar där det står tex: DEER WINNER GRAHN! YOU WON 1 MILLION POUNDS! CLICK HERE AND GIVE US YOUR BANK-PASSWORD; WE PROMISE NOT TO STEAL YOU MONEY AND PLANT A VIRUS IN YOUR COMPUTER! Haha 😠
Memphis Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Jag körde oxå Spyboot och andra gratisprogram ett tag men tyckte det inte funkade vidare bra och segade ner, så köpte ESET NOD 32 och e hur nöjd som helst, håller det jätterent och e lättdrivet.
debatt Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Har sett Pain of Salvation, Anders Ekborg, Jessica Andersson och nu är det Frispråkarn... SVT
debatt Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Rangordning, med bedömning: Jessica Andersson - 4 Salem al Fakir - 2 Jenny Silver - 1 Linda Pritchard - 0.5 Pain of Salvation - 0.5 Anders Ekborg - 0 Ola - 0 Frispråkarn - minus en miljard På en tiogradig skala, där 5 är godkänt. d va d 😛
Memphis Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 (redigerat) Tycker det e helt flippat att ett hårdrocksband som Pain of Salvation e me i sånna tillställningar.. 😠 vart e världen på väg... 😛 edit, menade världen, inte vägen.. 😠 Redigerat 8 februari 2010 av Memphis
Memphis Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Jag ska kanske köpa ny mick! Yippie!! 😛 Den populära Studio Project B1, brorsan hittade på blocket, 2 st för 1500 liksom, kul å testa den.
Pazo Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Vi möblerade ju om killis rum idag! De blev nice! 😛
debatt Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Jag ska kanske köpa ny mick! Yippie!! 😛 Den populära Studio Project B1, brorsan hittade på blocket, 2 st för 1500 liksom, kul å testa den. bra pris
debatt Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Vi möblerade om killis idag! De blev nice! 😠 😛 Det var fegt!
Neosus Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Mempan!! Nu har jag handla Nod32 och laddat ner men det går inte att INSTaLLERA 😛
Memphis Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Mempan!! Nu har jag handla Nod32 och laddat ner men det går inte att INSTaLLERA 😛 😠 Sopa. xD Nämen vaddå, har du handlat den från deras hemsida och ska ladda ner programvaran och så fungerar det inte? 😠
Neosus Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Mempan!! Nu har jag handla Nod32 och laddat ner men det går inte att INSTaLLERA 😠 Eller jo nu funkar det när jag valde att inte ladda ned först.. 😑
Recommended Posts