Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

drloop (oregistrerad)
Postat
Att jag e klent byggt!!!????? 😛😠😠

😱

Postat
Ajdå 😠

Har du nå bra tips på hur?

Ja kör me Spybot Search & Destroy och Ad-Aware free + att jag använder Avasti antivirus och windows egna firewall

Räcker det? 😛

Postat
Ja kör me Spybot Search & Destroy och Ad-Aware free + att jag använder Avasti antivirus och windows egna firewall

Räcker det? 😛

Tydligen inte. 😠

Till en början får du sluta klicka på frestande länkar där det står tex:

DEER WINNER GRAHN! YOU WON 1 MILLION POUNDS! CLICK HERE AND GIVE US YOUR BANK-PASSWORD; WE PROMISE NOT TO STEAL YOU MONEY AND PLANT A VIRUS IN YOUR COMPUTER!

Postat
Tydligen inte. 😛

Till en början får du sluta klicka på frestande länkar där det står tex:

DEER WINNER GRAHN! YOU WON 1 MILLION POUNDS! CLICK HERE AND GIVE US YOUR BANK-PASSWORD; WE PROMISE NOT TO STEAL YOU MONEY AND PLANT A VIRUS IN YOUR COMPUTER!

Haha 😠

Postat

Jag körde oxå Spyboot och andra gratisprogram ett tag men tyckte det inte funkade vidare bra och segade ner, så köpte ESET NOD 32 och e hur nöjd som helst, håller det jätterent och e lättdrivet.

Postat

Rangordning, med bedömning:

Jessica Andersson - 4

Salem al Fakir - 2

Jenny Silver - 1

Linda Pritchard - 0.5

Pain of Salvation - 0.5

Anders Ekborg - 0

Ola - 0

Frispråkarn - minus en miljard

På en tiogradig skala, där 5 är godkänt.

d va d

😛

Postat (redigerat)

Tycker det e helt flippat att ett hårdrocksband som Pain of Salvation e me i sånna tillställningar.. 😠

vart e världen på väg... 😛

edit, menade världen, inte vägen.. 😠

Redigerat av Memphis
Postat

Jag ska kanske köpa ny mick! Yippie!! 😛 Den populära Studio Project B1, brorsan hittade på blocket, 2 st för 1500 liksom, kul å testa den.

Postat
Jag ska kanske köpa ny mick! Yippie!! 😛 Den populära Studio Project B1, brorsan hittade på blocket, 2 st för 1500 liksom, kul å testa den.

bra pris

Postat
Mempan!!

Nu har jag handla Nod32 och laddat ner men det går inte att INSTaLLERA 😛

windowsinstaller.jpg

😠

Sopa. xD

Nämen vaddå, har du handlat den från deras hemsida och ska ladda ner programvaran och så fungerar det inte? 😠

Postat
Mempan!!

Nu har jag handla Nod32 och laddat ner men det går inte att INSTaLLERA 😠

windowsinstaller.jpg

Eller jo nu funkar det när jag valde att inte ladda ned först.. 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.